Auw, kramp...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Auw, kramp...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 16:39

De laatste tijd heb ik steeds vaker last van de zogenoemde "groeistuipjes" in m'n kuit. Alleen dan ben ik 20 en groei ik niet meer Tong uitsteken .. Het is afwisseling linker,rechtbeen. Het gebeurt ineens, daar hoef ik niet eens lang voor te lopen of een rare beweging te maken..Meestal is het even over m;n voet & kuit wrijven en dan gaat het weer weg.
Ik had er eerst met rijden nooit last van, maar de laatste 2 weken begin ik er met rijden ook last van te krijgen... Ik heb m'n beugels al 2 gaten langer, en het rijdt voor geen meter, maar ik moet toch iets.. Ik krijg het in draf. Eerst voelt me kuit een beetje gespannen aan en uiteindelijk lijkt het net een blok beton zonder gevoel.. Dan moet ik gaan stappen, beugels uit en even wiebelen.. Dan gaat het weer en kan ik weer verder rijden... Nu heb ik het geluk dat ik met dit paard veel stapoefeningen doe en daarin me beugels uit kan doen maar fijn is het niet.. Ik sta om de 20min. stil. Ik zit niet gespannen of duw m'n benen in een gespannen houding. Zelfs als ze gewoon loswiebelen krijg ik het...
Komt iemand dit bekent voor en wat kan ik hieraan doen????

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:42

Het helpt om je tenen dan naar je toe te trekken, zwangere vrouwen hebben er ook last van. Ik ook alleen ben niet zwanger.

Ze zeggen dat het magnesium tekort is, nbij de drogist kan je magnesiumpillen halen

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 16:45

magnesium tekort... hhmm zou best kunnen.. heb echt van alles tekort.. Slaaptekort enzow.. Haha! Tong uitsteken ... Ga dat eens proberen.... maar dat helpt natuurlijk niet op snelle termijn.. En het is zo gruwelijk pijnlijk Scheve mond
(ben trouwens ook niet zwanger, dus daar kan het niet aan liggen Schijnheilig )

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:14

Ik weet niet wat het is..maar ik heb het ook en het doet soms pijn joh Boos!
(vooral als ik me uitrek sochtends schiet het in mijn been Boos! )

jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:04

Ik heb er ook ontzettend veel last van, wordt er gemiddeld 1x per week snachts mee wakker....in mijn enkel, voet, kuit echt op de gekste plekken. Ben al een aantal x bij de dokter geweest en die blijft volhouden dat er niks aan te doen is....Als ik er veel last (vooral in winter)van heb smeer ik mijn kuiten en voeten in met spiroflor van VSM en met rijden in de winter heb ik thermosokken

Het is erug ik weet het maar ik hoop dat het bij je over gaat en die tip van magnesium ken ik nog niet dus die ga ik ff proberen

groetjes Brenda