Ik laat vandaag mezelf chippen bij de huisarts ;)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Ik laat vandaag mezelf chippen bij de huisarts ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 09:14

Naja een soort van dan Knipoog

Tijdje geleden stond hier al een topic over implanon.
Ik was zelf al een tijdje op zoek naar een ander anticonceptiemiddel en heb besloten voor implanon te gaan.

Toen ik het bij de huisarts opperde die ik op dat moment had begon ze al meteen over de rechtzaken die er nu lopen en dat zij het dus niet doet gezien ze het nooit eerder gedaan heeft.
Gelukkig was een van de andere huisartsen wel bereid, die doet dit wel vaker dus heeft ook de ervaring.

Ik hoop dat het zetten een beetje meevalt, want er moet volgens mij toch een aardige naald in me arm om dat implantaat erin te krijgen.

Overigens kreeg ik nog een optie voor een 2e naald, had meteen mijn knie meteen weer even na laten kijken gezien die nog steeds pijnlijk is, zit een ontsteking in, maar voor de optie gekozen het nog even aan te kijken, waar de huisarts achterstond, anders zouden er ontstekingsremmers in mijn knie moeten worden gespoten.

Daarnaast heb ik vandaag nog een inwendig onderzoekje :X Ik hoop dat ik dat een beetje overleef Scheve mond Darmonderzoekje wegens het gebrekkige functioneren, blegh!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 09:17

Lekker dagje heb jij vandaag Haha!

al met al valt het zetten van de implanon best mee, ik was op van de zenuwen toen ik hem liet zetten. Daar kwam ook nog bij dat mijn verdoving niet werkte met 1x prikken dus ik werd 2x geprikt.
Toen schoof de huisarts hem iets te ver door naar boven net waar
geen verdoving zat en dat was even AUW!

nou succes met overleven!! Ach gut

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 09:18

hmmmm ben benieuwd hoe het je bevalt. De laatste tijd word ik steeds meer leeghoofd, dus vergeet de pil nog wel 'ns, en daardoor zit ik ook wel 'ns te denken aan iets anders, maar hier heb ik eigenlijk nog niet zoveel over gehoord........succes vandaag

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 09:19

Het viel mij ook erg mee.... gewoon niet kijken!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:53

IngridM schreef:
De laatste tijd word ik steeds meer leeghoofd, dus vergeet de pil nog wel 'ns, en daardoor zit ik ook wel 'ns te denken aan iets anders


Kinderen? Haha!

Llewella; succes vandaag! Je hebt iig gelijk alles in één keer gehad Knipoog

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:54

Zo dat word een dagje. Hoop dat het allemaal meevalt.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 11:18

Nou dus mooi niet alles in een keer.

Ik moest de implanon ophalen bij de apotheek voor ik naar de dokter ging, is ie pas maandag binnen :/
Volgende week vrijdag ga ik dus voor de herkansing Knipoog

De onderzoekje was niet echt fijn, maargoed, zal niet in details treden Knipoog Iig heb ik daar nu medicijnen voor (Dacht net alles qua dagelijks pillentroep te hebben uitgebannen :/ )

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:25

Dat is vervelend ik heb liever altijd alles op een dag dan heb ik het tenminste gehad! Maar nu heb je nog een weekje om nog meer informatie te kunnen verzamelen Knipoog

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 10:49

Nou hij zit erin!

het plaatsen viel me alles mee.
moest alleen eerst een hele procedure door, gezien de aanklachten die lopen tegen huisartsen.
En zowel ik als de huisarts als de assistente moesten voelen of de implanon erin zat, en dan over 2 weken checken of hij er nog zit.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:45

Het lijkt me ideaal zo'n ding, maar ik wacht nog even af hoe betrouwbaar dat ding nou is.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 13:27

Bij mijn nichtje is de Implanon er op een andere plek weer uitgekomen...
Het staafje had zich ingekapseld en moest operatief weer verwijderd worden...Neuh..laat mij gewoon een pilletje slikken....
Sterkte!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 13:33

mm als ik die verhalen hoor dan durf ik er ook niet aan te beginnen hoor !
ik ben de pil eik ook wel behoorlijk beu!
misschien dat ik de prikpil eens overweeg?
khoorde laatst van een bokker dat dat heel goed beviel!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 20:23

Dames met ook een implanon:
Hoelang duurt het voordat de arm wat minder pijnlijk wordt?
Ik had om 15.00 het verbandje eraf gehaald maar het begon meteen best te bloeden dus mijn vriendje het er maar weer om laten doen.
Als ik teveel beweeg voelt het alsof er eentje met een naald in me arm zit te prikken (ik gok dat de implanon dan tegen me spier aankomt), het is wel wat beter (of althans de verdoving is uitgewerkt en mijn arm is wat meer in leven weer Knipoog ), maar als ik eraan denk morgen weer te moeten uitmesten met me snielige armpje

Mijn vriend zei al van als je dit had geweten had je het zeker niet laten doen, maar ik wist dit van te voren wel en zou het alsnog laten doen.

Ben bang dat als ik teveel ga doen dat het van binnen dan beschadigt omdat hij nog erg los ligt.
Ik heb dit helaas niet nagevraagd en ook niet te horen gekregen. Ook niet wanneer het verbandje eraf mag (dat zou blauwe plek voorkomen, heb idd nog geen blauwe plek).

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 09:59

Bel je evven toch om te vragen liever zekerheid dan dat er iets fout gaat!!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 11:00

Llewella schreef:
Dames met ook een implanon:
Hoelang duurt het voordat de arm wat minder pijnlijk wordt?
Ik had om 15.00 het verbandje eraf gehaald maar het begon meteen best te bloeden dus mijn vriendje het er maar weer om laten doen.
Als ik teveel beweeg voelt het alsof er eentje met een naald in me arm zit te prikken (ik gok dat de implanon dan tegen me spier aankomt), het is wel wat beter (of althans de verdoving is uitgewerkt en mijn arm is wat meer in leven weer Knipoog ), maar als ik eraan denk morgen weer te moeten uitmesten met me snielige armpje

Mijn vriend zei al van als je dit had geweten had je het zeker niet laten doen, maar ik wist dit van te voren wel en zou het alsnog laten doen.

Ben bang dat als ik teveel ga doen dat het van binnen dan beschadigt omdat hij nog erg los ligt.
Ik heb dit helaas niet nagevraagd en ook niet te horen gekregen. Ook niet wanneer het verbandje eraf mag (dat zou blauwe plek voorkomen, heb idd nog geen blauwe plek).




kom op niet zo aanstellen he Haha! het is gewoon een beetje beurs dat duurt wel een dag of 2. Het verbandje heeft volgens mij bij mij ook een dag en een nacht gezeten (nogal geklooi met douchen Boos! ) het is nog best wel een gat wat er in je arm zit Haha!

het komt allemaal goed, maak je niet druk Ach gut

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 11:10

nou, kijk maar uit. bij mijn schoonzus hebben ze dat ding er weer uit moeten halen omdat ze een allergische reactie kreeg.

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 11:15

ben blij dat ik geen warhoofd, en geen vaste vriend heb. want naalden..
nou ja, wat een ieder het makkelijkst vindt niet waar? Knipoog

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 12:01

Barb"]
[quote="Llewella schreef:
Dames met ook een implanon:
Hoelang duurt het voordat de arm wat minder pijnlijk wordt?
Ik had om 15.00 het verbandje eraf gehaald maar het begon meteen best te bloeden dus mijn vriendje het er maar weer om laten doen.
Als ik teveel beweeg voelt het alsof er eentje met een naald in me arm zit te prikken (ik gok dat de implanon dan tegen me spier aankomt), het is wel wat beter (of althans de verdoving is uitgewerkt en mijn arm is wat meer in leven weer Knipoog ), maar als ik eraan denk morgen weer te moeten uitmesten met me snielige armpje

Mijn vriend zei al van als je dit had geweten had je het zeker niet laten doen, maar ik wist dit van te voren wel en zou het alsnog laten doen.

Ben bang dat als ik teveel ga doen dat het van binnen dan beschadigt omdat hij nog erg los ligt.
Ik heb dit helaas niet nagevraagd en ook niet te horen gekregen. Ook niet wanneer het verbandje eraf mag (dat zou blauwe plek voorkomen, heb idd nog geen blauwe plek).




kom op niet zo aanstellen he Haha! het is gewoon een beetje beurs dat duurt wel een dag of 2. Het verbandje heeft volgens mij bij mij ook een dag en een nacht gezeten (nogal geklooi met douchen Boos! ) het is nog best wel een gat wat er in je arm zit Haha!

het komt allemaal goed, maak je niet druk Ach gut
[/quote]

Maar ik ben ook heel snielig Schijnheilig

Maar dank je voor je geruststellende woorden Knipoog