Eh, Baduh, je bent geruind hoor....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Eh, Baduh, je bent geruind hoor....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 19:38

7 Keer heeft ie zijn overbuurvrouw gedekt vandaag. Ze stonden samen in de bak en konden er duidelijk niet genoeg van krijgen. De staleigenaar kwam naar me toe en zei; zeg, Baduh is toch wel geholpen he? Dus ik vroeg waarom. Zegt ie; omdat ie bovenop Fanja is gedoken! Ik geloofde er geen snars van, want met zijn beste maatje Pride wil ie nooit, ook al is ze nog zo hengstig.
Toen ik bij de bak aankwam maakte Baduh net een 2e sprong, luid brommend had ie het duidelijk, eh, naar zijn zin. Vervolgens heeft ie nog 5 keer laten zien dat ie echt wel heel erg mannelijk is en toen was ie doodmoe. Het buitenritje erna vond ie eigenlijk niet meer zo nodig.
Had het nog nooit gezien bij Baduh, maar was wel trots op zijn bijzonder charmante manier van benaderen. Hij sprong heel langzaam en voorzichtig en was bijzonder lief voor de merrie.
Toch stiekem wel erg leuk om te zien. Schijnheilig

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:39

Lijkt Winnie wel Haha! Die kruipt iedere keer op zijn halfzus Bloos!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:40

Ehm, ja. Leuk. Maar de merrie kan hier beschadigt van raken en ook lelijke infecties van oplopen, dus ik zou toch maar kijken of ik ze een weekje apart kon zetten. Als ik merriehouder was zou ik hier echt niet blij van worden.

Lolleke

Berichten: 2970
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Discworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:41

Eens een man altijd een man, ook met paarden!!
You can't stop nature!! Haha!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:42

Wahaa, charmante dekhengst Bloos
Die Fanja, wat is dat voor paard? Ik heb namelijk een Fanja verzorgd/gereden, en die naam komt niet heel veel voor Lachen

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:52

Haha erg charmant Knipoog Nouja, gaat vast "over" Tong uitsteken

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 20:37

ArwenLune schreef:
Ehm, ja. Leuk. Maar de merrie kan hier beschadigt van raken en ook lelijke infecties van oplopen, dus ik zou toch maar kijken of ik ze een weekje apart kon zetten. Als ik merriehouder was zou ik hier echt niet blij van worden.


Als Baduh niet zo galant was geweest had ik hem ook echt de bak wel uit gehaald. Ben niet helemaal op mijn achterhoofd gevallen. Bovendien kwam hij absoluut niet in haar. Merriehouder vond het alleen maar lief, vooral omdat alles zo voorzichtig gebeurde. Ik zal het voorbeeld van; in het wild is het normaal blablablabla, thuislaten hoor.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:50

ah okay, hij kwam er niet in. Dat gebeurd namelijk ook wel eens. En in het wild bla bla bla, maar ik ken een merrie die daar een hele lelijke infectie van op heeft gelopen, met een hoop veeartskosten, meerdere malen spoelen op de kliniek, en tot nu toe niet meer drachtig is geworden. Maargoed, niet van toepassing in dit geval, gelukkig.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 21:54

Hihi, Baduh heeft een bocht in z'n, nou ja, je snapt 'm. Dus was een bijzonder moeilijke manoeuvre geweest om het wel voor elkaar te krijgen. Het was meer een veredelt potje bokje-springen. Hihi.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:55

tis altijd lente...........in de ogen van..............baduh........ Haha!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 21:57

Jazekers, late ruinen schijnen daar toch net nog een beetje meer last van te hebben (Baduh is geruind tussen zijn 8e en 10e), en de afgelopen dagen heeft ie inderdaad het zonnetje in zijn koppie. Als ie me aan hoort komen tettert ie nog harder als normaal, kop door zijn bovenluik, wil ie buiten spelen. Haha!