verslag clubkampioenschappen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

verslag clubkampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-01 00:43

nou vandaag dus clubkampioenschappen met Bonanza.
Ze was bij het inrijden erg vervelend, want ze heeft mijn hoofdstel om omdat dat andere te groot was en ze daar dr tong over het bit kon gooien, nu kon ze dat neit en dat beviel haar neit dus ging ze met dr hoofd omhoog in de hoop dat het dan wel lukte, NOT!
ze was knettergek vooral als ik ging draven dus ik heb gezegd: oke we gaan stappen en tijdens de proef zien we het wel.
Voor de 1e keer voor bonanza in een proef.
Ik kan 1 ding zeggen: ze kan neit (goed) met en neit zonder paarden.
We waren dus net in de bak en ze begon me daar tog een potje te hinniken en ook neit zo laag.
Maarja, ik ben op zich heel trots en me punten maakt mij geen bal uit, was een hele gezellige dag en we hebben veel lol gehad en veel geleerd.
In de proef was ze neit zo goed aan me been, ze viel een paar keer trug in de galop. Ik had 149 punten, nou dat vind ik best genoeg.
Het was een slechte jury, want een ander meisje (Armanda) die haar pony deed de hele tijd heel gek ze zat jankend op dr pony en de hele tijd trug naar het schut dat ze dr uit wou en zij had 150 pnt. vind ik wel slecht maargoed.
Bij het parade reed ik naast Lady een kruising tussen fjord en appaloosa, heel maf beest, gewoon een fjord met kleine vlekjes op dr kont.
Lady kon wel trappen maar heeft ze neit gedaan.
Tijdens het opstellen en staan te wachten tot de prijzen waren uitgereikt stond Bonanza dr spaanse pas te oefenen, haha, je kon precies zien waar zij had gestaan, want daar waren allemaal gaten, na een paar keer vond ik het wel genoeg dat vond zij niet dus ging lekker door, nou ja, vooruit dan maar.
Ze schrok neit van de muziek zelfs neit van de kerstman die de prijzen uitreikte.
Ik ben heel trots op dr ze heeft zich goed gedragen en vind dat ik goede punten heb.
Alleen de jury, tsja!
Ze gaven me opmerkingen van: je pony moet meer naar beneden lopen, pony niet goed aan been.
HALLO, het is de B. Dat beessie is nog maar 5 jaar en ik rijd pas 4 weken op dr, kan die jury neit ruiken maar toch, bovendien zijn het de clubkampioenschappen, dan vind ik wel dat je wat soepeler mag zijn!

nou ja dat was het dan, was een hele leuke dag en mijn proef staat op de film dussu!

-Maaike- (foto's bij ITP)

PS: als ik nu met me hand klopjes op dr bovenbeen geef dan tilt ze dr voet op Lovers

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 21:01

lady die ken ik wel! die was ook op dierendag op school saampjes met norbert Lovers
en het is superknap van jou en bonanza dat jullie zoveel puntjes hadden want voor beide was het de eerste keer dat jullie saampjes een wedstrijd reden!
toppie!
marije

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 21:07

Gefeliciteerd. Best netjes.
Maar waarom moeten ze bij clubkampioenschappen soepeler jureren dan normaal? Dat zou stom zijn! Altijd gewoon hetzelfde jureren.
En, óók in de B moet een pony goed aan het been zijn en niet sterren kijken. Nageeflijk en rond is wat anders.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-01 21:41

ja maar dat zijn ze altijd, en nuw as het gewoon een slechte jury enw e hebbene r mee ingestemd dat die er volgend jaar enit meer komt. meisje dat 3x jankend heeft stilgestaan krijgt 150 pnt. ja dan mag die oprotten van mij, zal ze wle uit medelijden hebben gedaan maarja.
En ze vond die sterren idd wel heel erg mooi, maarja...
ben tog tevreden over die dag!