Ze zijn goed aangekomen in Frankrijk! (Paardjes)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (Belgiƫ)

Ze zijn goed aangekomen in Frankrijk! (Paardjes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 08:22

Hoi,

Zondag is de ex-eigenaars van de manege (manege is inmiddels overgenomen geworden) vertrokken naar Frankrijk. 15 Paardjes zijn er mee gegaan. Ze zijn allemaal in een grote vrachtwagen vertrokken. Hopelijk komen ze goed aan. We hadden ze allemaal mooi gepoetst. (Om nu lekker te gaan liggen rollen in de wei Tong uitsteken Schijnheilig ) Ach ja. Het vertrek was even heel moeilijk. Al die lieve paardjes die er nu niet meer zijn. Ik zal ze allemaal missen. Heb nog van een aantal een foto kunnen nemen, maar toen begaven de batterijen van m'n digi het Verdrietig Maarja deze heb ik toch maar. En over een weekje gaan we er langs Dus zal ik ze daar in de wei zien, hun nieuwe thuis!

Ze zijn allemaal goed aangekomen heb ik gehoord! Gelukkig Haha! Ze staan nu allemaal te genieten van een Franse zon Cool en een grote wei Tong uitsteken Haha!

Bandiet (BWP-merrie)
Afbeelding

Ons *ijsbeertje* genaamd Blue Lady (een enorm oud beestje, dat dankzij de eigenares nu een verdiend pensioentje zal krijgen in Frankrijk)
Afbeelding

Bobbelientje (lievelingspony van m'n zusje) ik heb haar een uurtje of mss wel langer zitten poetsen, daarna haar dochtertje ook.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fly (23 jaar oud)
Afbeelding

En ons ouwe trouwe Sammeke (Sam)
Afbeelding

Afbeelding

Zo, dat waren ze


brichelle

Berichten: 158
Geregistreerd: 30-03-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:40

gelukkig dat ze allemaal goed aangekomen zijn! En zeker super voor die manegebeestjes dat ze een lekker oude dag krijgen! OK dan!


DubbelFun

Berichten: 88628
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 14:51

Dubbelpost met ITP.
Slotje dus.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Capriootje, Elegance_, hollie, lukka63, Mutti, Pellelilly, Supertje, Tajmahal, tienus63 en 129 bezoekers