Tijdelijke woonruimte Schoonhoven?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Tijdelijke woonruimte Schoonhoven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 10:13

Hoihoi,

we zijn nu ver in onderhandeling betreffende een leuke tussenwoning in Schoonhoven... OK dan!

Er zit maar één nadeel aan deze woning: de opleverdatum...We kunnen er pas op z'n vroegst 1 oktober in.

Aangezien ik over 2 weken geen baan meer heb, heb ik me nu voorgenomen om direct daar te gaan zoeken. Mijn vriend werkt al in Lopik. Het zou een beetje zonde zijn om allebei nog eens 6 maanden op en neer te moeten gaan reizen vanuit Etten-Leur (we hebben hier een huurwoning) naar Schoonhoven.

Vandaar dus onze zoektocht naar een tijdelijke (zelfstandige) woonruimte, bijvoorbeeld een appartement, recreatiewoning of stacaravan. Heeft er iemand tips waar te zoeken? Of misschien heeft iemand hier wel iets in de aanbieding?

Thanks alvast voor het meedenken!


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:48

Leuk ik ga waarschijnlijk ook dit jaar in Schoonhoven wonen mijn vriend staat op nr. 6 op de huurlijst. Weet helaas geen ruimte voor je misschien moet je aan de Lekstreek zo'n plaatselijk krantje zien te komen. Zal van het weekend kijken of die bij mijn vriend thuis ligt.

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 11:55

Hehehe... Dan ken je iig. al één iemand daar Haha!

Spannend allemaal he!?


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:58

ja ik ga dan ook voor het eerst op mijzelf wonen en mijn vriend ook. Mijn konijnen en paard moet ik dan ook verhuizen dus dat is wel een gedoe. Hoop dat je snel wat vind voor de tussentijd. Kun je niet op een camping gaan staan in de omgeving? Er staat er een aan de lek in Schoonhoven maar weet niet of er iemand is die daar wat verhuurd. Mijn vriend is bevriend met de zoon van de campingbaas dus zou het kunnen vragen hoe het daar werkt.


Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 11:58

We gaan overigens as. zaterdag kijken bij een collega van mijn vriend: die heeft een leuke stalling voor mijn knollie... (Remember dat topic?)

Heb jij al een stalling voor jouw paardje op het oog?


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 12:01

De camping in Schoonhoven, daar zou m'n vriend vandaag gaan informeren of er mogelijkheden zijn...

Of bedoel je "Klein Scheveningen"?

We hebben iig. het voordeel dat we de zomermaanden willen overbruggen, dan is het niet zo erg om op een camping te zitten Lachen


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:03

Nee niet echt. Ik ben een tijdje terug wezen kijken bij een dierenarts die pension ging beginnen met 2 stallen. Had een mega dip op mijn huidige stal en wou er weg. Was alleen een wei en stallen en de mijne is niet verkeersmak helaas. Was 195.00 p/maand inclusief inenting, voer, mesten, en controle door de da zelf. Stal met luik naar buiten. Ik ga denk ik pas zoeken als ik te horen krijg dat we een huisje toegwezen krijgen. Zit nu even met veel dingen aan mijn hoofd. Je hebt ook een manege zilverstad maar daar ik weidegang niet in de buurt dus dat zou ook een probleem worden voor mijn oudje. Hoor wel heel goede verhalen over Zilverstad.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:04

Chubby schreef:
De camping in Schoonhoven, daar zou m'n vriend vandaag gaan informeren of er mogelijkheden zijn...

Of bedoel je "Klein Scheveningen"?

We hebben iig. het voordeel dat we de zomermaanden willen overbruggen, dan is het niet zo erg om op een camping te zitten Lachen

Weet de naam niet het zit in Schoonhoven langs de lek er staan allemaal stacaravans. Wij zwemmen in de zomer weleens in de lek je hebt er van die leuke strandjes.

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 12:12

Vriendje had het inderdaad over die camping... Weet ook de naam ff niet...

Wie weet, de stalling die ik voor Chub op het oog heeft gaat uitbreiden. Het is nu nog prive, Chub zou het 3e paardje worden. Deze zomer komt er wrs. ruimte voor nog zo'n 7 pensionklanten. Weidegang, ruime stallen, opstrooien door de week, weekends zelf mesten, longeerring, all-weather buitenbak en spuitplaats...


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:22

Chubby schreef:
We hebben iig. het voordeel dat we de zomermaanden willen overbruggen, dan is het niet zo erg om op een camping te zitten Lachen


Maar wel erg duur, je zit dan midden in het seizoen en daar hangt een heel ander prijskaartje aan dan in de winter.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:58

Chubby schreef:
Vriendje had het inderdaad over die camping... Weet ook de naam ff niet...

Wie weet, de stalling die ik voor Chub op het oog heeft gaat uitbreiden. Het is nu nog prive, Chub zou het 3e paardje worden. Deze zomer komt er wrs. ruimte voor nog zo'n 7 pensionklanten. Weidegang, ruime stallen, opstrooien door de week, weekends zelf mesten, longeerring, all-weather buitenbak en spuitplaats...


Nou houd mij op de hoogte klinkt super!

En idd zomer zal wel superduur en druk zijn (misschien ook wel vol) maar goed gewoon even rondkijken.

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 13:01

Citaat:
Maar wel erg duur, je zit dan midden in het seizoen en daar hangt een heel ander prijskaartje aan dan in de winter.


Klopt.... We zien wel of we wat betaalbaars tegenkomen... Anders wordt het op en neer rijden. Bij zijn ouders zouden we ook welkom zijn, is leuk voor het sparen, maar zie dat niet zo zitten Knipoog

Citaat:
Nou houd mij op de hoogte klinkt super!


Doe ik zeker!!


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: corinec, desi92, GrapeshotBot, ievie, MaiMai, Patriesje, PLK, Sjokki, Varekaj, xPearl, xxxmh en 60 bezoekers