Janette Haazen gekwetst?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carri
Berichten: 559
Geregistreerd: 10-09-02

Janette Haazen gekwetst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 16:11

Aanstaande vrijdag zou Jeanette een clinic verzorgen in manege Hicewa
te Sint Niklaas in Belgiƫ. Via via heb ik vernomen dat ze van een jong paard zou zijn gevallen. Weet iemand hier meer van????

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:15

Ik heb geen idee.
ik moet wel toegeven dat je titel "Janette Haazen gekwetst" bij mij opriep dat iemand emotioneel geraakt, gekwest zou zijn.
Misschien is het makkelijker voor de domme nederlanders als ik Blond om ipv gekwets geblesseerd te schrijven?

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:31

Nee, ze heeft haar heiligbeen gebroken/gekneusd.
Ze is niet gevallen van een paard maar er is iets anders gebeurd.
Weet alleen niet wat...

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:37

Ze is met de hak van haar schoen tussen de kinderkopjes (straatkeitjes) blijven hangen en op haar stuitje geland Knipoog
De volgende dag kon ze bijna niet meer lopen en is toch maar naar een arts gegaan.
Waar een abonnement op de Paardenkrant al niet goed voor is Haha!

Cirano

Berichten: 318
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Kampenhout (Belgiƫ), eigenlijk Nederokkerzeel maar niemand weet dit liggen op de aardbol.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:41

Mijn lesgeefster volgt bij haar les en inderdaad ze is uitgegleden op de stoep en heeft haar staartbeen gebroken en moet 6 weken platliggen.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:43

Auw, ik heb het een keertje gekneusd gehad doordat een paard omhoog kwam en mijn stuitje raakte met zn hoef.
Maar breken, dat moet veel meer pijn doen!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:57

AU Scheve mond Dat doet me toch zeer!! Dan kun je echt niks meer! Ze heeft wel pech gehad zeg.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:06

Kiara schreef:
Ik heb geen idee.
ik moet wel toegeven dat je titel "Janette Haazen gekwetst" bij mij opriep dat iemand emotioneel geraakt, gekwest zou zijn.
Misschien is het makkelijker voor de domme nederlanders als ik Blond om ipv gekwets geblesseerd te schrijven?


Ik had precies hetzelfde! Haha!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:16

Ze is niet van het paard gevallen, maar van de stoeprand. Echt waar. (het klinkt een beetje vreemd) Dat is een groot verschil, maar net zo pijnlijk en erg.
Ik moet wel zeggen dat jouw titel bij mij ook andere gedachtes opriep, maar nu snap ik het helemaal.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 20:59

Ach wat sneu en pijnlijk zeg Ach gut

Aangezien ze al jaren in Belgie woont wist ik al waar het over ging,en dat had niet direct met emotie te maken.Indirect dus wel..

Net verhuisd en nu dit,das echt balen.Ik hoop dat haar optimisme het genezingsproces zal versnellen.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:04

YvonneS"]
[quote="Kiara schreef:
Ik heb geen idee.
ik moet wel toegeven dat je titel "Janette Haazen gekwetst" bij mij opriep dat iemand emotioneel geraakt, gekwest zou zijn.
Misschien is het makkelijker voor de domme nederlanders als ik Blond om ipv gekwets geblesseerd te schrijven?


Ik had precies hetzelfde! Haha!
[/quote]

Daar dacht ik dus ook aan bij het lezen van de titel.....

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:08

Toevallig les ik bij Chris en Jeannet, ze is op de stoeprand gevallen op haar achterste Bloos! en heeft haar heiligbeen idd gebroken. Ze mag de eerste paar weken helemaal niks doen en daarna rustig aan. Maar rijden zit er voorlopig niet in.

Chris en Nanda rijden trouwens de jonge paarden. Jeannet heeft het al druk zat met haar eigen paarden en de lessen die ze geeft etc.

Ook is ze nog niet verhuisd, ze zijn bezig met de verhuizing! Tijdens het verhuizen is dit ook gebeurd Scheve mond

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:26

O, ik dacht dat ze al verhuisd was?

haar val maakt het er niet eenvoudiger op nog veel te doen en je mag en kan niks.

Ze was zo blij dat ze eindelijk een binnenbak kreeg

en wie rijdt er nu de paarden die zij uitbrengt??
Of krijgen die nu verplicht rust?

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:54

Ja inderdaad, ze balen er verschrikkelijk van!

Ik denk dat Nanda en/of Chris haar paarden rijden. Rust zullen ze iig wel niet hebben.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 22:06

Okkie1 schreef:
Toevallig les ik bij Chris en Jeannet, ze is op de stoeprand gevallen op haar achterste Bloos! en heeft haar heiligbeen idd gebroken. Ze mag de eerste paar weken helemaal niks doen en daarna rustig aan. Maar rijden zit er voorlopig niet in.

Chris en Nanda rijden trouwens de jonge paarden. Jeannet heeft het al druk zat met haar eigen paarden en de lessen die ze geeft etc.


Dit zelfde heb ik inderdaad ook gelezen in de Paardenkrant. Wel sneu voor haar hoor!
Maar misschien een idee, om de volgende keer het topic een naam te geven met iets duidelijkere woordkeuze Clown Knipoog . Ik dacht: oh daar is weer een sappige roddel Haha! geintje...

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 22:11

Angeliek schreef:
Auw, ik heb het een keertje gekneusd gehad doordat een paard omhoog kwam en mijn stuitje raakte met zn hoef.
Maar breken, dat moet veel meer pijn doen!

uh,zat je er toen op of wat?

maar over jeanette,wat zonde zeg!ze moet er wel weer lang uit liggen dan...
en het gaat nu lekker,echt jammer!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 23:04

timilon"]
[quote="Angeliek schreef:
Auw, ik heb het een keertje gekneusd gehad doordat een paard omhoog kwam en mijn stuitje raakte met zn hoef.
Maar breken, dat moet veel meer pijn doen!

uh,zat je er toen op of wat?

maar over jeanette,wat zonde zeg!ze moet er wel weer lang uit liggen dan...
en het gaat nu lekker,echt jammer!
[/quote]

Nee, ik liep ernaast. Paard was lastig, en begon te steigeren, Buts, en toen had ik auw.
Maar je stuitje doet echt zeer! dan ga je echt door de grond.

Ook gehda met skeleren, je valt achterover op je gat. Nooit gehad? (Haha, Dat rijmt!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 07:39

YvonneS"]
[quote="Kiara schreef:
Ik heb geen idee.
ik moet wel toegeven dat je titel "Janette Haazen gekwetst" bij mij opriep dat iemand emotioneel geraakt, gekwest zou zijn.
Misschien is het makkelijker voor de domme nederlanders als ik Blond om ipv gekwets geblesseerd te schrijven?


Ik had precies hetzelfde! Haha!
[/quote]
Dat dacht ik ook. Bloos