Rit naar Dennelucht (Eersel --> Bergeijk)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 22:42

Met Peru kan ik prima voorop en achteraan rijden.
Alleen stappen is een beetje boring.
Racen vindt ik niets maar een beetje tempo in een rit vind ik niet erg.
Ik hoop alleen dat ie geen 5 uur duurt.

Desiree, Wel gezellig als je mee kan. Het is 8 mei... dat is nog begin mei... heb je nog een plaatsje ?

Had je echt spijt van onze boktrit ?
Ik vond het ook jammer dat het zo traag ging, maar spijt heb ik niet hoor, de rest er omheen was toch best gezellig ?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 00:13

met Quentin kan ik alles, behalve voorop rijden in t begin, dan is ie kijkerig en draait is steeds om, erg irritant
maar hij schopt niet ofzo dus ergens tussenin of achteraan maakt allemaal niet uit, en na een minuut of 10 durft ie ook voorop dus t maakt mij allemaal niets uit

Desire daar moet je niet achter tegenaan botsen, die heeft nog weleens last van losse achterbenen en we hebben geen zin in ongelukken natuurlijk!
al ging het buitenrijden samen met de friezen goed, dus ook dat valt allemaal wel mee, t is alleen een echte merrie dus 3x achter elkaar er tegenaan botsten en ze wordt een beetje nijdig

Iris82

Berichten: 39851
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 00:41

Hoi brabanders.
Hier een oud-collega aan het woord! Knipoog
Ik heb jarenlang op de manege in Eersel gereden en daarna met mijn eigen pony's bij St. Petrus in Bladel. (Kom ik voor sommigen al bekend voor?) Toen ik ging studeren heb ik mijn pony verkocht, het was beter voor haar (en mij).

Ik krijg alleen weer de kriebels nu ik jullie over Dennenlucht hoor praten. Daar ben ik regelmatig geweest (jaaaaaaren geleden) dus helaas, ik weet de route niet meer. Maar ik zou wel graag mee willen rijden.

Is er misschien iemand die nog een paardje voor mij heeft? Ik kan het denk ik niet betalen om een van de Berger Hoeve mee te nemen en mijn bijrijdpaardje wordt peux nerveux met vreemde paarden (+ik kan het haar omwille van haar waardeloze conditie niet aan doen.) Western of Engels, maakt me in principe niet uit.

Pliez? Schijnheilig

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 00:56

misschien dat er iemand nog een paardje over heeft?
t is dat destiny het niet aan kan omdat ze niet helemaal goed is, anders had die wel meegekund
en Desire is uitgeleend aan machie dus bij mij zijn de paarden 'op'
maar wie weet dat er ergens anders nog iets staat?

Machie

Berichten: 16006
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 02:17

desiree, megaan joh! Mag je mij als tukker vast meeten Knipoog

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:01

Quick loopt t beste voorop, anders wil hij er de hele tijd voorbij en gaat dan helemaal gek doen Boos!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:57

Darwin ook.. Igor heeft af en toe (als ie vrolijk is) ook losse achterbenen. Igor moet darwin wel kunnen zien..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:37

Sando schreef:
Met Peru kan ik prima voorop en achteraan rijden.
Alleen stappen is een beetje boring.
Racen vindt ik niets maar een beetje tempo in een rit vind ik niet erg.
Ik hoop alleen dat ie geen 5 uur duurt.

Desiree, Wel gezellig als je mee kan. Het is 8 mei... dat is nog begin mei... heb je nog een plaatsje ?

Had je echt spijt van onze boktrit ?
Ik vond het ook jammer dat het zo traag ging, maar spijt heb ik niet hoor, de rest er omheen was toch best gezellig ?

Als ik kan ga ik mee!

Het ging niet over die boktrit malle eppie! Die vond ik heel leuk. Nee, ik het het over een andere, eentje die er lang daarna kwam, toen jij nog zwanger was en zowiezo zelf niet mee kon.

Overigens, 5 uur vind ik ook wel wat lang hoor. 2,5 uur is lang zat.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:37

Iris82 schreef:
Is er misschien iemand die nog een paardje voor mij heeft? Ik kan het denk ik niet betalen om een van de Berger Hoeve mee te nemen en mijn bijrijdpaardje wordt peux nerveux met vreemde paarden (+ik kan het haar omwille van haar waardeloze conditie niet aan doen.) Western of Engels, maakt me in principe niet uit.

Pliez? Schijnheilig

Op zich zou je er op een van mij mee kunnen, dat is het punt niet. Alleen, hoe krijg ik 2 paarden daar als ik maar een anderhalfpaardstrailer heb?

Iris82

Berichten: 39851
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:30

Desiree schreef:
Op zich zou je er op een van mij mee kunnen, dat is het punt niet. Alleen, hoe krijg ik 2 paarden daar als ik maar een anderhalfpaardstrailer heb?


Passen en proppen... Schijnheilig

Uhm, ik weet niet waar je in Brabant woont, maar misschien kan ik iets regelen met een tweepaardstrailer??

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:44

in 2,5 uur haal je t niet, minimaal 4uur

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 18:18

ik sprak vandaag iemand die bij de Berger Hoeve rijdt/heeft gereden(is nu zwanger) en die verhuren geen paarden meer zonder begeleider erbij, dus mocht er iemand daar een paard willen huren, dat kan dus niet meer zonder begeleider.

Iris82

Berichten: 39851
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:40

Ow, dan is dat ook nieuw.... Lachen
Ik vond het altijd zo ideaal, lekker crossen door de bossen. Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 19:49

Ik denk niet dat we gaan crossen
Dat zal de bedoeling niet zijn...

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 09:04

Desiree schreef:
Als ik kan ga ik mee!

Het ging niet over die boktrit malle eppie! Die vond ik heel leuk. Nee, ik het het over een andere, eentje die er lang daarna kwam, toen jij nog zwanger was en zowiezo zelf niet mee kon.

Overigens, 5 uur vind ik ook wel wat lang hoor. 2,5 uur is lang zat.


Jammer dat je er spijt van had Scheve mond Ik had zelf ook liever wat meer actie gezien maar ja..

Ik denk ook niet dat ik vervoer kan regelen, mss samen met iris (destinietje) die staat hier toch in de buurt op een stal.
Zal het iig even navragen of ik ergens een trailer kan lenen Lachen

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 10:36

Ik heb er wel heel erg zin in!! maar ik denk wel dat iedereen er zeker vanuit moet gaan dat we in totaal 4 uur zeker onderweg zijn!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:12

Renske20 schreef:
ik sprak vandaag iemand die bij de Berger Hoeve rijdt/heeft gereden(is nu zwanger) en die verhuren geen paarden meer zonder begeleider erbij, dus mocht er iemand daar een paard willen huren, dat kan dus niet meer zonder begeleider.


Als die vriendin van me meegaat, krijgen we miss wel pony's mee daar. Ik weet niet of ze ook paarden hebben Bloos
Die vriendin heeft daar altijd lesgegeven en valt soms nog weleens in...
Ik zal haar vanavond weleens bellen of ze meegaat, en of we pony's/paarden kunnen huren daar...

Iris, manege de kempen verhuurt volgens mij 2prds trailers Haha!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:28

Hier word ook weinig gereageerd, gaat t nog door? en wie gaan er nou allemaal WEL AL ZEKER mee?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:19

Ik wil nog geen mensen ongerust maken.. MAAR... mijn verzorgpony's hebben in mei nog een marathon-wedstrijd(en) staan. Ik weet nog niet wanneer... Ik hoop maar dat het niet deze datum is, want dan kan ik niet meer mee, en Mario ook niet Verdrietig Verdrietig

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 11:37

ow jee!! kan je de eigenaresse niet vragen wanner die wedstrijd precies is? dan kunnen we eventueel de rit verzetten ofzo
meestal zijn alle wedstrijd toch wel een maand van te voren bekend, vaak zelfs langer maar ik weet niet hoe dat bij marathonwedstrijden zit, maar ik dnek dat die al opgegeven zijn, en dat de eigenaresse dus weet welke dag t is

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 12:30

Ja ze zou het nog nakijken... Duurt altijd alleen ff Tong uitsteken

riskjuhruled

Berichten: 1737
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 18:22

ik heb er ook echt zin in! OK dan! ik hoop dat iedereen meekan want da is wel het leukst! sorrie dak al heel lang ni gereageerd heb maar ik had het ff een tijdje druk dus heb ff ni zo vaak achter de computer gezeten. maar ik wil nog steeds wel heel graag mee! heb er super zin in! maar hoe laat willen jullie dan allemaal aanrijden? kus lisa

Machie

Berichten: 16006
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:23

ik ben iig de 8e mei bij renske, dus ik ben wel van de partij!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 23:05

Vandaag nogmaals gevraagd wanneer ze wedstrijd heeft.. pfff geduldig zijn griebeltje Bloos

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 18:03

weet je t al wanneer de wedstrijd is?morgen heb ik mn theorie-examen voor mn auto, en daarna gaat desire 7 dagen per week aan t werk(nu keer of 3-4 en niet echt superhard aan t werk ivm tijdgebrek)