Hoe valt anky kleding uit kwa maat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Hoe valt anky kleding uit kwa maat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 14:23

Ik heb zelf ongeveer maat 38. Meestal maat M soms maat L.
Nu wilde ik online een jasje van anky bestellen maar ik weet niet goed welke maat ik nu moet pakken. Daarom vroeg ik me af hoe anky uitvalt kwa maat. Ik zelf was van plan maat L te bestellen omdat dit mij de veiligste keus leek. Ik heb zelf nog geen anky kleding maar heb gehoord dat het nog wel eens klein uit wil vallen. Hopelijk kan iemand mij vertellen hoe dit zit.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 14:24

Ik vind dat het klein valt. Volgens mij heb ik ook maat L van Anky en ik heb normaal maat 38.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 14:59

jasjes en shirtjes vallen normaal uit. Ik heb zelf een winterjas [zilvergrijs] staat in profiel] maatje S en sie zit heel netjes. De winstopper is ook een S [ook te zien in profiel]
De kleding is vaak een beetje getailleerd en het is jammer als je dat een maat te groot koopt.
De mouwen van Anky spullen zijn allemaal lekker lang!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-03-04 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:00

Soms heel groot, soms heel klein is mijn ervaring.
De beste oplossing is: passen. Dan zie je ook direct of het model je staat, want er zit vaak wel een modelletje in.

edit: o je wil online bestellen Haha!
Dan zou ik niet kleiner dan je eigen maat bestellen, met vestjes bodywarmertjes etc.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 19:00

Zou het ook echt passen hoor! Het wisselt echt. Normaal heb ik S of M en bij Anky paste ik een jasje in S en een ander in L en ze zaten allebei goed. Het waren wel 2 verschillende modellen. Anders misschien even passen bij de ruitersportzaak als ze daar precies hetzelfde jasje hebben? Dan weet je wat.