Paard losgebroken: 2 gewonden..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Paard losgebroken: 2 gewonden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 12:00

Donderdag is van onze stal een paard losgebroken. Ze waren wezen mennen, tijdens het uitspannen schrok het paard en rende weg. Hij ging het terrein af.

Het paard heeft een behoorlijk eind gerend, onderweg heeft hij 2 fietsers "omver gelopen"(weet ook niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen).

Met behulp van de politie en zoekende mensen in auto's en op de fiets is het paard weer terug gekomen.

Paard had niet zoveel, ijzer eraf, wond op z'n been. Wel heel veel spierpijn en staat onder de pijnstillers(het was echt een heel eind wat hij gerend heeft), de schrik zat er natuurlijk wel behoorlijk in.

1 van de slachtoffers ligt in het ziekenhuis.

Het schijnt ook in de krant te hebben gestaan en het staat ook op de teletekst pagina van AT5(Amsterdamse zender).


Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 13:05

Jeetje mina, daar schrik je toch wel eventjes van Bloos!

Hopelijk loopt het met de slachtoffers goed af.. Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:42

Jeetje Scheve mond
Dan is het nog relatief goed afgelopen!

De boer (eigenaar van mijn bijrijdpaard) is het ook een keer overkomen dat Regina losbrak bij het uitspannen. Die rende gelukkig gelijk een hoekje in waar ze zichzelf klem rende. Moet er niet aan denken hoe het anders afgelopen was

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:56

Goh dan heeft hij die persoon niet echt omgeduwd ofzo. Wel schrikken hoor.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:00

Jeetje mina, je moet er niet aan denken hoe het wel niet af had kunnen lopen met het paard...

Als fietsers zou je je ook rot schrikken als ineens een paard voor je snuffert staat Scheve mond

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 19:15

Ja, die zullen zeker geschrokken zijn! De ene is ook een oudere man, daar komt het natuurlijk ook meteen harder aan als ze iets breken.

De eigenaresse van het paard is bij hem geweest in het ziekenhuis, hij ging er wel goed mee om gelukkig.

Het is vooral zo eng omdat hij echt heel verweg is gerend, en we wonen dus in Amsterdam, het paard is dus ook over de weg gerend en had wel dood kunnen zijn.


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:38

Ik zou me doodschrikken als ik op het fietspad fietste en er komt een paard over me heen walsen! Brrr... enge verhalen hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, bora, Karintich, Luna_Rose, Maaike_Ma, Neon, Renkle, vera_pino, xColorCross en 139 bezoekers