Horse &lifestyle de zaterdag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Horse &lifestyle de zaterdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 22:02

Vandaag zijn we naar Horse&lifestyle geweest.
Gister was Sandra (Obelix)al bij mij komen slapen en nadat Orbaldo nog even een merrie moest dekken konden we aan het wassen en vlechten.
Vanmorgen om 4.30 Slapen opgestaan en alles in Orde gemaakt voor de reis richting Drachten.Dankzij Lia (Ilindra) kon ik beide paarden mee nemen met haar superluxe trailer en dus vertrokken we om iets voor 6-en.Ik had van de organisatie een route doorgekregen en ik moest afslag zwolle heerenveen hebben.Natuurlijk bestond die afslag helemaal niet en na een mega omweg kwamen we dus op een weg richting drachten uit.
Ik zei net tegen Sandra goh misschien worden we wel ingehaald door yootha enzo. toen een rode auto 'm erzo voor gooide vanaf een parkeerplek.
Ik begon te seinen met mijn lichten naar die 'idioot' die vrolijk aan het zwaaien was.Bij nadere inspectie bleek dat dus Yootha te zijn Haha!

een half uur later dan de planning was waren we bij het FPC.
Na alle spullen te hebben geinstaleerd ben ik mij gaan omkleden etc. terwijl mijn 2 super grooms (echt thanx!) Lottel klaar maakte.
Daarna gaan losrijden en toen de ring in.
Ik heb eerst een tijdje gestapt terwijl iemand anders met haar schimmel rond reed en daarna mocht ik mijn kur rijden.
Lodewijk vond het helemaal geweldig hij was heel heet wat in de zijgangen dus wel eens mis ging doordat zijn kont ineens alle kanten opvloog veel te overdreven.De stapstukken gingen ook een beetje onregelmatig,na de stap komt de galop en dat wist hij maar wat goed elke keer probeerde hij dus alvast aan te huppelen Haha!

Een paar uur later mocht ik met Orbaldo.Na het ongelukje met de hekjes en ringmeester zag ik er vreselijk tegen op.
Sandra heeft hem eerst een half uur gelongeerd en hij ging zo tekeer, ik dacht dat hij nooit moe werd.Uiteindelijk ben ik er opgestapt en heb ik een stukje aan de longeerlijn erop gezeten.Maar al snel werd hij steeds rustiger en toen kon ik er zelf mee gaan rijden.
na het losrijden in de buitenbak kon ik naar binnen.Ook hier deed hij wel wat gillen maar verder niets terwijl hij toch tussen zo'n 10 andere hengsten liep! toen de bak in en hij ging voor mijn gevoel echt hardstikke lekker!Zo lekker in galop dat ik het erop waagde: rustig galopje de diagonaal op, hulpen voor de wissel en daar wisselde hij keuring.
de andere kant op en wederom kreeg ik een mooie wissel (okee mocht wat rechter etc maar hij sprong 'm op mijn hulp en in 1 keer)en dat voor een B paard dat geen wissels kan Haha!
Ik was hardstikke trots en heb nog een hele tijd na de show zitten glunderen!
Morgen weer een dag
Afbeelding

Afbeelding
2 foto's van lodewijk dankzij Cloverdale

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:06

Leuk zeg Mooie pics, jammer van het hek

Heb je de NFers ook gezien? Het was voor ons gewoon te ver weg Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:19

Lodewijk ziet er super uit
Baal er ontzettend van dat m'n pols nu in het gips zit, had erg veel zin in Bathem te Paard Scheve mond

Jokonootje

Berichten: 4829
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:23

dit ziet er beter uit dan de vrijdag avond... (hoop dat ik nu niemand ga beledigen) maar ik vond de vrijdag avond de mensen niet goed rijden ... wel leuke paarden opzich maar goed ik had persoonlijk ook meer verwacht van het horse & lifestyle... maar ja ....

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15427
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:33

Ik ben vandaag met een medebokker naar Drachten geweest. De organisatie viel me tegen, vooral de tijden en clinics liepen uit.

Ik herkende Kim van de foto´s en vond je ondanks alle spanning erg goed rijden. OK dan!

Geweldig paard trouwens Haha!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:43

ik had ook meer verwacht maar het was wel gezellig Haha!
en nimber je hebt echt goed gereden hoor!! Haha!


whaha wat ben ik toch handig met zo'n digi Haha!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 00:06

Leuk verslagje en gave foto's! Lottel Lovers Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 00:21

ik ben ook geweest, maar om 12 uur was er verder niemand voor de grunninger paarden stand...(ik was samen met ammanie en rodeogirl)
later chatallalla gezien, die op het huifbed mocht.
Ik vond lodewijk echt een superpaard, als ik nogeens serieus wil gaan dressuren dan ga ik op zoek naar een grunninger.
Verder vond ik het springen erg spectaculair, maar wel teveel dressuur in de middag. Ook de hafjes door het papier was leuk.
De reining man had een erg hypnotizerende stem vond ik...
verder viel het aantal kraampjes/koopjes zwaar tegen helaas.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 00:43

Toch fijn dat het zo goed ging met Orbaldo. heb even gemist wat er gebeurt was. dat ga ik nog even opzoeken.

En tja ik blijf lodewijk fan!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 13:10

Ik was keuring op tijd in de groningerstand (ik zat er nml achter) maar we hebben niemand gezien of gesproken.was wel jammer.
De zaterdag ging het met lodewijk wat minder die was heel erg heet en werd daardoor zo onwijs dribbelig en onregelmatig.
Orbaldo ging weer lekker ietsjes minder dan de zaterdag maar toch weer fijn te rijden

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:04

Heej Nimber.
Ik Heb Orbaldo ook Gezien.
Met Geloof ik 2 Nakomelingen klopt dat ?
Hij liep nettjes vond ik Haha!
Verder ben ik ook nog bij je kraampje geweest, Ik wist niet Zeker of jij het wel was, maar eingelijks hebben we wel een mini meeting gehad Tong uitsteken
Ik was er Overigens Zondag, En ik Vond het Dik tegenvallen, Ik Kon Jammer genoeg de Clinic van Coby van balen niet afzien baalde ik wel van zeg.

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:09

De merries die erbij waren, waren geen nakomelingen hoor. Op kraamstal staat wel ergens een dochter van hem.


Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:46

Wat een ontzettende mooie foto's!
Lodewijk ziet er super mooi uit.

Heidehofiej
Berichten: 112
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:41

Ik ben zondag geweest en ik vond het nog wel leuk..
Was er wel een beetje koud... (ook wat duur eten enzo :S)
Maar vond het verder erg leerzaam!

[***]http://www.imagestation.com/picture/sraid105/pf6b79cdec7e029e50300c69c7dd954ce/f97e71e3.jpg[/***]

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 16:44

ik vond het idd ook erg koud.
Orbaldo heeft vorig jaar voor het eerst gedekt zijn nakomelingen zijn nog veulentjes Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Bietjah87, Mark0919, mooney, Pellelilly, Vagabondo en 47 bezoekers