Jumping Amsterdam op zijn plaats!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

hallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 20:15

haahahahaha kaartjescontroleertster!!! je zei trouwens mevrouw tegen me, dat vond ik wel komisch!! Net of ik er zo mevrouw-achtig uitzie!! Haha!
Wij dachten steeds dat een ander meisje Tabitha was, we wilden al bijna foto's gaan maken en gaan zitten zwaaien! Maar we waren te bang om af te gaan!! Gelukkig is My Dominique het aan een ander meisje gaan vragen, dat was wel komisch!!!
We hebben je inderdaad daarna niet meer gezien, komt ook omdat we niet meer aan die kant zijn geweest hoor!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:17

Heej ik zat ook in vak Q, dan ben k zeker 6 keer langsgelopen.
De laatste keer werd ik wel herkend, want toen controleerde je niet eens mijn kaartje meer Lachen.

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Het was leuk !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:40

Ja het was weer leuk dit jaar. De blaren staan op mijn voeten. Wij stonden in vak w en x naast de ruiter ring. We hebben ze allemaal kunnen zien.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 23:07

haha dat andere meisje bleek dus winnie ( hoe je het ook schrijft) te zijn!
haha blunder!
joyce vandaag op school...en heb je thabita nog gevonden? ziet er heel anders uit he ( dan winnie)
haha blij dat we niet zijn gaan zitten zwaien *LOL*
die zou dan ook wel gedacht hebben wat een gekken ( hihi we zaten wel de hele tijd naar haar te kijken... Schijnheilig )wisten wij veel... Haha!
het was idd errug leuk!
alleen waren beide meetings errug kort Scheve mond\
maar goed nu weet k jullie ongeveer te herkennen!
was t nog leuk kaartjes controleren?
nog meer coole dingen mee gemaakt?
Tong uitsteken


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 00:01

jep k heb huisman gezien! boeiend...
hij keek vet saggie Haha!

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 00:11

en hebben jullie mij zaterdagavond gezien?
Na afloop van de prijsuitreiking van de drietalkuren stapte ik met Louisville van Leunus van Lieren rond in de inrijhal. Z'n cadeautje (horloge) was namelijk tijdens de ereronde gevallen en in de vlakker van de achterbergtrekker terechtgekomen. Maar hij heeft hem nog kunnen redden, hij was nog heel ook.
Maar goed, toen was ik blijkbaar meteen stand in groom en ging hij felicitaties in ontvangst nemen en interviews geven. Het is dat Louisville zo'n schatje is (nou ja tje, volgens mij is hij 1.85 m. hoog!).

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 00:18

Stonden jullie ook zondagavond bij vak R? Ik had kaartjes tot stoel 452. Wie weet zijn we elkaar wel tegen het lijf gelopen??

Greetz

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

leuk!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 00:19

hahaha echt cool!!! Jammer dat ik dat nou weer gemist heb!!!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 10:36

hey people... wij zaten met 4 man ook op vak r en de andere 2 op vak y maar ik at op r dus ik denk dat ik je wel gezien heb dan... ben jij dat blonde meisje?? groetjes sandra! Cool

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 18:04

Ik heb bij Tamara(Max) gestaan. Werd ook steeds aangesproken met U Verward . De eerste keren keek ik steeds heel vreemd maar als je het bijna steeds hoor hoor je het bijna niet meer.
Ik vond het echt super!!!!!!!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 20:29

[quote="Roel"]
Stonden jullie ook zondagavond bij vak R? Ik had kaartjes tot stoel 452. Wie weet zijn we elkaar wel tegen het lijf gelopen,

Ik had stoel 446,met een aantal kennissen.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 20:30

[quote="Roel"]
Stonden jullie ook zondagavond bij vak R? Ik had kaartjes tot stoel 452. Wie weet zijn we elkaar wel tegen het lijf gelopen,

Ik had stoel 446,met een aantal kennissen.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 17:27

heyy ..ja ik zat daar ja.. enne die meiden ..ja om een lang verhaal kort te maken.. die meiden waren opeens foetsie omdat ik samen met dat andere meisje met mijn beste vriendin stond te praten en toen waren ze weg,dus zijn wij maar naar het springen gaan kijken.. haha maarre ja ik weet nu wie je bent ja........ groetjes sandra! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, Donnatella, DreamGuide, midori, Talindos, tienus63 en 103 bezoekers