SGW Chaam; wedstrijdverslagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

SGW Chaam; wedstrijdverslagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 09:33

Eindelijk was het dan 28 maart geworden! Het crossseizoen is weer begonnen. Het was mijn laatste keer in de B-paarden, ik stond nl op 14 winstpunten en met 15 punten moet je over naar het L.
Het is de hele dag prachtig weer geweest! Echt mazzel gehad, zeker in vergelijking met de weer ervoor in Chaam.

Het losrijden voor de dressuur voelde soms heel fijn en het andere moment dacht ik, dat wordt niks in de ring. Lekkere hittepetitterige volbloed onder me. Maar toen we eenmaal de ring in gingen ontspande ze direct helemaal en was er voor me. Ondanks een toch wel kl*te bodem (de ring was ook niet echt recht neergelegd langs de lange zijden) hebben we een superproef gereden! Ik dacht dat ik zeker wel dik in de 160 punten zou hebben. Maar op de uitslag moesten we toch wel even wachten. Na het uitstappen en de paarden te hebben verzorgd en zelf een natje en droogje te hebben genuttigd zijn we (ik en mijn stalgenootje die ook startte) de cross gaan lopen.

De bodem zag er prima uit, al was ie op sommige stukken toch enigszins mul. Het was een zeer mooie cross met fijne hindernissen. Het enige waar ik wel tegenop zag was de afsprong die er in zat. Vond ik toch flink aan de maat voor een B-cross.

Na het lopen hadden we nog ruim de tijd om rond te kijken en nog wat te drinken voor we de paarden klaar moesten maken voor het springen en de cross.
Nog even bij het secretariaat gekeken of de uitslagen van de dressuur er al hingen, en ja! Ik kijken bij mijn ring en daar stond ik, mijn hart zat hoog in mijn keel! Mijn fijne proef werd beloond met 187 punten! Jippie, wat een score! Mijn dag kon al niet meer stuk!

Het losrijden voor het springen ging heel fijn. Het losspringen zelf sloeg nergens op. Mijn paardje liep behoorlijk op rechts weg (tegen mijn been in) en ging steeds schuin over de hindernissen. Het was best een kleine losrijbaan bij het springen en heel druk. Bijna niemand keek waar ie reed en gingen dwars door elkaar heen als je wilde springen. Niet lekker dus.
Afijn, tijd voor mij om de ring in te gaan. Meestal springt mijn paardje wat slordig, dus hebben we altijd wel een balkje of 2. Deze keer bleven we foutloos! Ikke blij. Oke, qua stijl en netheid was het nou niet de mooiste rit, maar het foutloze rijden was even het belangrijkste.

Na het springen direct naar de DA voor de keuring. Goedgekeurd en richting start van de cross. Er zat gelukkig niet lang tijd tussen dus ik kon snel van start.
Ik heb een fijne foutloze rit gereden en de afsprong waar ik tegenop zag hebben we ook overleefd. Ik heb heel rustig aan gereden op deze afsprong, maar toen mijn paard de boomstam zag waar we overheen moesten voor de afsprong, nam ze me te grazen en trok behoorlijk aan zodat we met een enorme sprong de afsprong namen! Pfoe!
Afijn, goed gefinished met alleen wat kleine tijdfouten.

Lekker paardje uitgestapt, singel en neusriem paar gaatjes langer en naar de DA. Goedgekeurd!

Na de verzorging van het paard moesten we nog lang wachten. Ik was om half 5 klaar met alles en de prijsuitreiking was pas om half 7!
Ondertussen Lielle nog gezien en gesproken die ook een fijne rit heeft gereden, maar ze doet vast nog wel zelf verslag.

Het eindresultaat van deze prachtige dag en een mooie afsluiting van de klasse B was een 4e plaats voor mij in onze ring. OK dan!
Heel lekker gevoel als je de 1e wedstrijd van het seizoen zo begint!
Ik heb nu al zin in mijn L-debuut in Etten-Leur!

Groetjes Simmie


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:20

Super Sim Party!!

Gaaf dat je zo fijn hebt gereden en natuurlijk een super begin van het seizoen Party!! Hopelijk verloopt de rest van het seizoen ook zo voorspoedig meid!
Ik ben trouwens blij dat ik niet in de losspringring reed. Otje wordt dan wel heel erg jolig Bloos

Mijn debuut op de indoorcross in Lisse is trouwens ook goed verlopen met Ot op naar roden in het B ponies HC en als hij zo fijn blijft kom je me dit jaar vast nog wel een keer tegen Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:26

Ik heb je nog zien losrijden! Knipoog Leuk paardje heb je!

Die van ons liep ook echt heel lekker bij de dressuur. Alleen bij het afgroeten op X vond hij dat hij ook even moest laten zien dat hij ook al achterwaarts kon. Scheve mond
Het springen ging bij ons wel fijn. Het was niet zo druk en ik had de 2 hindernissen helemaal voor mezelf.

Die afsprong was idd wel heel flink. Ik ben nog aan een hindernisrechter wezen vragen of die dikke boom die erop lag er niet afging? Verward Vond het toch meer een L hindernis.
Bij het water gewoon erin gesprongen (volgens mij hebben dat er niet veel gedaan in het B Schijnheilig ).

De stijlpunten vond ik trouwens heel erg vaag. Toelichting erbij ook.

Het was wel allemaal ver lopen he. Maar heerlijk weer! Ben zelfs een beetje in mijn gezicht verbrand! Bloos

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:28


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:28

Dat is nog eens een mooi begin van het cross-seizoen, gefeliciteerd! Cool

Zijn jullie er in Roden ook?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 10:36

Bedankt allemaal voor de felicitaties etc.

Yep, Roden rijd ik ook in het L-paarden.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:41

Ik heb net uitgebreid de uitslagen zitten bekijken en ik ben me rot geschrokken van de stijlpunten...Bloos!

Wat een hoop onvoldoendes zeg, ook profs doe gewoon onvoldoende scoren Clown (ik geloof niet dat ik officieel ga starten als ze de uitslagen online gaan zetten Tong uitsteken )
En eerste prijzen met en onvoldoende voor stijl...Dat vind ik nog steeds heel vaag. Je krijgt dan geen punten, maar kunt wel winnen Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:43

Even voor de duidelijkheid.. een 5 is een voldoende..

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:45

Dat weet ik, maar daar zaten er nog flink wat onder of net tegenaan Bloos!

Heb de eerste ring met het idee van een 5,5 bekeken dus misschien wat mensen teveel gerekend, maar de stijlpunten vielen me erg tegen Bloos

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:52

Daarentegen vind ik de dressuurpunten wél weer ontzettend hoog in vergelijking met andere wedstrijden. Lachen

Simmie, dan zien we je waarschijnlijk wel in Roden! Lautje start met Ret ook in het L-paarden.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:55

Ik start in roden B ponies HC dus ik kom jullie helaas niet tegen Verdrietig
Jammer hoor, vond het onwijs gezellig vorig seizoen Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:00

Ze waren ook erg hoog Karin, maar dat moet ook eigenlijk wel. In de dressuur moet het verschil gemaakt worden qua punten. Er staat ook ergens in het reglement dat juryleden een goede dressuurcombinatie juist extra moeten belonen om het verschil te maken. Het was wel grappig om eens een keer zoveel punten te krijgen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:07

Nee, maakt ook niet uit. Ik geef er ook geen waardeoordeel over, maar mijn ervaring is dat de hoogste punten doorgaans 175-178 zijn. En idd, bij SGW hebben de dressuurpunten een relatieve waarde, geen absolute waarde. Staat ook iets over in het dressuurboekje en in de SGW-gids, als ik het me goed herinner.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

MJ_
Berichten: 7859
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 16:59

Gaaf dat het bij jou zo goed ging Simmie!

Leuk, naar het L

Ik zal even verslag doen van mijn dag van gister.

We begonnen natuurlijk weer met dressuur en dat ging natuurlijk weer niet super... Losrijden was nog wel aardig, maar in de ring... Er zat een hele slechte plek in de ring, waar je echt tot je knieën wegzakte. Dus na 1 rondje was ik alles alweer kwijt waar ik 20 minuten voor los had gereden Verdrietig
Nou ja, dat kl#$%#te dressuur ook altijd, dacht ik toen..

Dus we zijn gewoon lekker de cross gaan lopen (voor de tweede keer trouwens, voor dressuur ook al gedaan).

Toen nog even terug naar hoofdterrein, dressuurpunten kijken. 168 punten Verward Verward Verward

In mijn ring was ik 15e (van de 25) met 168, nr. 1 had 195!! Tong uitsteken Tong uitsteken
Volgens mij zaten wij trouwens in dezelfde ring, Simmie.

Maar oké, staat toch leuker dan 148 Haha!

Met springen begonnen we erg ongeconcentreerd en rommelig (paard zijn hoofd zat ergens in de lucht, kon ie de start van de cross vast zien Nagelbijten / Gniffelen ). Dus helaas ging de balk van hindernis 1 eraf.. Verder wel goed. Hij had er wel zin in. Oortjes naar voren, lekker druk.

Toen naar de start, daar ook nog even over de bomen losgesprongen. Mijn paard had er echt zin in!

Dus lekker gestart, en foutloos gecrost!!

Helaas 19 seconden buiten de tijd. Eerst baalde ik daar wel van! Maar achteraf snap ik het wel, mijn paard is in het begin altijd erg kijkerig op mensen onderweg, en dat kost toch tijd, hij remt dan toch af. En zelf durf ik niet zo hard door al die bochten. Dus dan rem je ook flink af. Verder een paar mulle stukken, die ik ook in handgalop gedaan heb. Dus achteraf snap ik het wel. Maar ik heb ook een paar stukken flink doorgereden. Nou ja, is ook niet het belangrijkste!

Ik was nog gestegen van plaats 15 naar plaats 8.

De terugreis was erg vervelend, 1 uur in de file gestaan, mijn paard begon aardig te flippen!
Ik was blij toen we weer heel thuis waren..

Dus, dat was weer een geslaagd dagje, al met al.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:20

Super super!!!!

De foto's staan ook al online van Paul van Oers!(tip tip, kwil ze ook graag zien van jullie...haha)

Ik heb de stijlpunten net trouwens ook even bekeken maar dat is nog best streng! Vind ik overigens helemaal niet erg hoor! De mensen die de punten niet verdienen moeten ze ook zeker niet krijgen... maar ik heb ze natuurlijk ook niet zien rijden dus weet ook niet hoe het eruit zag..
Zag wel iemand met een 4,7 op de 2e plaats, vind ik toch raar!

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 18:09

Ja miss jumpy, ik denk ook dat wij in dezelfde ring zaten. Welk startnr. had je? Ik had 121.
Er staat een foto van mij (sprong over de picknickbank) op de site. Pag. 11 nr. 2004-1195. Kan niet missen met mijn rood/wit/blauwe crosstenue.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:07

En nu dan ook maar mijn verslag:

het begon op zaterdagochtend al met springles; met pablo nog even de 'waterinsprong' (= steiltje net voor een flinke modderplas) geoefend en daarna alvast gewassen voor de zondag. Daarna als een speer naar Indoor Brabant waar we van de GP Special (oa Gribaldi Haha!, Madeleine Vrees , Patricia Callaghan ) hebben genoten en daarna natuurlijk de kur op muziek. Gaaf om Goliath weer terug te zien en Pablo's halfbroertje Lingh natuurlijk; ook vond ik een paar andere combi's aangenaam verrassen, alleen ben ik de namen vergeten Blond Salinero liep IMO echt super, al vond ik de puntenverschil wel heel erg groot.

de shows (lichtshow met friezen en circusact) waren niet helemaal mijn smaak en de zeer vele huldigingen ook niet zo. Maar goed, na een flinke shoarma schotel net naast de Brabanthallen (in het gezelschap van vele IB gangers Haha!) terug om naar het springen te gaan kijken; eerst een tijdje op het voorterrein en uiteraard nog een deel van de rubriek. Helaas viel ik inmiddels - letterlijk - om van de slaap, heb knikkebollend de barrage bijgewoond, die toch wel heel spannend was. Dus maar gauw naar huis, wekker vooruit gezet en naar bed Dromen

5 uur oude tijd ging die alweer al Slapen , jippie Op naar stal, invlechten en richting Chaam vertrokken. Gelukkig hadden we vorige keer de route al verkend, de sgw van Chaam wordt nl in Alphen georganiseerd Verward zo'n 10 km verderop. Nu reden we het dus in een half uurtje (vorige keer 5 kwartier), een aangename afwisseling in de sgw reistijden. Aanmelden, betalen etc en opzadelen voor de dressuur. Pablo was stomvervelend Extreme duivel kon geen seconde stilstaan en was een bom toen ik erop stapte. Met losrijden werd dat niet veel beter, het meest genante was wel toen hij zijn kop loodrecht omhoog stak (ik kon zijn neusgaten zien Frusty) en in crossgalop over het dressuurterrein denderde. Ik kon net voorkomen dat allebei mijn teugels aan een kant van de hals zouden komen maar dat was dan ook alles. Uiteindelijk, na wat ponys de stuipen op het lijf te hebben gejaagd, kreeg ik weer wat controle en konden we weer doen alsof we normaal rond reden. Uiteind! elijk richting jury en starten maar. Bij het derde onderdeel ging het al weer mis door een 'levensgevaarlijke' fietser op het fietspad 20 meter achter hem, even een rondje crossgalop weer. Daarna liep het redelijk tot het hals strekken toen we in uitgestrekte draf (en keurig gestrekte hals trouwens) over de diagonaal vlogen en de rem ineens zoek was bij F Bloos Opnieuw neusje voor de loodlijn Schijnheilig (en boven mijn hoofd uit) en weg waren we. Gelukkig sjouwde Pablo zeer enthousiast de net ingezaaide akker in Bloos waar hij tot zijn knieen in wegzakte en dus maar snel weer stopte. Proefje uitgereden en terug naar de trailer om af te zadelen en vervolgens voor te brengen bij de keuring. Dat was ook al een ramp, Pablo is sinds het chippen bang van DA's en wilde dus niet stil staan bij de hartslagmeting. Maar tegen het dranghek geparkeerd en toen lukte het een beetje. Iig werd hij goedgekeurd, dus die hobbel was ook genomen.

Daarna de cross twee keer gelopen met wat maatjes, er zaten weinig echte problemen in. Voor Pablo zou waarschijnlijk het heksenoog en de bijenkorf wat spannend zijn, verder was het een eerlijke cross die je gewoon mooi voorwaarts kon rijden. Daar was ik dus ook al bang voor gezien de ervaringen met de dressuur Bloos de 'keerpunt' hindernis (combinatie in een gebroken lijn) was zeer geschikt om uit de bocht te vliegen. Inmiddels waren ook de dressuurpunten bekend, mijn score van 152 (158 -6 Bloos) viel niet tegen (met sgw wordt er minder streng gejureerd) maar de nr 1had er 180 (of zelf meer, weet ik zo niet, iig ring 7) en ik stond op dat moment 22e van de 24 Terecht maar wel een tegenvaller na de vorige sgw wedstrijden waarin we meestal bij de 1e vijf zaten.

Maar goed, niets meer te verliezen dus in de rest van de wedstrijd en vandaar dat we het springen maar als oefenrondje zouden beschouwen. Ik was wat ongerust dat hij hetzelfde zou gaan doen als 's ochtends, maar het leek wel een ander paard toen ik erop stapte. Los springen ging lekker (had trouwens geen problemen met andere ruiters), een paar flinke oxers gedaan om even scherp te worden (we springen normaal 1.10 en het springparcours voor de B sgw staat op 80 cm). In het parcours begon Pablo een beetje te enthousiast maar na een paar keer te hebben uitgelegd Extreme duivel dat we dit in een parcoursgalopje gingen doen, liep hij heel fijn en makkelijk foutloos rond.

Daarna een paar crosssprongetjes in een wat hoger tempo gereden, zonder controle te verliezen en toen was het eindelijk weer zover. Vlak voor de start kwam ik nog een bokker nog tegen, die mij aan mijn rode outfit Cool herkend had. Helaas had ik op dat moment (1 minuut voor de start) geen tijd om bij te praten, maar dat maken we nog wel een keer goed. Bij de start zowaar mijn stopwatch goed aangezet (dat gaat nog wel eens fout Blond) en weg waren we. Hindernis 1 (de sgw chaam sprong met allemaal gras en bloemetjes) was even interessant, maar ging goed net als 2 (wal achtig iets), 3 (afsluitboom) en 4 (schans). Daarna kwam je op het grote veld met de dubbelsprong (flinke oxer - steil, ging prima) en de picknickbank op een heuvel (die was spannend, maar met een tikje ook zonder problemen). Uit een ooghoek zag ik Lieke2 nog staan fotograferen, ik ben benieuwd naar de foto's Vervolgens het heksenoog, waar pablo altijd erg naar kijkt maar wel braaf spri! ngt en zo ook nu. Hij bukte echt uit angst zijn hoofd te stoten maar sprong wel fijn helemaal naar links zodat ik mijn voet door de takken voelde gaan. Langs de toiletten Extreme duivel pad over, heuveltje op en over een slingerpaadje met veel bomen heuveltje af naar de waterbak. Dat ging super (insprong en de doorgang), alleen was ik een beetje vergeten dat de waaier op de heuvel erachter ook erbij hoorde, dus ik galoppeerde vrolijk links de waterbak uit. Gelukkig zag ik het nog op tijd, en met wat kunst- en vliegwerk door de ter versiering neergezette boompjes (echt crosspaardje OK dan! ) wisten we toch nog voor en over de waaier te komen. Door naar het ooievaarsnest, waar hij best even naar keek tot mijn verbazing en de bosuitsprong, waar Pablo vol enthousiasme over de boomstam vloog om vervolgens te ontdekken dat er een afsprong achter zat Bloos Maar eerlijk gezegd vond ik die toch niet echt moeilijk Party!!
Bosinsprong was een eitje, de bijenkorf eigenlijk ook en het keerpunt ging heel simpel in een mooie vloeiende lijn. Inmiddels waren we al weer ! bijna thuis, en ik bleek na de oxer nog zo'n 50 seconden over te hebbe n, dus maar wat rustiger over de laatste twee sprongen (eikenmik en het 't Zand hoefijzer) naar het eind gereden. Uiteindelijk waren we 18 seconden te vroeg binnen en dus ook voor de cross geen tijd- en hindernisfouten Haha! Pablo stond fluitend aan de finish en was inmiddels zo lekker ontspannen dat ik toen mijn proefje simpel had kunnen rijden Knipoog Volgende keer dus maar dressuur losrijden op het crossterein Extreme duivel

Nakeuring was ook prima, deze DA vond Pablo minder eng en nu bleef hij iig redelijk stil staan. Netjes verzorgd, en toen zelf wat gaan drinken waar we dus een paar bokkers tegen kwamen die erg goed gereden hadden, maar dat mogen ze zelf vertellen. Iig heb ik gezien Scum + vriend, waarvan ik even de bokt naam kwijt ben, Simmie, Liberty (tijdens het verkennen) en Lieke2 + Missy_M. Een behoorlijke bokt-meeting!
Uiteindelijk bleek ik nog naar de 9e plaats te zijn opgeschoven, dus de komende weken maar weer extra hard oefenen voor de dressuur.
Dit keer waren er ook voor het eerst stijlpunten gegeven, ik had een gemiddelde van 6,4 wat niet slecht was, zeker gezien de andere scores die hierboven worden aangehaald. Scores waren:

Code
Wijze van rijden in het terrein (tempo en ritme, ondersteuning van paard/pony, rijden van wendingen en lijnen, rekening houden met bodemgesteldheid): 7 & 6 + "meer controle op sprong"

Wijze springen v.d. hindernissen (aanrijtempo en aanrijlijn, passend bij de hindernis rijden, ondersteuning en niet hinderen, de wijze van rijden na de sprong): 7 & 6

Balans en zit ruiter (balans voor, boven en na de sprong en in het terrein, niet achter of voor de beweging zijn, stijgbeugels op maat): 6 & 6 + 2 keer "beugels te lang"


Wel jammer dat de namen van de jury's er niet bij stonden, en dat ze op verschillende punten in het terrein beoordeelden. Dat vind ik wat vreemd, een straightforward oxer als hindernis 4 is heel wat simpeler aan te rijden dan het keerpunt of het heksenoog.

Pablo was nog topfit toen we thuis kwamen, hij liep even los met Raimaer en ze hebben samen als malloten rondjes lopen rennen in de buitenbak. Vandaag even rustig longeren en op de wei, en zaterdag weer crosstraining!

Kortom, een zeer geslaagd (en vermoeiend) weekend, het cross seizoen is weer geopend

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:42

KLinkt geslaagd Lielle Otje ging ook boven verwachting, ik heb al zin in roden Knipoog

Ik heb je telefoontje net gemist(lag in de auto en ik was hooi sjouwen), maar bedankt voor je belletje en berichtje Lovers

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:18

Jeetje wat heeft die Pablo een energie zeg.
En heb je zijn naam een aantal keren vol uit geschreeuwd Schijnheilig

Geef de volgende keer als je in de buurt moeten rijden even een seintje. Lijkt me namelijk welleuk om jullie tijdens een cross in actie te zien,

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:20

Citaat:
Jeetje wat heeft die Pablo een energie zeg.
En heb je zijn naam een aantal keren vol uit geschreeuwd

een beetje te eigenlijk, hij heeft vandaag in de wei ook goed gek lopen doen *LOL*
en ik heb alleen binnensmonds (sp?) zijn alternatieve naam gemompeld (gvd) en geprobeerd te blijven lachen Lips are sealed

tweede paasdag, 9 uur dressuur, 12:48 springen, 13:18 cross Haha!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:32

ik was er ook, om te groomen met jan van beek was egt leuk!!!
12 april start ik ook!!!


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:35

dan heb je mij vast gezien, ik moest vlak voor hem starten
Afbeelding

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:35

Hmm, die Pablo van jou had er duidelijk zin in. Of ja, niet in de dressuur maar hij wist wel donders goed waarvoor hij daar was. Waar ken ik dat van... Haha!

Wel een heel net eindresultaat, gefeliciteerd! Op naar de volgende wedstrijd, en... op naar het L! Hoeveel winstpunten hebben jullie nu?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:36

zeven uit vier crossen, dus we mogen al over. Voor mij wordt Ede de graadmeter, als hij daar goed rond gaat, promoveer ik.

Maar nu die dressuur nog, want dit was beneden onze stand Frusty

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:38

Ah, wij zijn ook in Ede. Tenminste, dat is de bedoeling. Op woensdag, want dan wordt het L verreden. En tevens de laatste cross voor Lau dit jaar i.v.m. haar reisplannen, meer crosswerk zit er dus niet in behalve dan die Tripalon van mij waarover ik nog ernstig aan het nadenken ben Tong uitsteken.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers