Ergerlijke collega, wat nu?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Ergerlijke collega, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 20:36

Sinds kort heb ik dus een nieuwe kamergenoot, alle nieuwelingen worden bij mij neergezet, schijnt leerzaam te zijn.
Deze nieuwe collega praat de hele dag tegen zichzelf, bij alles. Om een of andere reden stoort dat mij bij mijn werk en bovendien denk ik steeds dat ze het tegen mij heeft.

Vandaag heb ik er eens een balletje over opgegooid omdat ik een paar taaie klussen voor de boeg had en ik niet steeds afgeleid wilde worden.
Geachte collega vindt dat ik haar moet negeren en dat zij het niet hoeft te laten, want ze is het zo gewend.
Ondergetekende vindt het nog steeds vervelend en hoopt heel erg dat geachte collega gaat wennen om haar mond te houden. Negeren lukt niet en dat mag ik ook niet, want ik moet de bewuste dame nog begeleiden ook.
Voor mij is het ondoenlijk en ik zit er zwaar over te denken om gewoon volcontinu bandjes af te draaien op mijn dicteerapparaat, dan hoor ik tenminste niet dat; maar dat mag eigenlijk ook niet.

(laten even buiten beschouwing dat ze smijt met haar spullen, trommelt en kauwgom eet)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 20:42

Haar los, walkman op...1 oordopje, hard genoeg om niet lastig gevallen te worden door irritante gewoontes...(praten in zichzelf, smijten, trommelen...brrrrrrrr ik heb meelij) en tegelijk voldoende alert te zijn op bv telefoon of dergelijke....

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Ergerlijke collega, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:21

Lovely schreef:
(laten even buiten beschouwing dat ze smijt met haar spullen, trommelt en kauwgom eet)


Bovenstaande en de rest wat je vertelt getuigt van zeer onaangepast gedrag (in de volksmond A-sociaal gedrag). Als je je op de werkvloer begeeft heb je je aan te passen aan de waarden en normen die daar gelden (kauwgom a la) maar gooien met spullen of ander lawaai-papagaaierig-gedrag is gewoon uit den boze!

Voordat ik kwam werken waar ik nu werk had ik een kamer voor mezelf, tegenwoordig slijt ik mijn dagen op een "werkeiland" met nog 3 collega's waarvan;
nr. 1 Probeert mee te zingen met de radio (maar ze kan én niet zingen én ze kent de tekst niet, dus je hoort ong. 8 uur per dag een soort gemummel) nr 1 nogal bezeten is van doosjes en blikjes met kruidenthee en andere reut, die ze om de 5 minuten openmaakt omdat het zo lekker ruikt en dan dichtplemt.
nr. 2 Fan is van alles wat met handjeklap en trommelstok te maken heeft (zit je een telefoongesprek te voeren hoor je opeens KLAP KLAP ROFFEL ROFFEL BENG BENG waardoor je hart een slag overslaat, de computers vastlopen en de kerstverlichting begint te flikkeren)
nr. 3 Een collega is naar mijn hart Lovers

nr. 1 & nr. 2 zijn de kwaadste niet. Met nr. 1 is nogwel te praten, met nr. 2 niet, die vind zichzelf zo het einde dat de rest van de afdeling daar ook van mee mag genieten *zucht* Nr. 2 zie ik het liefst met de eerst volgende kerstpostlichting verdwijnen naar een ver donker plekje zonder zuurstof!

Schiet je niks mee op met wat ik je vertel, het enige wat je zou kunnen doen is haar aanspreken op haar gedrag en als dat niet werkt zoals blijkt.. tja... dan de treiter-sessie maar!!! bv. haar confronteren met haar eigen irritante gedrag... want dat ben JIJ zo gewend (nood breekt wet in dat geval!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:35

hahaha, ik ben niet de enige dus.

Een verzoek: als die collega nummero 2 werkelijk vertrekt, stuur ze dan ajb niet naar Amsterdam!!

Als het te erg wordt dan neem ik een keer een cd speler mee met Metallica ofzo, is ze sowieso de kamer uit.

Ze had vandaag een mega-goeie actie. Ze had blijkbaar geen pen en was waarschijnlijk alweer vergeten dat het magazijn boven altijd open is, vandaar dat ze er per se eentje van mij moest lenen kennelijk. Aldoende flikkerde ze de hele mikmak over mijn bureau, potje omgestoten. Helaas had ik het te druk met hele belangrijke aktes om haar te helpen met puin ruimen.
Morgen nog maar een keertje uitleggen waar het magazijn precies is en hoeveel soorten pennen ze daar hebben *zucht*.

vanmiddag had ik plotseling een KOOSNAAM, aaaargggggghhhhh, nee toch, we zitten hier niet op de kantklosvereniging.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:37

Oje, nu komen er allerlei herinneringen bij me boven.....
Tja, ik vind gewoon dat je iemand er op aan moet kunnen spreken. Mocht die persoon dan vinden dat het jouw probleem is en niet de hare dan moet er maar eens stevig met haar gepraat worden. Kun je niet met je direkte chef overleggen? Ik heb trouwens ook een gruwelijk hekel aan van die 'herkauwers'' tegenover me. Helaas hebben die mensen helemaal niet in de gaten dat er mensen die zich kunnen ergeren aan hun gedrag... Boos!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:50

aaarrrgghhh das erg he, nu werk ik niet maar ik zit wel op school Misselijk
en dan zit er een joch bij mij in de klas die probeert opa lle manieren aand8 te trekken, zit nu 10 jaar bij hem in de klas maar het word ook steeds erger, ben dan wel goed emt em bevriend maaruh hij gaat met z'n vingers knakken als ie zich verveelt en dat maakt zo'n 'vies' geluid.
omdat ik al helemaal neit tegen bloed of iets anders wat met ziekenhuizen te maken heeft kan. Zeg je: RUBEN kappe!
gaat ie ut nog erger doen, maarja ik wen dr aan.

suc6 met dat mens!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:51

ik ga met Sylvia mee:
als jij het duidelijk hebt gemaakt wat jou stoort en waarom, en "het" wil niet luisteren, tja, dan moet je baas het maar oplossen hoor! Zo doe ik het tegenwoordig ook maar. Enerszdijs banketstaaf, anderszijds: je hebt je bets gedaan en laat je baas dan het vieze werk maar opknappen, hij/zij wordt daar ook goed voor betaald!

Succes, grinnik, want het klinkt leuk Rolleyes

Overigens ben ik ook zo'n muziek-mummelaar, maar met mijn vorige collega ging dat precies goed, want hij deed dat ook, grinnik. Dan zaten wij weer heerlijk ontspannen samen te mummelen en de rest van de collega's lagen helemaal in een deuk om ons gemummel, *proest*, als ik er zo aan denk (vanuit jouw standpunt) kan ik me hun reactie ineens wat beter voorstellen!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 22:35

Had/heb ook zo'n tijdelijke collega's. Loopt de hele dag te fluiten, te zuchten, te zingen en te trommelen. S'Morgens vroeg komt de voederbak tevoorschijn en dan eet ze de hele dag door brood. Noemt mij "meis" (ben verdorie net zo oud en veel wijzer) en drijft heel consequent haar eigen zin door (ik zeg lekker niets maar doe het lekker toch). Nog 3 dagen dan......
Als je baas wilt dat je haar begeleid en niet voor die tijd keelt dan hij/zij daar toch een oplossing voor moeten vinden, anders wordt hij/zij medeplichtig aan iets strafbaars....
b.t.w stuur haar niet deze kant op, ik ben er net van af (please)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 22:47

aah wat errug lijkt mij dat Frusty vooral dat in zichzelf praten, dat trommelen ben ik zelf dan al aan gewend want ik heb een broer die drumt en als hij bij ons is ook altijd zit te trommelen met zijn vingers op de tafel of met zijn handen op zijn broek Lachen
idd iets van zeggen, nog een keer dus en anders naar iemand stappen die 'hoger' is dan jouw

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 23:18

maak het bespreekbaar bij je baas!! Da's het enige wat je moet doen als ze zich niet wil aanpassen.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 23:22

'Een hond heeft een baas, ik ben je werkgever' Dat zegt mijn 'werkgever' tenminste altijd als ik hem 'baas' noem. Verder niks met het onderwerp te maken, maar ik moest er ineens aan denken.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 23:28

Irri hoor Boos!
'k Heb vroeger een collega gehad die constant een sissend geluid maakte, ging de hele dag van ssssssssssssssssss
Om gek van te worden !
Als ik dan vroeg of ze een lekke band had ofzo, keek ze me zo knullig aan van "hoezo Verward "
Hielp dus ook niet echt......'k weet er zo ook geen oplossing voor, sorry.
Veel sterkte dan maar.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 23:30

Ahh wat vreselijk Lachen Maar als jij het aan haar aangegeven hebt en ze WIL niet veranderen dan zou ik maar eens proberen met je baas te praten.
Ik zit met 2 collega's op de kamer en 1 leeg bureau. die twee mannelijke collega's praten soms inzichzelf maar ik praat dan meestal terug en dat vinden ze wel zo irritant dat ze kappen. Maar eigenlijk valt het wel mee, er is goed mee te leven een vaak mee te lachen, als ze tegen hun PC of de plant!! haha zitten te praten bijvoorbeeld.
Succes ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 01:00

Hah, als ik jullie zo aanhoor/-lees dan kan ik er wel om lachen. Op advies van iemand anders vroeg ik eerst al steeds wat ze nou zei, haar antwoord was steevast 'niks, hoor, niks'. Oke, soit, niks dus.

Vandaag opperde ze dus zelf dat ik haar best mocht negeren, maar dat werd lastig toen ze een (redelijk belangrijk) programmaatje in de soep draaide en dringend mijn hulp nodig had, volgens mij bedoelde ze niet dat soort momenten om haar te negeren.

Toen ze mijn gehele bureaugarnituur over tafel smeet, negeerde ik haar wel, da's logisch.

Het was vandaag een moeilijke dag want rond een uur of 11 en een uur of 4 is het altijd appeltijd. Zo ook vanmiddag, maar ze zat toevallig net met haar koptelefoon op om iets uit te werken en hoorde zichzelf dus niet ( Boos! Boos! Boos! ). Appels eten in het openbaar is al niet dat je zegt fijn om naar te kijken of te luisteren als de appel in kwestie Niet door een paard wordt genuttigd, kortom ik vind het Misselijk ; helaas kun je iemand moeilijk zijn appeltje ontzeggen. De enige optie daarvoor zou zijn dat ze m eerst in stukjes snijdt, dat scheelt mij een hoop gespetter en gesmak denk ik.

De grap van de week was wel die ochtend dat ze het Stadhuis moest bellen om haar trouwdatum (leuk!?!) te bespreken. Je belt met een gemeentedienst en dus zet je je toestel op speaker om die 86 wachtenden voor je uit te zitten.
Enfin, na een kwartier waren we bij de laatste wachtende voor haar en moest de telefoon weer op de handset. Aiaiaiai, dat is best lastig als je niet weet hoe dat moet bij dit bepaalde toestel. Er zit een groen knopje waarmee je de speaker inschakelt, maar als je de hoorn dan niet op de haak legt, dan kun je met hetzelfde groene knopje niet meer terug naar de handset, je moet namelijk de hoorn even neerleggen en weer oppakken.
Er werd driftig op het knopje geduwd, geramd en gerost, maar het leverde niks op. Het angst- en schaamtezweet brak haar al uit, maar ze weigerde de verbinding te verbreken want ze kwam er eindelijk 'doorheen'.
Heel voorzichtig heb ik uitgelegd dat het niet zou helpen om de telefoon te mishandelen, hij hoefde immers niet stuk. Uiteindelijk kwam er een pratende meneer aan de telefoon die haar fijntjes uitlegde dat je niks kunt bespreken als je niet in ondertrouw bent.
Zo zie je maar weer, toch nog wat geleerd! Zonder deze telefoonescapade had ik dit niet geweten, echt niet.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 01:56

hihihi, toen ik dit las moest ik eigelijk wel lachen.
Ik ben dus ook iemand die tegen zichzelf praat, hardop. Meestal heb ik het zelf niet door. Als mensen op mij reageren zeg ik ook altijd, let maar niet op mij, ik ben met mezelf in overleg. Ik probeer er op te letten als er andere mensen zijn, maardat lukt niet altijd. Ook weet ik van horen zeggen dat ik, als ik dan niet praat, geluidjes maak.
Als het een gewoonte is dan leer je het moeilijk af. Ik vind wel dat als jij uitlegt dat je vervelend vind en dat je er door afgeleid word, zij daar wel rekening mee moet houden. Je zal toch samen in een kamer moeten werken. Succes ermee en laat je niet kisten. Maak een afspraak dat je iets naar haar hoofd mag slingeren of zo, misschien werkt het. ( bij mij in elk geval wel Haha! )

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 11:18

Kunnen we hier ook niet een vervolgverhaal van maken? Zoiets als "Collega's met irritante gewoontes, deel 1/150"? Haha! Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 13:33

Ik praat ook heel veel in mezelf. Vroeger had ik ook een collega die zich er aan stoorde maar die stoorde zich altijd aan mij, ook al deed ik alleen maar mijn werk..... Gelukkig is die opgetrommeld.
De collega die ik sinds februari heb, doet alsof zij hier altijd al heeft gezeten en ik er pas net bijgekomen ben. DAt is heel erg. Ze walst gewoon over mee heen, en soms valt ze zelfs heel onredelijk tegen mij uit. Als ik haar daarop wijs, zegt ze ook nog eens dat ik me flexibeler moet opstellen! als ik me NOG flexibeler opstel, kan ik nog maar 1 ding doen: op de grond gaan liggen met de opmerking "loop maar over mij". er valt dus niet met haar te praten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 16:14

Wat een heerlijke verhalen! Ik zit hier heerlijk te grijnzen met m'n griepkoppie.

Alleen, waar ik nu vreselijk nieuwsgierig naar ben: wat was nou je koosnaampje Lov?????????? Vertelvertelvertel!!!!!!

Ik ben voorstander van direct confronteren. Als iemand me irriteert, zeg ik het meteen. Dus als ze zit te mompelen meteen : 'Sorry, wat zeg je?' en als ze zegt "niks" dan vraag je gewoon of ze het de volgende keer wat stiller wil doen als ze weer niks zegt.
Als je dat vijf keer achter elkaar doet, is ze echt stil hoor, want dat is bloedirritant!

Gewoon blijven confronteren; is een wezenlijk deel van haar kantoor-opvoeding.

Ik dacht trouwens dat ik de enige op aarde was die het gekluif aan een appel tamelijk disgusting vond.... Zouden die mensen zelf niet kunnen bedenken dat je zo'n ding kunt schillen en in stukjes kunt snijden? Eet wat handiger ook, op kantoor.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 20:36

Jemig wat grappig dit.

Ik heb al een hele reeks vervelende collega's achetr de rug, twee waren van die haantjes die niet uit konden staan dat ik was aangenomen voor het werk dat zij hadden willen doen. Ze probeerden mij altijd zwart te maken, de grond in de boren (Goh wat zie je bleek vandaag..voel je je niet lekker? Je ziet zoó pips) (terug van de kapper: Oh het is wel wat errug rood geworden he...wat vind je er zelf van?) Misselijk Nu heb ik een collega die heeel slordig en en heeel veel fouten maakt maar daar altijd anderen de schuld van geeft en nooooit zichzelf! Boos! Zo irritant! Ik moet altijd alles controleren (waardoor ze dan gepikeerd raakt) en vevolgens haal je er zoveel foutjes uit da's gewoon echt irri!

Direct confronteren is soms lastig, soms is het makkelijker de schone schijn op te houden omdat sommige mensen gewoon geen minpuntjes van zichzelf willen zien!

Trouwens, ik ook irri denk ik: ik scheld en vloek en tier als ik gestresst ben of er iets fout gaat.... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 21:13

Haha, schelden, tieren en vloeken dat doe ik niet zo, alhoewel ik vandaag wel bijna een niettang om het leven heb gebracht, bijna.

Wat we vandaag weer mochten meemaken:
Op een zeker moment had ik een blauwe pen nodig, daar had ik er minstens 4 van in mijn pennenbakje staan, op het moment dat ik er eentje nodig had waren dat er precies 0. Geachte collega had er zeker wel 5 in haar bakje liggen, toch nieuwsgierig vroeg ik haar of dat misschien toeval was? Het antwoord was dat het welzeker toeval moest zijn want zij zou noooooit zomaar een pen pakken. Zie ook even mijn vorige bericht!!!

Deze dame gaat binnenkort trouwen, dat wisten we al. Als dat wilt dan zul je eerst in ondertrouw moeten. Volgens de meeste CAO's en arbeidsvoorwaarden krijg je daarvoor gewoon een vrije dag van het baasje. Bij ons dus ook, maar dat wist ze niet. Toevallig werd ze daar van tevoren van op de hoogte gebracht, maar ze besloot na het geregel toch naar kantoor te komen en niet haar vrije dag op te nemen.
Ze is inmiddels al zover dat ze iets moet regelen met tafelkleedjes en dergelijke op de plaats waar het allemaal gaat gebeuren. Nu had ze zelf bedacht dat ze de vrije dag die ze niet had opgenomen, door kon schuiven naar een andere dag om haar zaakjes te regelen. Gelukkig kwam er net iemand van PZ binnenlopen om haar uit de droom te helpen, je mag dus niet een speciaal verlofdag opnemen voor een andere reden.
Mevrouw was waarlijk stupefait, ze kon even niet meer uit haar woorden komen, toch wel heel raar en vervelend dat dat niet gewoon even kan.
Ondergetekende deed nog een duit in het zakje door haar te vertellen dat als ze de arbeidsvoorwaarden had gelezen, ze waarschijnlijk ook wel wist dat je in je proeftijd liever geen vrij mag nemen. Voor speciale gevallen mag het wel, maar het wordt niet bepaald aangemoedigd. Ze zit nog in haar proeftijd, dus ik vond dat ze dat wel even moest weten.
Daarna heb ik haar nog even aangemoedigd om het te overleggen met onze sectiecoordinator (daar werk ik voor Haha! ), omdat er misschien nog wel iets mogelijk zou zijn. Intussen had ze besloten dat ze haar vrije dagen liever nog niet opnam. En gut wat is het toch fijn dat we twee korte weken tegemoet gaan. Werken is zwaar moet je maar denken (zij: 35 uur, ik: 40+)

Dit was nog niet alles, want ze moest vandaag ook nog een stuk van 2 kantjes even aanpassen. Daar heeft ze trouwens bijna de hele dag over gedaan. In die stukken kwamen ook bedragen voor. Het is bij ons verplicht om die bedragen in letters uit te schrijven en dan tussen haakjes nog eens in cijfers te vermelden. Duidelijk toch?
Het is toch moeilijker dan je denkt, jazeker. Daar zat ik dus vanmiddag: blablabla blablalba euro en blabla eurocent , 'haakje openen' 'hoofdletter E, hoofdletter U, hoofdletter R ### 'punt' ### 'komma' ## 'haakje sluiten'. En ik kan iedereen vertellen dat ze niet op een toets drukte als ik niks zei.
Dus: wat is er moeilijk aan de boodschap dat het bedrag in cijfers tussen haakjes moet komen te staan? Ze had het overigens eerst andersom gedaan, letters tussen haakjes en cijfers los, maar dat mag niet.

Heel schaapachtig vroeg ze vanmiddag of ik nou NOG met die akte bezig was, we hebben het hier over een aktetje van 57 pagina's waar elk kwartier wijzigingen in komen. 'Ja' zei ik en het moest een uur geleden bij de klant liggen, dus ik ga even door als je het niet erg vindt. Aan haar reactie te zien had ze kennelijk nooit verwacht dat wij ook klanten hebben die wel eens iets opeen heel hard nodig hebben.

Dat ik zo rustig bleef, was omdat zij de hele dag heeft zitten gapen, open en bloot, MET geluid.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 21:51

Voor alle bokkers die hier zo klagen over collega's: Zijn jullie zo perfect of hebben jullie misschien ook onhebbelijkheden waar collega's zich aan ergeren? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 22:04

OK, ik zal 1 heel klein raar dingetje opbiechten.... als ik de Wheater Girls op de radio hoor, ga ik op m'n bureau dansen (als er geen klanten binnen zijn).
Maar verder ben ik idd wel een perfecte collega ja *LOL*
Vraag maar aan Tender!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 22:32

geweldig wat ben ik mega happy dat ik de enige assistente ben!
geen collega's alleen een baas.

Ik ben denk ik ook wel een mega irri colega hoor ik mompel ook met liedjes mee op de radio en bij een mooi nr moet ie altijd harder (en ik vergeet 'm altijd zachter te zetten }> )
Als ik de tekst niet meer weet verzin ik gewoon wat..
ook heb ik de gewoonte om bijna de hele dag door water te slurpen.
veder zal ik vast nog tal van irritante dingen hebben die ik zelf niet eens door heb *LOL*

behalve dat ben ik best leuk hoor Pling

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 22:51

AAAAHH magi k meedoen alleen ikvrees dat ik geen spaan heel laat van de appeldoorners. Jaja mijn GEWELDIGE collega komt uit Appeldoorn Frusty .

Huilen Huilen Huilen Huilen

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 23:09

Mijn vorige collega was ook zo'n vreetmonster. De gehele dag door werd er gegeten. En vooral niet delen he. Toen op een gegeven moment de gezinszakken chips (!) en bierworstjes (!!) op het bureau kwamen te staan hebben mijn chef en ik ingegrepen en gezegd dat we dat toch echt niet konden tolereren. Toen kwamen de snoepjes enz. in de la te liggen en ging elke 2 minuten de la open om er wat uit te snaaien. Haar excuus: Tja ik heb gewoon snoep nodig..... BTW, aan haar figuur is goed te zien wat haar favoriete hobby is Extreme duivel
Gelukkig heeft ze zelf besloten dat de baan op ons bedrijf niet voor haar geschikt was en is ze sinds een paar weken weg. De vlag hing nog niet niet uit....