wel/geen gezelschapsmaatje??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

wel /geen gezelschapsmaatje

wel
4 (40%)
niet
6 (60%)

Totaal aantal stemmen: 10



rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

wel/geen gezelschapsmaatje??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 09:14

Nu we dus een vrachtwagentje hebben leek mijn vader het wel leuk om een kleine pony te kopen, en die dan elke keer mee te nemen, wat lijkt jullie? ik zat alleen te denken, of ze dan niet heel erg aan elkaar gaan hechten, want die pony zou dan niet op de manege komen te staan, maar aan de andere kant is het wel weer hartstikke leuk Haha!

dus wat zouden jullie doen? en weet iemand toevallig een leuke mini pony te staan????


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:24

Ik ken ook iemand die het deed en dat paard wou zonder die pony niet meer weg, liep de hele tijd naar d trailer te hinniken en als ie wat zag rende die terug naar zijn maatkje. nee, ik ozu als jouw paard gewoon op stal gezelschap heeft het niet doebn, aangezien er genoeg paarden zijn op die wedstrijden om zich niet alleen te hoeven voelen.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:16

Nou ik zou het niet doen; wat als er iets gebeurd met die andere pony en hij zodoende niet meekan? Zit jij er elke keer mooi mee, want dan heb je hem al aangeleerd dat jou paard niet alleen in de trailer hoeft te staan.
Als je er graag een kleine pony bij wilt hebben, kun je beter een andere motivatie bedenken Haha!

Faber quisque fortunae suae

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:18

Voor thuis heb ik het wel, anders zou mijn paard alleen staan en dat wil ik absoluut niet. Hij heeft sociaal contact nodig en ze gaan samen de wei op.
Wb wedstrijden is het harstikke stom om een pony mee te nemen.
Je moet ten eerste voor de pony zorgen en die staat de hele dag op de wagen, dat is al lastig. Daarnaast gaat dat beest waarschijnlijk naar jouw paard lopen hinniken. Fatsoenlijke proeven kun je dan wel vergeten.
Jouw paard heeft genoeg afleiding door het rijden en als hij op de wagen staat is het fijn voor hem om van zich af te kunnen kijken.

Echt doe het niet, want ik ben blij dat ik tegenwoordig alleen op wedstrijd ga. Eerder reed mijn zusje ook nog en die twee begonnen tegen elkaar te schreeuwen. Geen beginnen aan, ben wel eens zo verschrikkelijk kwaad geweest op die pony..

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:21

En ik weet niet eens of jou grote paard de gezelschap van zo'n klein opdondertje wel inziet Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 91 bezoekers