AES hengst Travolta

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

AES hengst Travolta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 10:33

In de blauwe hengstenboek van het KWPN en NRPS samen staat er bij een reclamefolder van stal Nieuwmoed een AES gekeurde hengst Travolta. Ik geloof dat hij een Havidoff x Olivi x Aktion is. Iemand enig idee of deze hengst nog goedgekeurd is en of hij nog in eigendom is van stal nieuwmoed? Hij staat in elk geval niet op hun website.



hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:35

Travolta is dit jaar AES goedgekeurd, hij is van Olivi volgens mij. Ja hij staat nog steeds in Vorden bij Jurrius (afgelopen zondag nog wel) en is ook hun eigendom. De hengst is er bij het najaars examen bij het KWPN in Ermelo uitgevlogen, hij is vorig jaar (2003) aangeleverd als Theo bij het KWPN. Zijn eerste veulens zijn bij Jurrius geboren en ik moet zeggen dat het een mooi gebouwd en goed bewegend veulen is, dat ik gezien heb.

Gratis af te halen mooie jonge katten

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 14:43

vreemd ik dacht dat hij al goedgekeurd was bij het AES. Wel raar dat hij niet op hun website staat. Hoe oud is de hengst nu? Staat hij op hun folder?

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:37

De hengst is 4 jaar, en staat waarschijnlijk in de folder van 2003 als Theo aangegeven, hij heeft zijn nieuwe naam pas in november ontvangen toen hij het verrichtingsexamen voor het KWPN moest doen. Helaas heeft hij dat op een haar na niet gehaald. Hij is pas afgelopen januari bij het AES aangeboden, omdat de fam. Jurrius hem in elk geval de hengstencompetitie wil laten lopen aankomende winter.

Gratis af te halen mooie jonge katten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Unit en 94 bezoekers