bijna een jaar geleden!!!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xxxWoMaNxxx
Berichten: 37
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: purmerend

bijna een jaar geleden!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-01 19:52

bijna een jaar geleden na de brand in volendam wat vinden jullie der van dat ze nog steeds aand8 geven der aan op tv ik zelf vind het heel goed omdat het natuurlijk heel erg is wat daar ik gebeurd doei doei xxxxxxxxxx

I LOVE SOMEONE SPECIAL XXXXX MOI



samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 20:50

dat jongste meisje dat is om gekomen die van 13 die had een paard en die heeft mijn vriendin gekocht van de fokker. ze hadden die mensen een kaarte gestuurd met sterkte in deze periode ze kregen een hele brief terug met hoe het allemaal gebeurd is dat ze alleen de zus een goed nieuwjaar ging wensen. als je die brief leest dan krijg je echt rillingen over je rug zo erg is die brief en er zat ook een foto bij met pietta met dat meisje erop. ik vind het echt heel erg voor die mensen

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 21:02

Ja, ik zal dit ook niet snel vergeten.

Ze hebben trouwes een liedje gemaakt, met de overlevenden, super mooi!!!! Tong uitsteken Kwijl

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 21:08

Dat is idd heel errug zielig vooral als je daarna alles leest hoe t gebeurt is!

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 23:21

QuarterLover schreef:
Ze hebben trouwes een liedje gemaakt, met de overlevenden...


Ja, ik heb toen op tv iets erover gezien. Was bij TMF Live. Toen interviewde Jeroen twee mensen die er toen waren. Die zaten helemaal onder de brandwonden (voor degenen die de videoclip hebben gezien, ze zijn er 2 van die 4 die solo zingen. Ja, vaag uitgelegd, maar ik kom ff niet uit m'n woorden *LOL* ). Die vertelden hoe het liedje was gemaakt enzo.
Ze hadden het samen verzonnen met een groep jongeren uit een andere plaats, die ook zoiets hadden meegemaakt.
Er was nog veel meer over verteld, maar dat weet ik niet meer precies Schijnheilig en ik kan ook niks vinden op de site van TMF.

Ik vind het trouwens dus wel goed dat er nog aan gedacht wordt

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie