Vreselijk veel foutmeldingen sinds 'nieuwe Bokt'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Vreselijk veel foutmeldingen sinds 'nieuwe Bokt'

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 13:21

Ben ik de enige die heel vaak niet op Bokt kan komen sinds de vernieuwing? Ik krijg heel vaak die melding dat er een fout is opgetreden, en dan wordt ik zo van het net afgegooid.
Het gebeurt alleen bij Bokt, verder heb ik er nooit last van.

Het gebeurt ook als ik dan eindelijk op Bokt zit en ik lees eerst m'n pb'tjes, en ik klik dan op de mogelijkheid om naar de hoofdpagina te gaan. Wordt ik er weer afgeknikkerd....

Ik begin het een beetje zat te worden; moet soms wel twintig keer (zonder overdrijven) proberen om er op te komen......

Oftewel: heeeeelp what's going on????

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 13:22

ik had de eerste dag deze problemen maar sinds dag 2 kan ik eigenlijk weer als vanouds bokken en heb ik nergens meer last van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 13:47

Ik heb zitten tellen (met gekrulde tenen) en ik had zojuist 28 pogingen nodig om erop te kunnen. Omdat ik er weer vanaf geknikkerd was.
Krijg tijdens het lezen van een topic ineens te zien dat hij een plaatje binnenhaalt (terwijl er helemaal geen foto's in het topic stonden, dus zal wel een usericon geweest zijn ofzo) en de boel slaat gewoon vast. Gebeurt nu heel regelmatig. De lol gaat er zo wel een beetje vanaf....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 15:57

Zojuist weer 24 x nodig gehad om Bokt op het scherm te krijgen. Het probleem zit 'm bij mij niet in het inloggen, maar in het openen van Bokt zelf......
Bovendien sla ik heel vaak vast in berichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 12:08

Hmmmm, klinkt misschien een beetje vreemd, maar ik heb de lay-out weer op 'bokt' gezet, na die vieze bruine kleurtjes, en nu gebeurt het niet meer... Vaaaaag Verward