íemand ook last van?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

íemand ook last van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 20:56

bahbah...

ik word af en toe echt gek van mezelf!!
hebben jullie dat nu ook dat je zo gestrest/onzeker en perfectionis bent??
ben wel eens benieuwd..en wat voor invloed het heeft op jezelf...(of problemen)

liefs esther

NIET DOOR GEWELD EN KRACHT MAAR MET GEDULD EN ZACHT WORD RESULTAAT VERKREGEN......!!!!


_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 20:59

ik heb het ook..
tenminste met dat onzeker.
ik ben heel erg onzeker over mezelf en denk vaak dat ik dus niets kan enzo waardoor ik dingen veel minder goed ga doen.zowel op school als met paarden en vrienden..
en doordat ik vaak zo onzeker ben en alles perfecht wil hebben kan ik behoorlijk getresst raken .
en meestal als ik dat ben word ik echt heel snel boos en irriteert me alles.
dus dat is best wel lastig.

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:01

Ik heb het mezelf al lang afgeleerd op perfectionistisch te zijn, en ik voel me er een stuk prettiger onder.
Als ik moet leren voor een tentamen, hoef ik geen 10. Slagen is genoeg, de rest is alleen maar uitsloverij.
Mijn huishouden hoeft niet op rolletjes te lopen, ik heb geleerd over stofnesten heen te kijken, en als ik niet thuis ben zie ik het niet.
Mijn auto is een verlengde zadelkamer, je kunt champignons kweken met al het zand wat er in ligt, verder rij ik hem een keer in de zoveel tijd door de wasstraat.
Op mijn werk heb ik mezelf afgeleerd om alles recht te willen zetten wat een ander dreigt om te gooien (letterlijk en figuurlijk) ik doe mijn best en bemoei met niet met een ander. Politieke spelletjes heb ik een gruwelijke hekel aan, carriere maken hoeft niet, als ik mijn geld maar verdien voor mijn paarden is het best.
Ik maak me geen zorgen voor de dag van morgen, probeer vandaag te leven, en dat gaat heel goed de laatste tijd.

Dus ikke is heel erg heppie!

Het recept? Volg eens een cursus Reiki...Haha!

Je suis Charlie.

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 17:48

tja ik ben zelf heel perfectionis en ik heb vroeger ook een aantal zogenoemde tics gehad...dus alles perfect opgeruimd...enz
ik ben zelf ook heel onzeker...terwijl dat ik niet te klagen heb over de aandacht van jongens!
veel mensen hebben me gezegd dat ik model moet worden...(ben ik ook geworden maargoed)
ik heb zelf ook nog eetproblemen...
ik weet niet waar het vandaan komt maar het heeft dus allemaal te maken met mn onzekerheid en perfectionisme...ik verglijk me ook met iedereenn..
ik ben sinds een paar weken ook naar een psycholoog aan het gaan (RIAGG)..maar dat werkt met mn eetprobleem juist tegendraads..dus helaas
wat wil je ook als je er al 3.5 jaar mee rond loopt..(ben nu 16 bijna 17).
als iemand wil praten dan kan dat ook via mail..dan vraag je via pb mn e-mail adres maar...
gr esther

NIET DOOR GEWELD EN KRACHT MAAR MET GEDULD EN ZACHT WORD RESULTAAT VERKREGEN......!!!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 18:56

Ik ben ook perfectionistisch.... en daardoor lijkt het dat ik alles wil 'bazen', maar ik wil het gewoon netjes hebben enz........


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ontherun, QuintyKelly en 39 bezoekers