Verhuizing Casanova

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Verhuizing Casanova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 11:14

Gisteren was het dan eindelijk (na twee weken uitstel ivm Rhino bij de politie) zover: Cas ging verhuizen naar zijn nieuwe stal.
's Morgens naar mijn oude stekkie gereden om al de laatste spullen in te pakken, Cas had nog even snel nieuwe ijzers gekregen zodat ik daar de eerste 8 weken geen zorgen over heb OK dan! , daarna paard op de trailer, paar mensen gedag gezegd en daar gingen we! Was wel een beetje gek gevoel.
Op de nieuwe stal aangekomen bleek dat ze daar met nieuwe bestrating bezig waren voor de "kantine" (en dat speciaal voor ons Knipoog )
Afbeelding

eerst maar even een bakkie koffie (met taart Vingers aflikken ) en toen Casje in zijn nieuwe stal neergezet, jeetje hij leek ineens veel kleiner in die lekkere ruime box, meneer vond het eigenlijk meteen wel prima

Afbeelding

Spulletjes ingeruimd, en zowaar past alles in de kast. Toen even naar huis en laat in de middag nog terug om hem te rijden, heerlijk de ruimte voor zijn eigen box om te poetsen en te zadelen

Afbeelding

Hij was nog wat onwennig in de nieuwe bak, maar dat had ik wel verwacht, toch lekker gereden en hem daarna nog even losgezet in de paddock.

Andere bewoners mochten ook even in bak
Afbeelding

De eerste indruk voelde goed, dus ik denk dat we ons hier wel thuis gaan voelen. Moet alleen de "taartregels" nog leren....

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 11:28

Ziet er netjes uit, de stal, en je paard geeft ondanks de verandering een tevreden indruk op de foto!
Ik moet trouwens erg lachen om de laatste foto, wij hebben ook kalven die ook regelmatig op terrein lopen waar ze niet horen Clown En dat betekent dus, zoals de laatste foto ook laat zien, er achteraan Haha!

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:39

mooie ruime stallen!!! en heeft je paardje het al een beetje naar zn zin?
En was het nouu inderdaad de bedoeling met die kalfjes of waren ze ontsnapt Haha!

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Sall

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 13:34

Kijk, dat is een bekende omgeving! We zijn 'bijna' buren!
Gefeliciteerd met je nieuwe stekkie, en veel plezier daar!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 14:03

Hey....dat ziet er inderdaad bekend uit...

Europe is our playground

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:54

Dat ziet er leuk uit! Dat jullie maar veel plezier mogen hebben op jullie nieuwe stekkie OK dan!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 09:09

Nouhooouuuu... nou heb ik een beetje heimwee naar het oude stekkie van Escala en Eclipse Von... Verdrietig maar ja, het is kiezen en delen af en toe he. Ik mis de boerderij wel hoor... het ergste is nog dat mijn leven op het moment zo hectisch is dat ik geen tijd kan vinden om te 'buurten' terwijl ik dat zo graag wil... maar ja, ik moet mijn eigen paarden doen, mijn huisje is nog niet helemaal af en we krijgen al bijna visite uit Australie... Arghhh! Waar haal ik de tijd vandaan... en tsja, ik ben ook niet 1,2,2 in Mijdrecht helaas... het is 25 minuten lopen naar de boerderij vanaf de bushalte.... pfft. Maar goed, misschien redden Simon en ik het volgende week een keertje! Dan kan ik hem eindelijk eens voorstellen aan Martin en Melanie ook... Die hebben al die tijd mijn verhalen aan m,oeten horen en ze hebben hem nog niet eens live gezien... Haha!


Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 09:15

vikki schreef:
Dan kan ik hem eindelijk eens voorstellen aan Martin en Melanie ook... Die hebben al die tijd mijn verhalen aan m,oeten horen en ze hebben hem nog niet eens live gezien... Haha!


Als je taart meeneemt, nemen ze het je vast niet kwalijk Haha!
(heb in die 2 dagen 3 taarten voorbij zien komen Vingers aflikken ).

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 09:24

Ik heb geen geld voor taarten... Haha! Ik ben blij dat ik de mijn huur, rekening en onderhoud voor de paarden en Simon en mij kan betalen... extraatjes doe ik helaas niet aan tot Simon ook wat geld binnen brengt... Haha! Maar goed, met een beetje geluk zien ze het dan wel door de vingers... Knipoog Ben jij zondag op stal Von? En zo ja, hoe laat?

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 09:27

vikki schreef:
Ben jij zondag op stal Von? En zo ja, hoe laat?


Ben er zondag, maar weet nog niet hoe laat. Laat maar weten hoe laat jij komt, dan zorg ik dat ik er ook rond die tijd ben.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:59

He, daar ben ik ook een keer geweest!

Het paard van mij toemalige instructeur stond daar een poosje(inmiddels al weer een hele tijd geleden).

Ik weet nog dat er 2 meisje waren met een shet(geloof vos bont), die gingen picknicken in de box en ze wilden dat wij meegingen doen.. Haha!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 13:41

Pluutje schreef:
Ik weet nog dat er 2 meisje waren met een shet(geloof vos bont), die gingen picknicken in de box en ze wilden dat wij meegingen doen.. Haha!


Staat volgens mij geen shet meer, dus dat picknicken zal ook wel niet doorgaan Haha! , wel bbq'en van de zomer, want het plaatsje voor de kantine is af OK dan!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:42

Nou het was ook echt wel een jaar of 3/4 geleden, dus misschien zijn die meisjes de picknick leeftijd nu ook wel voorbij Tong uitsteken

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 11:55

en beetje een late reactie... maar volgens mij was ik toch echt de eerste echte pensionklant daar... Haha! (een vriendin van de toenmalige stalhoudster even niet mee tellend)... ik kwam daar 3,5 jaar geleden staan en heb toch echt nooit een vosbont shetje gezien... ik ben nu wel nieuwsgierig wie jouw instructeur was Pluutje... Haha! (Ik sta er inmiddels trouwens niet meer Verdrietig ) En Von, ooit lukt het me om mijn tijd zo te leren indelen dat ik tijd heb voor mijn eigen huishouden, mijn paardjes, mijn bf, mijn werk EN een bezoekje in Mijdrecht... Haha! Maar zonder auto is het een pittige opgave... even wachten op mooi weer en dan kom ik op de fiets.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:49

Wat leuk, heb je de drukt ingeruild voor een rustigere stal? En waarom ben je eigenlijk weg gegaan?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 21:59

Jura schreef:
Wat leuk, heb je de drukt ingeruild voor een rustigere stal? En waarom ben je eigenlijk weg gegaan?


Vond het inderdaad tijd voor een rustiger stal Haha!
Andere stal werd me te druk, te veel mensen met te veel meningen zeg maar Schijnheilig .

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 22:38

Von"]
[quote="Jura schreef:
Wat leuk, heb je de drukt ingeruild voor een rustigere stal? En waarom ben je eigenlijk weg gegaan?


Vond het inderdaad tijd voor een rustiger stal Haha!
Andere stal werd me te druk, te veel mensen met te veel meningen zeg maar Schijnheilig .
[/quote]


Hehe, teveel mensen die zich met je bemoeien op hun eigen manier Haha!

Leuk dat je een leuk plekje heb gevonden !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, mooney, tienus63 en 104 bezoekers