heeft iemand nog wat van de shows gezien op jumping?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

heeft iemand nog wat van de shows gezien op jumping?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 21:54

en dan doel ik vooral op het demo team van het NMPRS (mini paard)
Hoe vonden jullie het (als jullie het gezien hebben)

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 22:14

Nee, die heb ik niet gezien omdat ik kaartjes moest controleren. Wel heb ik de Grand National gezien! Echt super.
Ik heb wel het demo team(volgens mij, een paar mensen met mini paardjes) zien lopen. Ze kwamen door de bak naar de zuid hal. Was wel leuk om te zien. Zaten echt HELE kleine bij.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 23:31

Heb een stukje van die show met die mini-paardjes gezien. Op zich vond ik het wel leuk maar ik vond die muziek echt heel stom gekozen. De smurfen e.d. Eerlijk gezegd vond ik dat ze daardoor de paardjes een beetje belachelijk maakten. Zag in de losrijbak dat ze bezig waren die paardjes aan te kleden, toen ben ik maar weggegaan....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 00:43

Echt niets van meegekregen,
kom puur voor de sport.

(en ook een beetje voor het strodorp Vingers aflikken )

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 01:32

Ik heb er een heel klein stukje van gezien. Ze maakten de paardjes wel een beetje belachelijk hoor. Om je paardje nu een jurk aan te trekken en zelf met een clownspak rond te gaan lopen... Verward maar ja. Ik zag, tussen de mensen door, dat ze trouwens wel behoorlijk hoog sprongen.. knap van die kleintjes!!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 10:54

ik heb het dus ook gezien, die kleintjes voor zo'n karretje vond ik nog wel grappig.
Maar toen ze eenmaal die kleintjes aan begonnen te kleden met een clownstutu.................dat vond ik zo stom, dat sloeg nergens op!!!

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 15:25

ja die mini paardjes heb ik ook in de stallen gezien! Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 17:16

vandaar dat ik het vraag.
Het show/demo team staat en valt bij de mening van het publiek. Ik heb het zelf niet gezien, maar inderdaad met toen ze mij vertelde van de paardjes aankleden enzo had ik ook zoiets van Verward
Mensen krijgen zo IMO een verkeerd beeld van het minipaard, en zien het te snel als speelgoed.

Als er meerdere meningen zijn hoor ik ze graag, dan kan ik ze mee nemen naar de vergadering/training

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 18:24

heyyy ..wij hebben zondags heel vaak wat mini s zien lopen door de mensen massa heen... en dat vonden wij (lees 20 man dat het zielig vond!)heel zielig.. omdat iedereen er met zijn handen aan zat.. Boos! arme dingetjes...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 18:30

had je dan het idee dat die beestjes er onder lijdde?, ik ben er niet bij geweest, dus ik weet het niet, maar kan je misschien wat meer toelichten?

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 18:37

ik heb zelf zowiezo het idee dat mensen minipaardjes teveel als grote honden en knuffelbeesten gaan zien.
ik ben niet naar jumping geweest, dus daar weet ik niks over maar wat ik in de andere reacties las, dat ze die arme diertjes aan gaan kleden, dat vind ik echt belachelijk.
minipaardjes krijgen het imago van een leuke knuffel voor kleintjes die geen verzorging nodig heeft, terwijl een mini net als andere paarden ook beweging, goed voer en een stal nodig heeft! Party!!

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 18:42

Daar heb ik nix van gezien. Ik heb alleen de dressuur gezien 's avonds!