Kalmerende middelen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Kalmerende middelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 11:06

Ik ben de laatste tijd erg nerveus en onrustig. Helemaal met de gedachte dat ik allerlei examens tegemoet ga...
Ik ben 6 kilo afgevallen en eet als dijker! Lichamelijk voel ik me goed heb nergens last van
Ben dus erg nerveus en onrustig...
Nou zat ik te denken om misschien een homeopathisch middeltje tegen die onrust te nemen. Helemaal als ik die examens heb...lijkt me erg verstandig want ik weet van mezelf dat ik geen nachtrust heb als ik niets neem spreek uit ervaring van een paar jaar geleden dat ik nachten wakker heb gelegen Scheve mond

Valium lijkt me geen goed idee... Ik reageer er gelijk weer zo heftig op. Ik val al in slaap van Aleve Schijnheilig
Misschien weet iemand of heeft iemand ervaring met een homeophatisch middeltje wat niet heftig is maar wel wat rustgevend is???

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:11

Plantival, werkt echt heel goed. Het is homeopatisch, je wordt er niet suf van, maar gewoon rustiger in je hoofd zodat je het gevoel krijgt dat je het allemaal beter aan kan. Wel eerste twee weken max dosis nemen en rustig afbouwen. Werkt super bij mij.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 11:12

Ja het is de bedoeling dat ik het wel vooraf probeer.... Niet dat ik tijdens zo'n examen dat middeltje neem en afgevoerd word Haha!

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:13

bij m ij helpt valariaan wel, kun je gewoon kopen bij de drogist

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 11:17

Novelle schreef:
bij m ij helpt valariaan wel, kun je gewoon kopen bij de drogist



Ik denk dat Valeriaan juist te sterk is... Ik reageer heel heftig op dit soort middeltjes. Ik word al suf van codeinneparacettemollen en val in slaap als ik een aleve neem Scheve mond En echt omdat ik dan zo suf ben ik alleen nog maar gaap en wil slapen.
Ik denk dat ik mn dokter advies vraag... alhoewel het dan geen homeopthatisch middeltje word denk ik.

Het lijkt me ook niet verstandig dat ik zo doorga... is slecht voor mn hart en ik wil niet nog meer afvallen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:18

Er zijn toch wel wat homeopatische middelen die een kalmerende uitwerking hebben. Je moet het eens zoeken in die hoek. Ook homeopatische middelen met valiriaan erin. Kan geen kwaad hoor.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:20

Gewoon naar de huisarts gaan! Of zoals hierboven gezegd homeopatische middelen gaan gebruiken!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:50

Voor de ADHD had ik eerst Valeriaan, maar die werkte na een tijdje niet meer. Toen Plantival, daar werd ik eigenlijk alleen maar drukker van. Toen Valeriaan Plus ofzo iets maar ook dat werkte niet echt. Maar van anderen heb ik gehoord dat het wél goed werkte dus misschien kun je het toch eens proberen?

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:56

Ja valeriaan is echt niet zo sterk..ik had druppels en ik moet zeggen dat ik er niet eens veel van merkte! misschien dat het bij jou wel helpt?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:57

BachBloesem?

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 12:58

Kan het altijd proberen.... Als het te sterk is kan het een leuk effect hebben... Haha! Knetterstoned naar mn werk ofzo Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 13:00

Natalie schreef:
BachBloesem?



Heb ik ook aan zitten denken.. Ik zou alleen niet weten hoe werkt dat en hoe neem je dat in of Verward

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:00

Bachbloesem Rescue Remedie. Kan je bij de drogisterij halen.
Mag je zo vaak per dag gebruiken als je nodig hebt.
Je moet 4 druppels oplossen in water en rustig opdrinken en 4 druppels op je tong doen.
Je wordt er niet suf van, alleen wel minder nerveus.
Valeriaan helpt ook goed. Is ook homeopatisch en niet versuffend, maar wel rustgevend.