Nieuwe hengst in nederland CUGANT

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
*Sharon*

Berichten: 327
Geregistreerd: 29-08-01
Woonplaats: emmen,drenthe

Nieuwe hengst in nederland CUGANT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-01 20:26

Hij is vandaag aan gekomen in nederland en ik heb mogen bewonderen.
Een schitterende hengst.

Afbeelding
Monogram x Czereda (Probat)

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 20:53

Dan noem je eens een afstammeling: Poolse bloedlijnen (ik dacht Michalow), me Lovers Monogramm, daar wil ik later ook een veulen van, als mijn merrie 4 jaar oud is...
Zijn paps Monogramm:

Afbeelding

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 23:31

Hij is gefokt in Michalow maar in Duits eigendom.
Klopt youko (ben jij niet padrom ergens anders?) Ik ben die polen gekke half pool...jaaah. gr gabrycha

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 17:10

monogram is zo dun en ja ik vnd em niet zo mooi! Scheve mond\ Haha!

Rosaly

Berichten: 876
Geregistreerd: 05-08-01
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 17:52

Die schimmel vind ik wel mooi maar Monogramm echt niet!! Ik ben dan ook voor het stevigere type arabier en niet voor diegenen die bijna breken als je er tegen blaast! Sigaar Ik ben zoiezo al niet voor arabjes!! Ik vind hun hoofd en bewegingen echt lelijk! Zo stijf in de knie, jak, geef mij maar de barokke paardjes! Kwijl

*Sharon*

Berichten: 327
Geregistreerd: 29-08-01
Woonplaats: emmen,drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 20:12

Monogram loopt toevallig wel even super en geeft dat ook aan zijn nakomelingen. Haha! Haha! Haha! Party!! Party!! Party!!

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 21:08

Een hoop Poolse arabieren lopen goed! Alsof die barokke andalusiers altijd even zuiver lopen als je kijkt naar het plaatsen van het voorbeen, hoe vaak die uitgezwaaid wordt! Ik denk dat monogramm steviger is als die foto's doen vermoeden en het is een topvererver! gr Gabrycha Haha!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 22:12

Hoi Gabrycha,

Ik zat al te denken, ik ben inderdaad Padron bij de clubs. Leuk dat je hier ook komt. Polen en Russen staan bekend om hun bewegingen, enne Rosaly ik denk dat je nooit een arabier in beweging hebt gezien, want wat ik in Parijs gezien heb.....(en één Arabier in Nederland), dat heb ik nooit meer gezien qua bewegingen. Maar verder ieder zijn/haar eigen smaak, ik vind de barokkere rassen ook prachtig om te zien.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 22:13

Trouwens, Monogramm staat toch in de US? Hoe bedoel je Duits eigendom?
Dit is trouwens Fallada
Afbeelding

Ook van Monogramm, zij is trouwens reserve-wereldkampioene geworden van dit jaar.

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 20:44

Ik bedoelde niet monogramm maar cugant is in duits eigendom!

Ik vind barokke paarden ook heel mooi maar ik kan niet zo goed tegen die verwijten als je nooit een goede arabier hebt gezien.
Barokke paarden hebben ook iets net zoals arabieren, voor mij de poolse met name ook hun charme hebben! Dusss.
Maar ik was ook al lid van club (mireczka) maar die is volgens mij nog betaald moet je even omzetten!
Ik vind een hele leuke site met heel veel reacties en verschillende onderwerpen. Dus als het over met name arabjes gaat zie je er mij weer tussen... gr gabrycha Haha!