Ongeluk gebeurt..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koppig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:18

or "forgot to use them"....
Hij heeft niet alleen zichzelf in gevaar gebracht maar ook zijn omgeving!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 15:20

Elzie schreef:
Ik ben er net nog langs gereden en de hele weg is beschilderd met teksten (kon zo snel niet lezen wat precies..) en idd ontzettend veel bloemen/psv vlaggen etc. Ik zie dat mn link het niet meer doet maar daar was dat ook te zien.
Toen ik er voorbij reed stonden er een paar jongens dood stil helemaal verstijft bij die paal. Het waren nogal 'stoere' types Knipoog en die waren echt helemaal ondaan. Logisch natuurlijk maar dat raakte me wel!


Ja klopt, er staat "We miss you" enzo op de weg.
Gister had ik dat ook, ik liep langs..Moest naar de benzinepomp. En er stonden een paar mensen te huilen enzo. De rest was allemaal aan het schrijven op de weg.
Toen kreeg ik echt een brok in mijn keel.. Toen ik die mensen zag. Scheve mond

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:39

Ik vind dat trouwens niet kunnen al dat schrijven op de weg enzo, het leid andere mensen weer af en je kunt niet heel nederland vol met herdenkingsplaatsen maken.

Koppig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:44

Das waar, krijg je nog meer ongelukken van of 'kijkerfile' maar je houdt het toch niet tegen...

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:48

Elzie schreef:
http://www.omroepbrabant.nl/resources/news/news.aspx?site=1&department=1§ion=1&newsfolder=10&news=25025



Ik hoorde van mijn vriend dat ze met 170 km/u over de kennedylaan zijn gereden en af wilden slaan richting son en breugel en toen ze van rijbaan wilden wisselen verloren ze de macht over het stuur en zijn dus tegen die paal aangereden waarna ze in tegenovergestelde richting stil stonden..




170 km p/u, en waarom? zodat je familie je naar je graf kan brengen.
Bij ons in Hilversum is het een jaar of twee geleden ook gebeurd. Twee jongens die bij het Media Park reden. Je mag er 50, zij reden er 120. Ze zijn de (flauwe!) bocht uitgevlogen, recht in een hek. De bestuurder was op slag dood. Nu branden er nog dagelijks kaarsjes, aangestoken door de familie. Stelletje eikels! Sorry, maar dit is zo níet nodig geweest, en ze hebben er verdomme nog zelf voor gezorgd ook! Ik kan me hier zó kwaad om maken...

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 16:53

Ik kwam er ook langs gereden, zag er allemaal heel erg uit.
Tja jong en wild. Kwamen van een grote party af, zo zie je wel weer wat de gevolgen kunnen zijn, en dat het waarschijnlijk ook geen ongelukje was.
Neemt niet weg dat de vermeende politie agenten hier moeten zeggen hoe zielig ze het voor haar collega's vind dat zij de 'troep' opmoesten opruimen. Die 'troep' waren ook mensen hoor!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 16:55

Ik heb het net gehoord op radio Brabant ja. WAs het niet op de kennedylaan gebeurd dan?

Sja, wat hebben ze uitgevreten op extrema dat ze hun hersenens er niet meer bij hadden?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 16:57

Zoals ik al zei; op de kennedylaan bij de afslag Son. Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 16:58

Charlotte schreef:
Neemt niet weg dat de vermeende politie agenten hier moeten zeggen hoe zielig ze het voor haar collega's vind dat zij de 'troep' opmoesten opruimen. Die 'troep' waren ook mensen hoor!

sukkels, STOMMe sukkels, dat waren het!

En het is nog een geluk dat ze ZELF de dupe zijn geworden van hun eigen stomme gedrag en niet iemand anders! Want dat zou nog erger zijn geweest.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:00

En toch vind ik het grof! Het zijn idd stomme sukkels geweest ja. Maar voor hun familie die nu achter blijft niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:16

jah het is sneu voor de familie, maar ik heb absoluut geen medelijden hebben met degenen die het gebeurd is!
Misschien ben ik wel hard daarin dan, maar ik vind het eigen stomme schuld.!!!!!..Te hard rijden ( misschien drank en drugs) nou sorry, maar dan vraag je erom...
En idd ze mogen blij wezen dat er geen onschuldige mensen het slachtoffer zijn geworden van hun domme gedrag!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:28

en ze waren 20 en 24 als ik t goed heb gelezen

je wil niet weten hoeveel jongens die ik kende of vaag kende, afdgelopen 2 jaar zijn omgekomen bij soortgelijke ongelukken Scheve mond

2 jongens die ik via mn werk kenden, 2 jongens in 1 auto waarvan 1 een ex van me as en de ander kende ik van t stappen
bnog 2 van mn werk hebben heel veel geluk gehad en zijn er weer bovenop gekomen(hadden een boom geramd zo hard dat er van de auto niets over was die anderen zijn ook allemaal tegen een boom aangereden trouwens, met hele hoge snelheid)
en zo staan er zo vaak berichtjes in de krant, en bijn altijd zijn het jongens tussen de 20 en 25

het maakt het niet minder erg hierdoor, maar wanneer leert dat soort nou eens nadenken en veilig autorijden?! hoeveel moeten er nog volgen?

heb hier 2 jaar geleden een ongeluk gezien, man week uit voor een hert en ramde met 80 een boom, ik heb gezien hoe ze hem uit de auto zaagden, kwam net daar met des t bos uit, heb er heel lang nachtmerries van gehad, en die boom stata er nog, hangt een gedenklijstje op, en krijg nogsteeds kippenvel(is bij mij in de straat)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:32

Charlotte schreef:
Neemt niet weg dat de vermeende politie agenten hier moeten zeggen hoe zielig ze het voor haar collega's vind dat zij de 'troep' opmoesten opruimen. Die 'troep' waren ook mensen hoor!


A: Ik ben geen vermeende politieagent.
B: Ik bedoel de letterlijke troep, niet de lichamen.
C: Vind dit een behoorlijk lage reactie, ga er zelf maar eens aan staan voor je commentaar geeft!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:08

Commentaar? Nee troep klinkt lekker in de oren, stel je voor dat het je eigen broer of vriend was geweest. Dat wilde ik er even mee zeggen.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:16

Wat me wel opvalt is dat het altijd de 'jongere' bestuurders zijn die op zo'n manier om het leven komen. Willen stoer zijn tegenover de medepassagiers en parkeren zich dan ergens tegen aan en nemen meestal ook daarmee het leven van de passagier.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:25

Ik bedenk net: ze zijn tegen dat grote bord met prijzen aangereden, bij een tankstation? Op zich prettig dat ze geen anderen hebben meegenomen in hun actie, maar je moet er toch niet aan denken wat er was gebeurd als ze recht dat tankstation in waren gevlogen. Volgens mij had je dan een aardige explosie kunnen hebben... Scheve mond

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 18:28

Ja inderdaad, daar dacht ik zondag ochtend ook aan! Maar mijn vader zei dat dat niet zo snel gebeurt omdat er beveiliging opzit ofzo? Dat als er iemand tegen een pomp aan zou rijden meteen de beveiliging erop schiet en er dan geen benzine meer vrij komt.

Die mensen die er stonden woonde in de flat langs het tankstation. En die hoorde dus een onwijs harde knal en zijn gelijk naar buiten gerend, die dachten ook dat er een explosie was ofzo.. Scheve mond

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:35

Dat lijkt me flink schrikken zo'n ongeluk voor de deur. Kan nog niet echt medelijden hebben met degenen die het gebeurt is, hoe stom kun je zijn, 170 over een 70 km weg. Voor de achterblijvende familie vind ik het wel erg vervelend. Maar ik denk dat de familie ook blij is dat er geen derden betrokken zijn bij het ongeluk.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 12:13

Het zijn altijd jongens die dat overkomt. Op de Soeterbeekse weg hetzelfde verhaal, een paar jaar terug. DAt verhaal zal jij ook nog wel kennen, Nathalie.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 12:42

Heel erg dat zoiets gebeurt, maar ik kan er niet bij waarom mensen toch ze vreselijk hard moeten rijden!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 12:46

Yorghos schreef:
Heel erg dat zoiets gebeurt, maar ik kan er niet bij waarom mensen toch ze vreselijk hard moeten rijden!

Dat is fijn, dat is sensatie. Ik begrijp dat heel goed. Maar ik weet waar de grens ligt.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:13

Ik had het ook gehoord ja. Echt erg....

Ik vroeg me alleen af of ze niet teveel gedronken hadden (heb verder het topic niet gelezen, dus misschien is het al gezegd) want dan heb ik ineens veel minder begrip...

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:23

Als je 170 km per uur rijdt ergens waar je 70 mag, dan vraag je er echt zelf om! Stel je voor dat ze door hun eigen achtelijke gedrag ook nog andere mensen hadden gedood!
Neemt niet weg dat het zielig is voor de nabestaanden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:23

Ik zat een keer voor de TV (Thomas de stoomLOCOMOTIEF te kijken :S)
en toen hoorde ik pééééép....KNAL!
mn moeder en ik twijfelden even, maar het klonk niet als thomas, maar als een echte trein!!(we wonen vlak bij de overgang)
dus wij kijken..komen we daar, zien we de trein stilstaan met ervoor..een wit busje, half er onder half ervoor.. een vader en een jongen van een jaar of 13, allebij overleden. (bekenden van een vriendin van me)
daarna werden er wel veel dingen bijverzonnen (ze waren zogenaamd achtervolgd door een helikopter, YEAH right, ze reden naar de ortho, en duhhh helikopter! een TRAUMA helikopter (kon alleen niks meer doen..:'( ).. dat heeft er ook wel ingehakt bij mij.. -roowz-