Transpireren...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Transpireren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 18:13

Letterlijk en figuurlijk niet zo'n fris onderwerp Clown
Mijn probleem: sinds ik een whiplash heb (zo'n 6 jaar geleden opgelopen) doet mijn lichaam niet alles meer zoals het zou moeten. Een van die dingen is dus dat ik echt bij het minste of geringste transpireer. Heb het dan dus niet warm ofzo, maar mijn oksels denken daar anders over Verward .
Nu heb ik dus als probleem er bij gekregen dat dit sinds kort vreselijk jeukt (bleh). Heb al van alles geprobeerd: dure deo, goedkope deo, geen deo Misselijk , wel scheren, niet scheren en ga zo nog even door.
Wie heeft er de gouden tip? Want krabben onder je oksels is nou niet echt een smakelijk gezicht Boos! .

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 18:16

Deodorant van Sanex, der zit talkpoeder en alles in! Misschien helpt ut!

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 18:19

Ik gebruik de deo van deoline ofzoiets (van die grijze plastic flesjes), niet goedkoop maar hielp bij mij de irritatie weg te krijgen. Verder gebruik ik Vogue deo, is de enige waar ik tegen kan.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 18:21

deoleen is dat denk ik esther. gebruik ik ook, bevalt erg goed. gelukkig betaalt mn mams t voor me, veels te duur om zomaar ff te kopen vind ik. (15 piek voor een sprayding!)

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 18:31

een bezoekje aan je huisarts?

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 18:35

Ik zou ook even naar de huisarts gaan als ik jou was, die kan je het beste helpen denk ik.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 20:00

Ik ken het probleem. Heb een keer bij de apotheek om advies gevraagd en die wisten wel wat.
Moet nu wel telkens de dokter bellen voor het recept maar dan kan ik het ook gelijk bij de apotheek ophalen.
Het is een flesje met een oplossing... Zal zo even kijken hoe het heet.
Je doet het op een watje, even deppen en thats it.

Werkt heel goed. Kan alleen wel behoorlijk irriteren dus je moet niet teveel gebruiken.
Zie nu net dat het niet echt een naam heeft. Staat alleen een formule op. Het wordt ook in de apotheek zelf gemaakt.
Het eindigt in ieder geval met 20%fna je hebt het ook in 10% volgens mij.

Nou ik zal de hele formule een intypen: SOL AL CHLORID SPIR 20% FNA

Zo dat is een hele mond vol maar het helpt wel!

Hoop dat je er wat aan hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 20:42

Het ligt volgens mij niet alleen aan jou, maar ook aan het klimaat op kantoor, toen ik daar nog dagelijks moest zitten, had ik t ook.

Mijn tip is om talkpoeder te gebruiken. Het geeft trouwens gelijk een feestelijk effect aan de badkamer Lachen.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 23:18

Dank voor de tips, ga zeker die talkpoeder uitproberen en mocht dat niet baten dan naar de dokter gewapend met die onuitspreekbare formule Haha! . Dokter ben ik trouwens al vaker geweest, maar die vind dit probleem niet echt een van mijn grootste problemen dus walst daar fijn overheen. Lovely: het ligt helaas niet alleen aan het klimaat op kantoor, heb het thuis en overal waar je kan verzinnen ook (zelfs buiten grrr).

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 00:03

Odorex Extra Dry. In een glazen flesje, gewoon verkrijgbaar bij de drogist. Deppen met een watje.
Even een dagje wachten als je je geschoren hebt!!!!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 01:39

Je hebt anti-transpiratie zalfjes dingetjes en een vriendin had heel snel last van irritatie maar die kon ze wel gebruiken.
Ging bij haar voornamelijk om de parfum en alcohol combinatie.
Ik kreeg zelf irritatie van Dove en Vogue, ik gebruik nu eigenlijk alleen nog maar Odorex Sport. Daar heb ik geen last van.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 12:22

Jaaah Margreet, Odorex in het flesje!!!! Pling Werkt perfect en je kan er gewoon parfum overheen spuiten, want het ruikt naar niks. Je hoeft het maar eens per 2 dagen op te brengen, ondanks douchen, badderen en zwemmen, want het werkt heeel lang....

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 13:22

imker schreef:
Jaaah Margreet, Odorex in het flesje!!!! Pling Werkt perfect en je kan er gewoon parfum overheen spuiten, want het ruikt naar niks.


Superspul! 's avonds voor het slapen gaan en na het douchen (of alleen je oksels wassen) opdeppen met een watje en dan de volgende ochtend je oksels weer wassen en gewoon je normale deo gebruiken. Blijft kurkdroog!
En helemaal reukloos en het werkt inderdaad wel 2 of 3 dagen, best lang in ieder geval, ook als je gaat douchen etc.