wedstrijd + buitenrit + minimeeting + autorijden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

wedstrijd + buitenrit + minimeeting + autorijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 17:21

verslagje van 2 dagen is het eigenlijk

wedstrijd
Gisteren was mn laatste wedstrijd in de M2, mn vriend zou met de trailer rijden en ik had bedacht dat ik 2 verschillende mensen die in mn ring meededen wel kon vragen om hun voorlezer te lenen, waren ze alle2 afgemeld dus ik had geen voorlezer, dat haat ik dan ben ik veel te gestressed!

toen zag ik nog een meisje dat ik ken, ik vraag wie haar voorleest, uhm nog niemand zegt ze!
op dat moment had ik nog 1 iemand voor me, en 1 na mij moest zij rijden, gelukkig kwam t clubgenootje van haar kijken(die afgemeld was ivm kreupel paard) en wilde ze ons wel voorlezen OK dan!

proef ging best aardig, t was buiten losrijden op een heeeeeel groot terrein(dat ik ook helemaal heb gezien Clown ) alvast voorbereiding op de eerste buitenwedstrijd Haha!
maar ja dan is het binnen natuurlijk weer een beetje eng, met vlaggen en bloemstukjes en juryhokjes etc
maar hij liep overal langs!
behalve bij bijna het laatste onderdeel van mn proef, halve grote volte in comtragalop, en ik ben bijna terug bij de hoefslag doet er iemand de bakdeur open(zat meter tussen witte hekje+bakdeur) met een dienblad met eten+drinken voor de jury
Quentin begon te kijken en maakte zich groot en sterk, mn voorlezer stuurde die vrouw weer weg(ze kent Quentin nogal goed en weet dat ie zulkde dingen echt eng vind) en Q liep gelukkig braaf door, moest daarna alleen nog terug naar de verzamelde draf bij F en dan A afwenden en G groeten
die verzamelde draf was bijna middendraf, hij had toch wel haast gekregen door die vrouw met t dienblad, maar hij liep wel mooi recht richting G

was dus niet ontevreden, en toen kwam de prijsuitreiking
ik was 5e met evenveel punten als nr 4 namelijk 160
1e had 164 de 2e had er 163 en de 3e 161 en dan 2x 160 2x 159 en dan werd het een stuk lager(tot 138) dus ik was weer tevreden!nog een wp erbij, dus een leuke afsluiter van de M2!

buitenrit
daarna wilde mn vriend met onze honden gaan wandelen, en omdat de trailer toch nog achter de auto zat, vond hij dat ik maar met Destiny me moest gaan naar het bos
dus wij met de trailer met des naar het bos in Wintelre, des was braaf! hebben er 50 minuten gereden, honden hebben zich lekker uitgeleefd heb des even laten draven+galloperen en ze voelde vrij goed aan! en toen terug naar de auto gestapt en weer naar huis

minimeeting
we waren net thuis toen er 2 bokkers ineens bij de poort stonden! Merelberfe die ik al kende en Gillian, die ik nog van 10 jaar geleden kende die bij merel op stal was geweest gisteren, was wel leuk om die te zien na zo'n lange tijd dus die heeft even gezien hoe debiel Quentin en destiny kunnen doen(zichzelf dubbelvouwen om t uiteinde van de deken vast te pakken en er aan te gaan trekken Knipoog )

autogereden in t bos Tong uitsteken
Vandaag gingen mn vriend en ik weer met de honden naar het bos, hij rijdt in de bus van het werk, een flinke VW transporter, en ineens zegt ie zo nu rij jij maar verder(ga volgende week maandag beginnen met snelcursus voor mn rijbewijs Haha! ) dus ik over die hobbelige zandwegen in t bos gereden, was wel ff wennen maar t ging best goed!
ineens zaten we op de verharde weg, en heb daar ook nog even gereden, toen kwam er een drukke weg aan in de verte dus ging ik keren, ging best goed tot ik gas gaf(had niet in de gaten dat als je alleen de kopeling op laat komen ook al gaat rijden) en we bijna achteruit tegen een boom aanreden Clown maar ik kon nog optijd bedenken dat ik af moest remmen dus stonden we optijd stil Haha!
daarna nog teruggereden door t bos, door een heeele grote plas heen gereden(das veel leuker dan met de scoot door t bos crossen, in een auto wordt je zelf niet vies Knipoog ) en voor de allereerste keer autorijden vond mn vriend dat t hardstikke goed ging
woensdag mag ik weer, en dan t weekend nog flink wat rondrijden, en als ik hem zover krijg in Belgie een L op zn belgische auto plakken, dan mag ie me lesgeven(belgie mag veel meer dan in NL!!)
want ik heb zo het idee dan een opel astra wat handiger rijdt dan zo'n joekel van een bus!
en dan hopen dat ik maandag bij mn 1e les goed genoeg rij om in 4 weken tijd mn rijbewijs te kunnen halen!

gillian

Berichten: 4417
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:20

mooie afsluiting van de M2!! OK dan!
was wel lekker weer gister he, zeker voor een buitenrit!

je hebt het wel lekker voor elkaar thuis hoor, mooie stallen, mooie bak, 3 rara paarden haha, maar wel lief Haha!
ze stonden die dekens echt gewoon te slopen zeg Verward

bij merel op stal was het ook errug gezellig!!
had nog ff op ynskje gereden, pff niet makkelijk hoor als je 1 paard gewend bent Knipoog
en ben nog bijna doodgeknuffeld door 4 jaarling friesjes Lovers

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:27

Haha
Ik vind je verhaal over het tochtje met de auto door het bos eigenlijk wel een beetje hilarisch, doet me terugdenken aan iets, vandaar.
Goed gedaan, die proef!! OK dan! succes nog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:35

Renske20 schreef:
heb des even laten draven+galloperen en ze voelde vrij goed aan!


De Tildren behandeling slaat dus goed aan?
Alvast veel succes in je eerste Z proef.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 23:45

Ilindra"]
[quote="Renske20 schreef:
heb des even laten draven+galloperen en ze voelde vrij goed aan!


De Tildren behandeling slaat dus goed aan?
Alvast veel succes in je eerste Z proef.
[/quote]

thanx Lachen ben heel benieuwd hoe het gaat in het Z, in de les lukt het allemaal wel, maar echt bevestigd is het nog niet, maar ja we zien wel!

en ja, tildren heeft destiny zeker geholpen
helaas is de draf nog niet 100% maar of dat door de pijn, of door de beperking ivm de botwoekering is(je wil niet weten hoe de sprong er op de foto uitziet ) dat is moeilijk te zeggen, ik hou het op een beperking ivm de botwoekering want ze wil zelf heel graag en geeft niet de indruk dat ze pijn heeft.

de galopsprong is er weer, na 2 jaar achterbeentjes stijf naast elkaar houden en dan huppeltjes maken, is er weer een echte galopsprong!
en de stap is net zo goed als anders, alleen struikelde ze eerst nog weleens met dr voorbenen(ze heeft ook HKO fase 4) dat struikelen gebeurde nu maar 1x in een rit van 50 minuten!
het was me t geld dubbel en dwars waard en binnen een jaar krijgt ze een nieuwe behandeling!
zoalng te tildren actief is gaat het proces in haar been niet verder, 6-12 maanden is het actief, dus om meer schade te voorkomen, krijgt ze jaarlijks een infuus Tildren
(moet ook zeggen dat de rekening stukken lager was dan wat een vriendin van mij betaalde, dat was een mooie meevaller! maar zelfs als het toch duurder was geweest had ik het ook zeker nog een keer gedaan!)

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 00:48

super renske
Kom maar deze kant op als je je rijbewijs hebt1