Speeltjes voor op stal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Speeltjes voor op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 19:35

Hoi! Even een vraagje.. weet iemand nog een leuk idee voor speeltjes op stal? Het mogen dingen zijn uit de winkel (ervaringen ermee) maar ook gewoon leuke huis-tuin-keuken dingen. Mijn paard was eerst blijer met zijn intertoys skippyballetje dan met zijn paardenspeeltje Lachen (en die paardenspeeltjes zijn nogal ping ping)
De mijne is dus echt een klojo op stal.. is hij in een niet zo'n leuke bui dan gaat ie staan irriteren. beetje zijn kont tegen zijn voerbak aanduwen, tot ie met bouten en al uit de muur komt bijv Schijnheilig
Of gewoon lekker een potje staan springen en dansen in je stal,.. is ook geweldig leuk!
Hij kan lekker naar buiten kijken, en komt er twee keer per dag uit.. maar het blijft gewoon een klungel.
Hij heeft eerst een bal gehad. Een rode harde bal waar je brokjes in kon doen.. hij vond het enig. Ik vond het minder, omdat de brokjes tussen zijn zaagsel vielen enzo. Dat ding ging aardig lang mee, tot zijn buurvrouw hem een keer leende en hem sloopte.. Scheve mond
Daarna heb ik een voetbal in hooinet gehad, maar daar knaagde ie binnen een dag het hooinet van door en lag de voetbal in reepjes in zijn stal.
Pion is ook geen succes, daar vind ie niks aan.
Toen heb ik zo'n likit+houder gehad, en dat het eindelijk te hebben.
Hij deed netjes anderhalve week met zijn eertse likit, en was er tijden zoet mee. De tweede ging ook goed. De derde was binnen een dag op, en de vierde binnen 5 sec.. lees: (1: je draait je hoofd.. 2: klem j kaken OM de likit heen, zodatje hem half in je mond hebt. 3: bijten maar. 4: op.. )
Dit schiet dus niet op.
Ik wil hem graag wel iets geven, desnoods verschillende dingen die ik om de paar dagen omwissel..
Iemand nog tips?

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Amadeo

Berichten: 894
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:41

een pluk stro? daar knabbelen ze vrij lang op.... of gewoon plastic flessen vullen met zand en aan een koord hangen, kunnen ze mee hoofd-boksen....

Die Skala der Ausbildung blijft de basis van de opleiding van ruiter en paard.
Takt, Losheid, Aanleuning, Schwung, Recht richten, Verzameling
https:www.equisabella.nl

droebel

Berichten: 882
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:44

misschien kan je zelf een voerbal maken en i.p.v. brokken er stukjes appel en wortels in doen??
doen ik bij de mijne ook af en toe. bij de welkoop kan je van die tonnetjes kopen. en anders kan je bij de groentenboer een zuurkooltonnetje vragen. kost je misschien €5,-. 2 gaten erin branden en klaar is die.

Hoe beter ik de mens leer kennen,
hoe meer ik m'n hond waardeer!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 19:47

Goed idee!! stro voer ik al bij, enhij krijgt zijn voer over 6 keer per dag verdeeld.. maarin die 10 minuten dat ie niets te doen heeft op een dag Lachen krijgt ie het voor elkaar zicht te vervelen.. Tis dus echt een paard dat een soort bezigheids-therapie nodig heeft ofzo..

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 19:47

p.s. sorry voor de typfouten, dat heb ik als ik iets te enthousiast aan het typen ben.

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Amadeo

Berichten: 894
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:53

aha, dan wordt het een lastiger verhaal.... ik vond het idee van droebel wel erg leuk... iets anders kan ik op dit moment ook niet verzinnen.

Die Skala der Ausbildung blijft de basis van de opleiding van ruiter en paard.
Takt, Losheid, Aanleuning, Schwung, Recht richten, Verzameling
https:www.equisabella.nl

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:43

is er geen mogelijkheid om je paard buiten te laten lopen in een groep?
dat helpt meestal wel aardig is mijn ervaring...

Als zij doen wat ik zeg, doe ik wat zij willen....

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:49

Ik heb ooit eens een lege colafles aan een touwtje opgehangen in de stal, ge-wel-dig vond mijn paard het Lachen
Na een week hing de fles half door de tralies gedeukt, maar ach, wat kost een fles?

Margriet7

Berichten: 780
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:57

had ik laatst ook opgezocht met de zoekmachine, hier wat Tong uitsteken , behoorlijk veel!, voorbeelden, kan dus zijn dat iemand zijn eigen bericht ertussen ziet staan!
*LOL* *LOL* Clown

-Ik hoorde al van in een colafles gaten boren en daar muslie in doen, maar dat lijkt me erg scherp als hij dat sloopt,
-Ustinov heeft een skippybal en een oranje wegpion in de wei liggen.
Vooral met de pion vermaakt hij zich prima, loot er mee in z´n bek, gooit hem weg en voert hele schijngevechten waarbij de pion altijd het onderspit delft
-Je kan takken van wilgen ophangen dan kunnen ze lekker de bladeren eraf eten en de schors eraf knabbelen.
-Een plak stro niet uitgeschud in de stal gooien (als je van die kleintjes heb) sommige paarden kunnen zich er een uurtje mee vermaken, om het stuk te schoppen/harken/trekken
- ik hang een frisdrankfles (pet-fles) (half) gevuld met müsli op aan een strotouwje, wel dopje eraf laten......dan gaat ie ermee slingeren, er vallen brokjes uit, die zoekt ie op, eet ie op enz.

Kost me ongeveer 1 fles per week, dan is ie geplet......je hoeft er geen gaatjes in te maken, gewoon ophangen aan de hals (touwtje goed strak vastmaken) aan een strotouwtje van ong. 50 cm en laat je pard er maar op studeren!
-ik heb wel eens gehoord dat je ook een voetbal een beetje leeg kan laten lopen. Die kan je dan in stal leggen daar vermaakt die zich vast prima mee.
-ik heb wel eens gehoord dat je ook een voetbal een beetje leeg kan laten lopen. Die kan je dan in stal leggen daar vermaakt die zich vast prima mee.
-De mijne heeft zo'n speelappel. Vindt ze erg leuk. Misschien een idee?
GEEN PIONNEN!!!!!!! Levens gevaarlijk!
Een paard kan een voet in de tuit zetten, dan komt de pion aan de voet vast te zitten en is de paniek niet te overzien. Als ze het uiteinde in de mond nemen en hem op en neer slingeren kan de voet tegen het oog komen en een hoornvliesbeschadiging veroorzaken waardoor het paard blind kan worden. Wilge takken of stammetjes zijn idd heel nuttig en niet giftig, mits je niet te veel geeft. Veel beweging en aandacht is nog het beste, misschien wat vaker losgooien buiten ookal is het slecht weer.
-van strokoordjes vlechtjes maken, in die vlechteknoopjes dan snoepjes stoppen of stukjes wortel

deze strokoordjes kan je dan verspreid in je stal hangen zodat hij een tijdje zoet is met zijn hapjes er overal uit te prutsen

Colafles en wilgentakken, is ook een goeie
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------hoi dan zal ik je ook maar vertellen wat ik in mijn stallen allemaal voor speelgoed heb liggen voor ze...

-zo'n grote oranje, plastic pion
-een half leeggelopen voetbal
-zo'n plastic geurappel
-een stuk hout, zo'n blok voor in de openhaard
-een lege colafles opgehangen aan een touw
-een liksteen opgehangen aan de muur in een houder ( geen likit maar zo'n rechthoekige)
-een zoutlik blok

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-maar ik heb toch lekker veel stro en hooi,vind zij het leukst
en dan nog een blauwe skippybal,en likstenen.
-Momenteel hangt er een zware ketting in waar ze heel druk mee is. Hoor dat ding regelmatig rammelen. Eigenlijk
verzin ik iedere paar weken weer wat nieuws. Het langste is ze tot nu toe nog druk geweest met een zware zwerfkei die de hele stal door werd gesleept
* Een kleine jollybal,
* Een grote (lekke) Jollybal opgehangen aan een touw,
* Een blok hout,
* Een liksteen in de voerbak,
* Een grote liksteen aan een touw opgehangen,
* Een oranje pion,
* Een 'verkreukelde' emmer.
-een knuffelbeer
-voor mystery heb ik een cola fles, waar ik gaatjes in heb gemaakt opgehangen in zijn stal, daar doe ik elke dag voer in.
Van een tonnetje met een deksel erop heb ik zo'n rol bal gemaakt, waar ik zijn voer voor s'avonds in doe. Hierbij moet je er alleen op letten dat de gaten niet te klein zijn, anders worden ze helemaal gek.
-Jolynn en Lex hebben allebei een basketbal in een hooinet en een liksteen. Jolynn heeft een likit en als het de
tijd van het jaar is hebben ze een grote wilgentak.
-Hij heeft een bal met 3 likkits erin en een frisdrankles (zonder dop) met brokjes, die ik gewoon aan een strotouwtje ophang, hij slingert hem heen en weer, er vallen brokjes uit, die zoekt ie op enz. Hij is er een hele poos zoet mee volgens de boer (die hoort het in huis helemaal!)
-ik heb een skippybal opgehangen aan een touw en een liksteen en een pion (waar ze altijd mee door de stal aan het voetballen is) en een lik it
- gaat hij zich vermaken met zijn boredombreaker met likits waar het maar kan. Verder staat er nog een oranje pion (die moet ik af en toe uit de stal van zijn buurvouw halen want hij smijt hem wel eens over de muur) en hangt er een colafles met een touwtje erdoor. Er hangt een jollybal en hij heeft nog likstenen. En een wilgetak.
Verder gooi ik nog wel eens wortels in zijn stal die hij zelf tussen het stro vandaan mag zoeken.
En ik rij 6 keer per week.
In zijn stal heeft hij een
* mineralenliksteen
* kruidenliksteen (moet ik ophangen aan het plafond want hang ik hem tegen de muur is hij binnen de paar uren op),
* een strokoord met verschillende blokjes hout aan waar hij ook veel mee speelt
* zo een geur appel, die niet meer ruikt en geen vorm meer heeft van een appel
* zijn deur waar hij voortdurend in bijt...
* berg hooi
In haar stal heeft ze:
een bal (waar ze nog niet naar kijkt)
een liksteen
verder wissel ik af als volgt:
*een fles aan een touwtje gevuld met voer (als er te bikken valt is het wel interessant natuurlijk)
*een lick-it, telkens met een ander smaakje of gewoon een appeltje ertussen
*ik maak van strotouwtjes ook wel eens vlechtjes die ik op verschillende plaatsen ophang met wat worteltjes of paardenkoekjes erin vast gemaakt
*een knabbeltak van wilg heb ik ook al eens gemaakt, ook heel leuk

-Ik heb ook een likkit met een bal eronder voor 2 liklits als de bovenste op is vul ik het stokje op met brood je kan er eventueel ook een appel op hangen als je een appelboortje heft en worstels mandarijnen blijven er ook op hangen. Verder hang ik wel eens takjes op, heeft ie een kleef liksteen soort snoepachtig iets (worden ze erg plakkerig van dus geen aanrader!)
-Als je hem vroeg op stal zet, kan je hem een plak stro geven. Hier kauwen ze in de regel wel een tijdje op (en zijn dus bezig) en het is meteen goed voor ze om eerst ruwvoer te hebben gegeten, voordat ze hun krachtvoer krijgen !
* Voer geven in een Equifeeder waar hij zelf steeds wat brokjes uit moet rollen.
* Hooi uit een hooinet geven, met daaroverheen nog een ander hooinet en daar een strakke bal van maken. Moeten ze er moeite voor doen.
* Colafles ophangen aan de verdikking in de fles (met strotouwtje) en er muesli in doen. Duurt effe voor ze het er uit hebben (TOT ze het trucje doorhebben, die van mij hebben het in 5 minuutjes op)
- Peen in stukjes snijden en door de hele box heen kieperen
- Speelappel van Divoza in z'n stal hangen (Leo staat er uren mee te klootviolen en na 3 jaar ruikt dat ding nog steeds naar appel )
- Pion of skippybal in z'n box leggen, kan íe daar lekker mee gooien en schudden.
En dan natuurlijk nog de beste van allemaal: stalmaatje dat ze kunnen zien en aanraken....
..Ook kun je, als je hooi voert, het hooi in 2 of 3 hooinetten doen ipv op de grond of in 1 net. De gaatjes zijn dan kleiner, en ze zijn heel wat langer bezig om het hooi eruit te krijgen.
-Ik zou nóóit een hooinet in de box ophangen! Ze zijn idd lekker lang bezig met het hooi er uit te frunniken, maar ik heb een keer een paard wat met z´n achterhoef (ijzer) in het net vast zat, los moeten snijden . Ik heb geen idee hoelang hij zo heeft gestaan, maar het was iig geen leuk gezicht !
-Die colafles is een goeie, maar ik hing m gewoon leeg op aan de rand van de dop, zonder dop erop! Mijn paard stond uren te proberen of ie zn tanden erin kon zetten... Rond glad, dus geen makkelijk karwei. Was het eenmaal gelukt, dan kreeg ie een nieuwe)
En een dikke stronk wilg ophangen zodat ze hem moeten strippen. Is Oa heel gezond, maar ook tijdrovend. Wilg heeft als kenmerk dat er een rustgevende stof in zit. Goed tegen frisse paardjes met het komende frisse weer...
-Als jullie paarden water uit een grote (cement)bak te drinken krijgen, is het volgende ook erg leuk voor ze: Gooi er een appel in !
-een oude deken ophangen aan 1 punt, zodat
ze daar mee kunnen rotzooien (mijn paard vond het geweldig toen hij stalrust had).
-iK heb laatst zo'n bal gekocht voor 48 euro bij van Rijs, niet een ton maar een echte
voerbal. Gamble is er echt mee bezig.
-Goedkoop en doeltreffend : een stuk berkenboomstam , maak met een boor een gat erin ,
ophangen op stal en je zult zien dat het paard het geweldig vind.
Kan geen kwaad voor het paard en ze hebben er weken plezier van..
-Verder heb ik nu een skippybal hoog ophangen zodat hij die heen en weer kan gooien (mijn paard deed dat in het begin wel, maar is er nu een beetje op uitgekeken).
En verder heb ik een voetbal in de stal liggen nu (omdat dat met het hooinet niet werkte). Die bal ligt er nu al jaren in en hij speelt er iedere dag nog mee......
-Je schijnt ze ook heel makkelijk zelf te kunnen maken van een zuurkooltonnetje. Even naar de groenteman, gaten boren, klaar. Is ook een stuk voordeliger.
-verder kan ik pino ook blij maken met een lege plastich (cola) fles, gaatje onderin boren en dan strotouwtje er doorheen knoopje onderaan, en meneer heeft uren speelplezier, alleen sja het statiegeld kun je dan wel vergeten
ook een skippybal is erg in trek bij mijn paarden, ik heb ooit een bonte gehad, die pakte m elke keer aan het hengsel en gooide m een stuk verder, pakte m weer enn gooide m weer weg en zo dus uren lang ,gek beest!!
alleen de lol was over toen ie doorhad hoe het ventieldopje eruit moest
-Ik heb ook zo'n bal voor mijn paarden. 1 is echt aan het voetballen en is pissed dat er maar zo weinig uit komt. Het is een pokke herrie dan Ze snapt niet dat ze moet rollen voor brokjes. De andere merrie is er uren lang zoet mee. Een pensionpaard heeft ook zo'n bal en kan er ook uren mee spelen. Ideaal voor de winter als ze langer op stal moeten staan.
Te koop bij de paardendrogist voor 29.50.
-ik heb er ook 1. zelfgemaakt. heb hem eerst van de paardendrogist geleend om te kijken wat hij ermee zou doen. hij vondt het leuk. heb hem alleen niet gekocht want hij was belachelijk duur.
heb bij de groenteman voor 5 euro een zuurkooltonnetje gehaald. 2 gaten erin gebrand, randen gladvijlen en klaar is die.
-Hoi Gamble,

Ik weet ook een andere leuke oplossing voor je...
Je neemt een plastic 1.5 liter (??? kan ook 2 l. zijn) melkpak je weet wel wat ik bedoel...
Die maak je goed schoon en droog je doet er biksjes in en hangt het aan een touwtje aan je stal je zal zien dat ie daar ook uren zoet mee is op een gegeven moment heeft je paard door dat als ie met zijn tanden dat pak pakt waar je uit schenkt dat ie em dan draait zodat er biks uit valt
Goedkope oplossing voor een equibal!
-ik heb hem ook en inderdaad die van mij breekt er de hele stal mee af (maar is wel lekker bezig )
Ik heb er een half jaar gelden 30 euro voor betaald en hem op internet gekocht (volgens mij jordenshippo of de paardendrogist ofzo)
-Een wilgentak is erg goed, de schil heeft een helende werking geloof ik.
Ik heb ook een jerrycan ( 5 liter te koop bij een sportzaak) gekocht daar wat gaatjes in geboort, aan een touwtje opgehangen op nek hoogte en er lekker biksjes in doen, ze vinden het goud!
Ze gaan aan het tonnetje rammelen proberen biks op te vangen en anders zoeken ze het op de grond...
Uren speel plezier en niet duur!
zo'n ton ziet er zo uit, alleen die is 87 euro...

Voor mijn paard heb ik een appel in de stal hangen met een soort ronde liksteen boven die appel. Vind mn 3 jarige helemaal toppie
_________________
tegen verveling kan je ook een grote lege goed omgespoelde cola fles pakken met bijna aan de hals van de fles twee tegenoverliggende gaten te maken daar een strodraatje door heen tehalen en op te hangen in je stal je kan in die fles eventueel een paar brokjes doen zodat het hun aandacht trekt ook stukjes appel of wortel die maar net door de opening van de fles passen dan is het des te leuker als ze er eentje uitkrijgen dat heb ik ook bij mijn pony in de stal hangen hij is 1,5 jaar en verveeld zich 's avonds ook vaak op stal
Equiball,die dingen zijn 80 euro. Inplaats daarvan:

Je hebt van die voertonnen met draaideksel, wit met rood. Deze heb je in verschillende maten. De kleinste of ene kleinste (8 of 12 euro). Hierin maak je een gat (met een mesje) ter grootte van een pingpongbal en het werkt geweldig ..

Gelpadhoes:

Gebruik een oude kussensloop. Doordat ie ook gedeeltelijk onder het zadel zit schuift je gelpad niet...




waarschijnlijk heb je er wel wat aan!!!! Haha! Knipoog *LOL*
succes ermee OK dan!

I used to have money, now I have a horse..:+:

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:10

Mijn paard heeft een Jolly bal, heeft hij veel plezier van en hij heeft hem na jaren nog niet kappot!!!

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:11

En wat dacht je van een stevige wilgentak in zijn stal hangen?
Kan hij lekker aan knabbelen en van eten en het kan geen kwaad.

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:16

die tak is idd een goed idee maarre geen halve boom erin hangen (dit heb ik serieus zien gebeuren) want dan houd je paard zo weinig plek over...

Als zij doen wat ik zeg, doe ik wat zij willen....

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 21:27

Zo he, bedankt voor de tips.. ik ga eens wat uitproberen en kijken wat ie een leuk idee vind.

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:14

Anita_D schreef:
En wat dacht je van een stevige wilgentak in zijn stal hangen?
Kan hij lekker aan knabbelen en van eten en het kan geen kwaad.


Inderdaad, dat heb ik ook nog gedaan

Enne, dat scherpe van de colafles valt wel mee hoor. Gewoon elke dag even kijken in wat voor staat de fles is. Hij deukt eerder dan dat ie scheurt of scherpe randjes krijgt

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:15

Een skippiebal, of zo'n ton waar je muslie in kan doen ook erg leuk en verveel hij zich ook niet zo.

mama van 2 prachtige jongens

Sabbientje
stokpaard connaisseur

Berichten: 4692
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:21

Ik heb een lege Jerrycan opgehangen in stal. *LOL* *LOL*

Gewoon van bijv de ruitesproeier vloeistof. (wel goed omspoelen natuurlijk)

Vond het paard enig.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:26

Tjeee Grietje wat een ideeen zeg! Kan ik ook nog wel wat mee Haha! Bedankt!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:50

ik heb zo'n equibal en leg ook vaak wilgetakken in zijn stal. Een lik-it kun je het beste hoog en in het midden van de stal aan een touw op hangen anders gaan ze er van eten ipv likken.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:57

Oh, dat is dus de oplossing. Die van mij had hem dus ook in 5 minuten op, grote happen eruit Bloos!
Dure grap word het dan *LOL* Maar ik ga hem dus ook proberen hoog op te hangen. Krijg ze daar geen nekpijn van?

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 13:09

dat vroeg ik mij dus ook af zou hem gewoon af en toe erin hangen niet iedere dag en natuurlijk niet al te hoog ophangen gewoon dat ze er net bij kunnen


Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 13:11

Ik denk dat als ze er net bij kan ze wel op haar tenen gaat staan zodat ze hem kan happen.
Nouja, dan mag ze maar 1 likit per jaar, op haar verjaardag ofzo Knipoog

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 13:47

ach gossie alleen op haar verjaardag. De meeste paarden eten de lik-its als ze hem in een hoek klem kunnen zetten met de mond dus wie weet. Even een prijzig testje doen.

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:28

ik heb een grote voetbal in d'r stal liggen. Oke, had, want ze maakte hem kapot
ga toch eens kijken voor een skippybal/appelvormige joybal/jerrycan of een voerton (van 8 euro)

waar haal je die voerton?

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:45

Ik heb bij de tuinzaak een bal gekocht met touwtjes eromheen. Vind ie helemaal super

ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 22:14

Ik ben naar een tweedehands scheepvaart winkel gegaan en heb daar een boei gekocht, veel goedkoper dan die speelappels speciaal voor paarden.

Verder ook wilgentakken en skippyballen voor in de paddock.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 bezoekers