Hoe jongen ''aardig'' afwijzen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Hoe jongen ''aardig'' afwijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:35

arno8 schreef:
Het klinkt raar, maar je hebt het toch nog iets te subtiel gedaan. Liefde maakt namelijk blind Haha!

Als een jongen (ben er zelf een) heel erg verliefd is, klinkt 'nee ik denk het niet' namelijk als: "nu denk ik nog van niet, maar wie weet kan dat ooit nog veranderen".

Vroeger, toen de guldens nog van hout waren, kon ik ook verliefd op iemand blijven terwijl ik (achteraf gezien) helemaal geen kans had. Voor de jongen is dat ook niet leuk, die denkt de hele tijd dat hij iets fout doet waardoor het niet lukt, terwijl het gewoon komt doordat het gewoonweg niet klikt.

Voor een jongen is het veel fijner om een harde klap te krijgen waardoor het in een keer helemaal duidelijk is en hij weer verder kan met z'n leven.

Dus de aardigste manier van afwijzen is: "Nee, nu niet, nooit niet."


Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Hoe jongen ''aardig'' afwijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 15:03

_Jessica schreef:
Ik zeg dan altijd: Sorry maar ik ben niet toe aan een relatie.

Pakken ze eigenlijk wel goed op Lachen


Tot dat je de week daarna met 1 van zn vrienden er van door gaat die je wel leuk vindt. Knipoog

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

_Jessica
Berichten: 1188
Geregistreerd: 25-01-06

Re: Hoe jongen ''aardig'' afwijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 20:04

Iris82 schreef:
_Jessica schreef:
Ik zeg dan altijd: Sorry maar ik ben niet toe aan een relatie.

Pakken ze eigenlijk wel goed op Lachen


Tot dat je de week daarna met 1 van zn vrienden er van door gaat die je wel leuk vindt. Knipoog


Dat heb ik nog nooit gedaan dus eigenlijk ook nooit over nagedacht haha


XMrliess

Berichten: 748
Geregistreerd: 29-04-07
Woonplaats: Enschede/Deventer

Re: Hoe jongen ''aardig'' afwijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 20:14

haha, ik had het ook niet helemaal goed aangepakt:
Ik vind je wel heel erg aardig, maar ik ben niet verliefd op je.
Hij ging alleen maar nog meer zijn best doen zodat ik hem leuk vond Clown

Het ligt er denk ik ook een beetje aan wat voor een soort jongen het is. Een meer gevoelige jongen kan je denk ik wel wat subtieler afwijzen.

MachaI will never forget you.

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Hoe jongen ''aardig'' afwijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 20:52

Haha raar want als een jonge dat tegen mij zou zeggen zou ik me direct vet afgewezen voelen. En hun denken dan juist dat ze een kansje maken. Hebben jongens iets meer zelfvertrouwen? Tong uitsteken

arno8

Berichten: 4848
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Hoe jongen ''aardig'' afwijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 12:20

_Jessica schreef:
Ik zeg dan altijd: Sorry maar ik ben niet toe aan een relatie.

Pakken ze eigenlijk wel goed op Lachen


Neeeeee... dan denken ze dat het niet aan hen ligt. Dan blijven ze steeds weer proberen omdat ze denken dat je dan vroeg of laat wel toe bent aan een relatie en dat zij dan de uitverkorene zijn.

moniekk

Berichten: 1165
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: Oostrum (lb)

Re: Hoe jongen ''aardig'' afwijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 12:21

ligt dr aan per jongen.. sommige moet je zeggen 'rot op' anders komt de boodschap nog niet aan..
maar ik probeer het altijd met: ik wil wel gewoon gezellig vrienden zijn voor de gezelligheid maar ik wil geen relatie of zo iets..

Anoniem

Re: Hoe jongen ''aardig'' afwijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 17:04

arno8 schreef:
_Jessica schreef:
Ik zeg dan altijd: Sorry maar ik ben niet toe aan een relatie.

Pakken ze eigenlijk wel goed op Lachen


Neeeeee... dan denken ze dat het niet aan hen ligt. Dan blijven ze steeds weer proberen omdat ze denken dat je dan vroeg of laat wel toe bent aan een relatie en dat zij dan de uitverkorene zijn.


zal ik even vertalen?
dan zeggen ze: o maar ik wil ook helemaal geen relatie?? (na een poosje kan ze me vast niet meer weerstaan)
we kunnen toch wel een beetje ouwehoeren?(ik ga niet toegeven dat ik en relatie wil hoor)
wil niet zeggen dat ik gelijk een relatie wil? (ik ben zo leuk, ze zal wel op me vallen uiteindelijk)

pff whahah! ik was ook altijd veels te lief.. nu niet meer!

Jolien_x
Berichten: 2416
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Lievelde

Re: Hoe jongen ''aardig'' afwijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 17:15

Vervelend zo'n situatie. In mijn geval was het echt een super lieve jongen! Ik was zijn eerste ook ( dat maakt het moeilijker voor mij ) Hij was helemaal gek van mij, maar ik voelde echt níets bij hem. Toen hij vroeg om wat af te spreken zei ik; 'ik wil wel wat afpsreken maar als vrienden. iK vind je echt een leuke jongen maar ik ben niet verliefd én dat ga ik ook niet worden.'' Hij snapte het.
Maar ook met moeite,
dus ik denk dat je echt duidelijik moet zijn: Nee is nee, en al helemaal geen misschien!

Succes Lachen

Soms, heb je de inspiratie gewoon even niet :+

XMrliess

Berichten: 748
Geregistreerd: 29-04-07
Woonplaats: Enschede/Deventer

Re: Hoe jongen ''aardig'' afwijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 17:18

die misschien fout heb ik ook al eens gemaakt Schijnheilig

MachaI will never forget you.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, chocky84 en 65 bezoekers