Gevallen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Gevallen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-01 20:05

Jaja.. ik ben voor het eerst van Riona gevallen vandaag! Ze was echt heel onrustig vandaag. Al de hele dag los in de buitenbak en ze liep al de hele dag te rennen, bokken en steigeren. Ze was verder echt super lief vandaag met poetsen. Ze stond te genieten, wil je niet weten. Lovers Dus ik denk 'die is wel lief met rijden' not dus! Alles wat ik vroeg was te veel! Zelfs bij het wijken, gaat die rare ineens stil staan!? Verward Ze kreeg dus een tik, en een flinke want ze was al de hele tijd aan het staken en klieren. En ik ga over in stap, want ik was super moe en ga ff stappen. Doe heel ff mijn beugels uit en een lang teugeltje en ineens uit het niets *BOK* Verward en echt een hele gemene! daar lag ik dus op de grond.. Niet hard maar had een klein beetje pijn aan mijn knie. Ik er weer op gegaan en der goed aan het werk gezet. Toen wilde ik nog uitstappen op het pad, ging super, totdat ze ineens uit het niets stil ging staan! Verward En maar achteruit lopen totdat we bijna in de sloot lagen. *tik* *bok* en zo ging het de hele tijd.. toen ben ik uiteindelijk maar terug gegaan. Zij heeft haar zin gekregen maar wat moest ik dan? Verward Toen wilde ik nog even stappen in de buitenbak en ook daar wilde ze NIET in. weer achteruit lopen en bokken..
*zucht*.. pony's.. wat heb je eraan! Haha!



XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 20:08

haha leuk he paarden.

Ze had blijkbaar haar dag niet, heb jij ook weleens

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-01 20:27

Ja, idd. Nu maar hopen dat het morgen beter gaat. Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 20:30

Nou gefeliciteerd?!?
hihihi,

Maar volgende keer niet opgeven hoor!
Laat er desnoods iemand achter lopen die haar met de zweep kan bijtikken, als ze eenmaal doorhebben hoe ze effectief kunnen staken is dat er met geen stok meer uit te krijgen!

(letterlijk en figuurlijk!)

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 20:33

Haaaahahaa die Nathalie!! Tong uitsteken
Ik lag er trouwens ook bijna af vandaag hoor... Schijnheilig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-01 20:33

Hahaha Haha!

Suus, ik was alleen op stal dus niemand kon me helpen! Frusty

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 20:41

aaah Haha!
bad day.. ah ja iedereen heeft wel eens een rare dag. vandaagwas riona aan de beurt
gelukkig was je niet hard gevallen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 08:46

Volgens mij zat er gisteren "BOK" in de lucht. Imker is normaal gesproken hartstikke braaf, maar gister precies hetzelfde verhaal als bij jouw. Staken, stilstaan, alleen achteruit willen en ga zo maar door. Toen ben ik eens even heel kwaad geworden. Hij heeft 23 uur per dag vrij, en ik vond dat hij dat ene uurtje dan toch wel mocht werken voor de kost. Grrr, grrrr en toen was hij er meteen doorheen. NOTE: ik ben wel zo slim dat ik mijn zweepje heb laten vallen VOORdat ik kwaad werd, dus alleen met stem en beenhulpen even heeeeel boos geweest.....

Toos paardloos

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 13:59

balen dat je eraf gevallen bent.
Maar ga de volgende keer alsjeblieft door tot je een paar rondjes normaal gereden hebt! Als je dat niet doet krijg je zulke paarden als die Amor die wij op stal hadden. Die ging ook staken als het hem te zwaar werd!

susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 15:44

hey haha imker volgens mij lijk je gelijk te hebben, want mijn pony was gister ook niet te longeren. Bij het aandraven was het telkens wegscheuren gekdoen bokken etc. Wel vreemd maar schijnbaar echte toeval haha. En Nathalie; gelukkig heb je je niet ontzettend zeer gedaan!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 15:52

HAHAH, moet zeggen moest toch wel ff lachen. Tja, het moet toch een keer gebeuren he Extreme duivel *LOL*

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 18:04

Euh jah 'BOK' zat inderdaad in de lucht.Ik had sunny een rotmep verkocht op z'n reet omdat ze stil bleef staan Boos!
Gefeliciteerd trouwens ????????!!!!!!!!!!!!??????!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12, rollyjogered en 48 bezoekers