Pensionstal in Zoetermeer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Pensionstal in Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 17:45

Ik krijg heel misschien een leasepaard, dan zou ik alleen de stalling zelf hoeven te betalen. De kans dat het doorgaat is nogal klein, maar het zou wel heeeeel gaaf zijn Haha!.
Dus vandaar mijn vraag, weet iemand een niet al te dure stal, in Zoetermeer of iets buiten Zoetermeer?


_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 18:25

veel goedkoper als van onze stal vind je niet denk ik hoor... ik kan er nu iig geen een bedenken die goedkoper is. watvoor paard is het, van wie is ie nu, blijft je jewel dan nog doen als het door gaat?

Gamble

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 18:30

De kans dat het doorgaat is nogal klein, maar denk dat ik dan niet genoeg tijd meer heb voor Ju, helaas..
Hoeveel betalen jullie eigenlijk?
Het is een bijna 4-jarige KWPN'er, E-pony en superbraaf, zeker voor zo'n jong paard Lovers . Ze is nu van Natascha, weet niet of je haar kent, van Chanice Stable. Ik had om de week privé-les op haar, maar Natascha gaat stoppen met de lessen en ook met de hele stal. Ze wilde Lady eigenlijk verkopen, maar omdat ze eigenlijk geen afstand van haar wil doen mag ik haar misschien leasen. Ik mag haar dan ook ergens anders neerzetten dan waar ze nu staat en zou dan alleen de stalling hoeven te betalen. Het zou dan eigenlijk zo goed als m'n eigen paard zijn, dus het lijkt me heel gaaf Haha! .

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 19:36

renza schreef:
Ze is nu van Natascha, weet niet of je haar kent, van Chanice Stable. Ik had om de week privé-les op haar, maar Natascha gaat stoppen met de lessen en ook met de hele stal..


Bedoel je dat Chanice Stable gaat stoppen?

lightmorebh

Berichten: 1513
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:32

michelle op welke stal sta je en wat betaal je en wat moet je zelf doen?

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:31

Michelle staat bij dani op stal..
Irene wij betalen 195

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:26

Rivano"]
[quote="renza schreef:
Ze is nu van Natascha, weet niet of je haar kent, van Chanice Stable. Ik had om de week privé-les op haar, maar Natascha gaat stoppen met de lessen en ook met de hele stal..


Bedoel je dat Chanice Stable gaat stoppen?
[/quote]

Ik hoorde laatst al dat iemand z'n hengst er had weggehaald, omdat het niet goed ging. Verward

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:02

Nou ik ken er nog één in nootdorp, dat is die weg naar vd akker uitfietsen, op een rustig weggetje. kost 180 per maand
En één in Pijnacker bij Jan, het is net even iets buiten rokkeveen 15 min fietsen vanaf daar(voor mij dan Haha!) alleen die vent is een beetje irri, en dat kost 175 eurootjes...

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:29

hey irene niet te enthousiast he ... wacht maar misschien wil ik d'r ook wel leasen aaaaaaah, maar voor het geval dat we d'r niet samen gaan leasen .... weet iemand een andere stal waar je ook niet al te dure dressuur/spring privelessen kunt nemen in Zoetermeer of omgeving?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 08:26

DANIenVLIEG schreef:
En één in Pijnacker bij Jan, het is net even iets buiten rokkeveen 15 min fietsen vanaf daar(voor mij dan Haha!) alleen die vent is een beetje irri, en dat kost 175 eurootjes...


Dat is bij Duijnisveld of zo toch?
Waarom vind je die vent zo irri?

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:21

ey ireentje, supervet dat het doorgaat joh! alleen jammer dat je Ju niet meer kan verzorgen dan. Weet je al een stal? Anders kunnen we morgen wel weer ff gaan kijken bij die stal met die witte hekkies, enne ook naar Roush he? Vergeet je digimon niet !!!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:10

Gaat t zeker door?

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 20:33

Nee het gaat nog niet zeker door, Maroush is een beetje te voorbarig Knipoog .
Maar ik (nou ja, m'n moeder) heb nog met Natascha gebeld en de kans is nu wel weer wat groter geworden dan eerst Lachen .
Maar het blijft nog misschien.

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 08:14

nah en die stal met die witte hekken, zal je wel stal vd helm bedoelen en die is 295 euro, toen ik er ging kijken tenminste en dat is al wel een hele tijd geleden, en daar hebben ze ook een wachtrij van 60 mensen.

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..


DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 08:17

Tessebes"]
[quote="DANIenVLIEG schreef:
En één in Pijnacker bij Jan, het is net even iets buiten rokkeveen 15 min fietsen vanaf daar(voor mij dan Haha!) alleen die vent is een beetje irri, en dat kost 175 eurootjes...


Dat is bij Duijnisveld of zo toch?
Waarom vind je die vent zo irri?
[/quote]

ja inderdaad, das duijnisveld, en die vent spoort gewoon niet helemaal, als ie ruzie krijgt met jou,(hij bemoeit zich echt overal mee) dan reageert ie dat af op je paard enzo, dus niet meer mesten, of 4 dagen overslaan ofzo en je paard ''vergeten'' te voeren Verward
Spoort niet dus
maar als je het goed met hem kan vinden is er niks aan de hand, maar dan moet je er wel tegen kunnen dat ie zich overal mee bemoeit.
verder is de stal wel heel gezellig met al die mensen enzo, en je hebt onwijs goeie uitrijmogelijkheden.
je rijdt zo het balijbos in, je hoeft niet over/langs een weg, want het balijbos ligt zeg maar in zn achtertuin.

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 08:38

Tessebes"]
[quote="Rivano"][quote="renza schreef:
Ze is nu van Natascha, weet niet of je haar kent, van Chanice Stable. Ik had om de week privé-les op haar, maar Natascha gaat stoppen met de lessen en ook met de hele stal..


Bedoel je dat Chanice Stable gaat stoppen?
[/quote]

Ik hoorde laatst al dat iemand z'n hengst er had weggehaald, omdat het niet goed ging. Verward
[/quote]


Ze adverteren overal. Maar hadden geen plaats in de opfok
Ik zou afgelopen zaterdag daar gaan kijken maar ben niet gegaan.... Blijf maar heilig waar ik sta momenteel Schijnheilig

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 08:40

Je hebt aan het Noord AA ook een pensioen stal... Maar ook erg duur!!
Ik betaalde toen ik gulden tegen de f 600,00 excl. land.
Voor hetzelfde bedrag heb ik er nu 2 staan incl. land Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:58

fsoudan schreef:
Ik betaalde toen ik gulden tegen de f 600,00 excl. land.
Voor hetzelfde bedrag heb ik er nu 2 staan incl. land Knipoog


waar dan?
En hoe duur is het precies?

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 11:26

Drie molens aan het Noord AA de middelste molen. Hoe duur precies weet ik niet... het is al meer dan 2 jaar geleden dat ik daar stond...

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 11:38

Tja, ik weet niet waar je naar op zoek bent. Nike's vorige stal is op de grens Pijnacker / Zoetermeer. Kosten 120 euro, ex voer en stalbedekking (zaagsel en hooi kan je bij hem krijgen, bix e.d. moet je zelf regelen). Alleen een buitenbak, grote weides, onbeperkte weidegang, grote kast voor je spullen (die je wel met iemand moet delen). Het is een echte doe het zelf stal waar veel onderling wordt geregeld, de sfeer is wel goed. Zolang de staleigenaar geen last heeft van jou, heb jij geen last van hem. Het Balijbos is in de buurt, alleen moet je dan wel een stuk langs de weg lopen.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 12:22

fsoudan schreef:
Drie molens aan het Noord AA de middelste molen. Hoe duur precies weet ik niet... het is al meer dan 2 jaar geleden dat ik daar stond...


nee ik bedoel die stal waar je nu staat. die bij de noord AA vind ik echt verschrikkelijk!!!

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:53

Ik heb ook op stal Noord Aa gestaan in zoetermeer en sta nu in Hazerswoudedorp met mijn paard is ook redelijk te betalen.

gr

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:56

Als je even op mijn naam zoekt vind je trouwens wel wat topics hierover, daar staan alle stallen wel in genoemd hier in de buurt..

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 05:09

DANIenVLIEG"]
[quote="fsoudan schreef:
Drie molens aan het Noord AA de middelste molen. Hoe duur precies weet ik niet... het is al meer dan 2 jaar geleden dat ik daar stond...


nee ik bedoel die stal waar je nu staat. die bij de noord AA vind ik echt verschrikkelijk!!!
[/quote]


Die is ook verschrikkelijk Haha! Wilde het niet open en blood zeggen... Haha!
Ik sta in Leiden aan de vlietweg....
Voor meer info Pb me maar Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 15:26

Ik ken Noord AA wel, vind het opzich geen verkeerde stal, maar mag daar niet meer komen.
Ben vandaag nog bij een stal wezen kijken in de Meerpolder. Was wel een leuke stal Lachen . Maar ik denk dat ik haar (als het doorgaat) toch bij vd Akker neer ga zetten, dat is iets goedkoper (daar was het 200 excl. stro). Heb gister aan Lida gevraagd of er nog plek is en er is nog 1 stal vrij.
Maar ja, m'n ouders moeten eerst nog even met Natascha (eigenaresse Lady) overleggen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers