Grrr. likits duurder!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Grrr. likits duurder!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 17:10

Ik bestelde altijd heel erg blij mijn likits via de paarden-drogist. Als je er 4 bestelde ofzo dan waren ze 4 euro per stuk. IN de winkel 5.50, dus dat scheelt weer.. Nu zie ik net opde site dat ze dus ook 5.50 geworden zijn per stuk, (eerst 4.50) Boos!
En als je er 4 besteld 5.25... daaar heb je wat aan! Grrrr. ik vind die krengen al duur genoeg voor een beetje suiker in een vormpje gegoten.

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:33

Tja je kunt er ook voor kiezen om ze gewoon niet te kopen Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:55

Oooh lekker dom dan! Boos! Alles moet maar zo duur zijn Scheve mond
Mijn paardje is er ook helemaal waus van Haha!

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:57

ja al die ruitersportartikelen gaan wel 5x over de kop voordat je de verkoopprijs heb volgens mij........oplichterij!

ik ben gelukkig nooit aan die likdingen begonnen Tong uitsteken

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:59

Even zien... bewaar zo'n plastic vormpje van een likit... koop een pak suiker... breng iets van een halve liter water aan de kook, los de suiker erin op, pan van het vuur.. je hebt nu suikerstroop. Gooi er een drupje eucalyptus olie in of wat kaneel of fruitsap.. in je vorm gieten en op laten stijven.

ta da... zelfgeproduceerde likit voor... de prijs van een pak suiker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:02

vergeet de water niet dan he..anders krijg je caramel..is ook lekker!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:12

wat je tegenwoordig al niet kan met een pak suiker Haha!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:45

ArwenLune schreef:
Even zien... bewaar zo'n plastic vormpje van een likit... koop een pak suiker... breng iets van een halve liter water aan de kook, los de suiker erin op, pan van het vuur.. je hebt nu suikerstroop. Gooi er een drupje eucalyptus olie in of wat kaneel of fruitsap.. in je vorm gieten en op laten stijven.

ta da... zelfgeproduceerde likit voor... de prijs van een pak suiker.

Pas wel op dat je het niet aan laat branden Haha! Tong uitsteken

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:48

Mooie tip zeg, mijn paard eet hem in 5 minuten op, dus die zal wel lekker veel energie hebben daarna van die suiker Knipoog *LOL*

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:08

die van mij vind ze ook zo lekker echt grappig, alleen zijn ze binnen 1 dag op dus ik koop er 2 hang er 1-tje op en na een paar weken ofzo hang er weer 1 op anders kost het me iets teveel geld!

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:52

Ze zijn ook lekker Lachen .
Ik heb er wel eens een stukje van geproeft .

Ik haalde ze ook altijd bij de paarden drogist.
Maar Yetro eet hem binnen een kwartier op en Tizi kijkt er niet naar om.
Ik denk dat ik ze dus maar niet meer ga kopen.

Je bent wat je diepe, bezielende wens is en zoals je wens is, zal je wil zijn.
Zoals je wil is, zullen je daden zijn en zoals je daden zijn, zal je lot zijn.

recreatie +2

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 20:51

Volgens mij zijn alleen de nieuwe smaken toch duurder?

EDIT:Heb even gekeken en idd duurder,had deze week nog besteld en toen stonden er twee prijzen door elkaar.

And then she realized nothing would change...

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 21:04

Nee ze zijn nu allemaal duurder! Ik ben gelukkig nog blij, 2ant ik heb de boredom-breaker gekocht. Voor 24,50... nu staat ie gewoon doodleuk voor 39,95 op de site :-D de rest van de speeltjes is trouwens ook duurder geworden. MIjn paard at trouwens die grote likit ook achter elkaar op.. klem je kaken eromheen en bijten maar.. 2 sec.. op..!
Nu heb ik dus die bal, en daar gaan twee kleine likits in. Hij kan zijn kaken er niet meer omheen zetten, en alleen dus "netjes" likken.. en hier doet ie zeker twee weken met die dingen!
Ik ga ook maar eens proberen om ze zelf te maken.. bedankt voor de tip AL!
Ik doe trouwens ook weleens een appel ofzo tussen de houder die boven de bal zit. Doet ie net zo lang mee als een likit, en is stukken goedkoper.

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:42

jaa die likits zijn zeker lekker Vingers aflikken ik snoep er zelf ook altijd van haha..

ArwenLune, werkt dat gewoon? ik bedoel krijg je dan echt een harde likit?

Die doos van mij lust alleen de oranje likit (wortel smaak) en die hebben ze juist zowat nergens Boos!

ik doe er ook wel eens gewoon een appel in, of beschuitbollen Knipoog die gaan alleen wat sneller opl..
Afbeelding


Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 22:04

Leuk idee die appel.
Suikerstroop maken kan je volgens mij in ieder kookboek vinden. Het word echt weer hard. Probeer het anders eerst in een kleine hoeveelheid (kopje suiker oplossen en in een papieren bekertje gieten) en zie hoe het effect is.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 09:10

Het viel mij ook al op dat de ene wormenkuur duurder was geworden en een andere goedkoper Verward Bij agradi ook trouwens.
Jammer dat de lik-its duurder zijn geworden wou ze net ook gaan bestellen ben verslaafd aan de paardendrogist.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anne7, Balou_k, Cjuan, dazai, KDS, laura22, meggiemeg, Monique1963, MyWishMax, Sky_As, sterregoud en 141 bezoekers