Kunnen sommige mensen nou niet gewoon...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Kunnen sommige mensen nou niet gewoon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 11:43

NORMAAL DOEN!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Sorry mensen ben nu klaar met typen en het is echt een heel erg lang verhaal geworden, maakt niet uit of jullie het lezen, maar ik heb het nu iig van me af kunnen schrijven!

Ik ben echt zo pissig en kwaad. Hoe sommige mensen deze samenleving kunnen verpesten zeg GEDVERDEMME!

Ik moet even mijn verhaal kwijt hoor, want iedereen gebruikt mij als praatpaal Tong uitsteken (mensen uit dit verhaal) en nu wil ik even.... (dat ik de praatpaal ben is wel weer voordelig in dat ik alle feiten ken Knipoog )

Nou goed, ik zit dus op stijldansen, heb daar een hoop ontzettend goede vrienden, de laatste tijd dus vooral met B en P (ik noem ff geen namen, vinden ze vast niet prettig, ookal kunnen voornamen niet veel kwaad) zij zijn gewoon echt ontzettend goede vrienden van mij geworden in een paar maanden tijd.

Elke zaterdag avond is er op de dansschool VRIJDANSEN! Altijd gezellig, altijd even leuk!... super veel lol hebben we dan. Introducees mogen altijd mee, alleen van tevoren even melden dat ze meegaan. Nu neemt een bepaalde groep altijd een stel jongen mee, nou daar word je niet vrolijk van. Het enige wat ze daar doen is zich dronken zuipen (ze kunnen nog niet eens dansen) ruzie zoeken, zich overal mee bemoeien en in de weg staan op de dansvloer.

Twee weken terug had B zich wat alto gekleed, in de wc's kwam hij toen een van die dronken ventjes tegen en die begon allemaal van. "Eej ben jij alto of zo?" Dus B zegt rustig. "Jah, wat is daar mis mee." Begint die ander gelijk. "Eej niet zo'n grote bek jij he, kom dan om 12 uur vechten bij de poort!" Dus B had alzoiets van, die is knetter gek, en heeft hem verder ontweken. Vervolgens zat die jongen hem de hele avond te jennen. Om 12 uur stond die jongen --> J , weer ruzie te zoeken in de gardarobe. B voelde zich toen niet op zijng emak en is naar de eigenaar van de dansschool gegaan. Die heeft zijn zoon en een vriend mee naar buitengestuurd. Ik zou met P met de auto meerijden, dus bleef ik ook bij hen wachten. Vervolgens staan wij buiten, komt die jongen aanzwalken, en uit het niets BAM een kei harde knal tegen B aan, en gelijk nog 1. Die zoon en die vriend sprongen er gelijk op, en trokken hem mee naar binnen, Een hele hoop mensen ging meevechten en zich ertegen aan bemoeien. B is snel op zijn fiets gestapt en naar huis geraced. P en ik zijn ook snel de auto ingegaan en richting huis.

Met B was alles ok, met P en mij ook, J en 2 van zijn vrienden mochten er bij de dansschool niet meer in. Vorige week was het rustig, maar het zat B eigenlijk al niet lekker. Nou goed toen gisteren nacht. Het was wat rustig, niet echt veel lol gehad, maar om 12 uur keek B erg moeilijk, toen ik vroeg wat er was, zei hij dat hij van iemand had gehoord dat het buiten wel ERG druk was, en dat die jongen dacht dat ze B op stonden te wachten. ER reed dit keer iemand anders met P mee en ik was op de fiets. Ik ben toen met de rest weg gefietst maar wat er daarna gebeurd is Verward ...

Meestal komt B nog even truste zeggen op msn, maar om 1 uur was hij er nog steeds niet, dus maakte ik me wat zorgen en stuurde hem een smsje. Belde hij op en kreeg ik het verhaal:

P bleef in met de auto in de buurt van B, na een bepaalde plek, dachten ze dat het goed zat en is P doorgereden. Maar bij een winkelcentrum in de buurt stond er dus een groep jongen, met mutsen en hoge kragen en stokken. Stonden ze B op te wachten. B hard doorfietsen en P bellen. "P ze zitten NU achter me aan!" P kei hard omgedraaid en P rijd normaal al hard.. dus die moet echt moet een ROT vaart terug gescheurd zijn. (heb later P ook nog aan de tel gehad, hij vetelde dat ze met 50 kilometer per uur bochten maakte en slipte en dergelijken, wat ben ik blij dat ik deze keer NIET met P heb meegereden Verward ) B is toen naar een vriend in de buurt gefietst. Daar snel aangebeld en naar binnen gegaan. Die groep stond intussen voor het huis van die vriend te schreeuwn ."En dan pakken we je volgende week wel" en dit en dat Verward ... toen kwam P aan. die echt PISNEIDIG WAS! ik ken P en als die kwaad is is hij ook echt kwaad! wat dat betreft is het echt een geluk dat er niks gebeurd is. P is met 50 kilometer per uur op ze ingereden, toen maakte ze wel dat ze wegkwamen, hij heeft er nog even achterna gezeten, maar is toen ook terug gegaan naar het huis van die vriend.

Daar had B de politie al gebeld en toen die hebben even staan praten. Ook is de dansschool gebeld voor de namen en de adressen van de betrokkenen en te vertellen wat er is gebeurd. B heeft met de politie afgesproken dat hij maandag alsngo aangifte gaat doen van 2 weken terug. Van gisteren kan de politie niks doen, omdat er geen klappen zijng evallen Verward:? ... ook gaat B morgen praten met de dansschool. En als die aangifte is gedaan dan zal de politie voortaan op zaterdag avonden in het wijkje van de dansschool extra surveilleren. Geluk is dat we volgende week een disney marathon hebben bij B thuis, en dat we dus niet op de dansschool zijn. Maar hier zijn we dus nog NIET vanaf.

Ik ben hier ook echt ZO PISNIJDIG OVER! Gadverdamme. Ik vind het ook heel erg voor B, B heeft altijd super vele plezier in het dansen gehad, en nu gaat hij er gewoon met angst naartoe Verward . 1 ding is zeker, P laat B niet meer alleen gaan. P haalt B voortaan met de auto op en brengt hem weer thuis. Ik had P dus ook nog aan de telefoon gehad, hij voelde zich zo mega klote. Hij kent zichzelf en hij zei al tegen mij. Als ze B hadden aangevallen, dan was ik ertussen gesprongen, en P is STERK, zeker als hij ECHT kwaad is. zeker is dat hij er minstens een paar jongens echt FLINK geraakt zou hebben. MAar nu komt het natuurlijk over alsof P zo agressief is of zo.. dat is hij echt niet, het is echt een schat van een jongen! die altijd voor zijn vrienden klaar staat en mega veel om zijn vrienden geeft. Daarom word hij denk ik ook wat aggressief als er zoiets gebeurd... maar P is zo zachtaardig en zo mega aardig!... maar als hij er dan dus tussen was gesprongen was het voor P geen zelfverdediging geweest en had hij er zeker problemen mee kunnen krijgen met de politie en alles. en met zijn studie (wat hij volgend jaar afrond) was dat best wel een probleem geweest want bij zijn toekomstige baan kijken ze daar dus ECHT wel naar Verward ...

Hij voelde zich echt zwaar klote aan de telefoon gisteren... 1 ding is zeker, dit is voorlopig nog niet afgelopen, maar ik baal hier wel gruwelijk van, wat een idioten de laatste tijd hier in de buurt waar ik woon zeg! Nu is het goed afgelopen, maar ik ben gewoon bang dat dat de volgende keer niet zo is. Dat ik zondag over 2 weken B in het ziekenhuis kan gaan opzoeken of zo. Of dat P inderdaad niet meer voor zichzelf in heeft kunnen staan... poedersuiker ZOOI ik word hier zo pissig van!


[Edit Karin] vloek uit titel verwijderd & verplaatst naar AM [/edit]

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 11:56

Jeetje Ingrid, dit is niet niks zeg!
Kreeg echt de rillingen toen ik het las. Ook wel omdat ik al veel over B en P heb gehoord. En het zit denk ik echt niet in hun aard om te gaan vechten enzo.
Ik hoop echt dat er gauw wat aan gedaan word en dat jullie weer lekker kunnen gaan dansen!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 11:57

Lekker is dat zeg!
Als ik jullie was zou ik aangifte doen van bedreiging, of het zeker melden. Als het dan uit de hand loopt, dan hebben jullie 'bewijs' dat jullie al langer werden lastig gevallen door die groep. Vooral voor P lijkt me dat verstandig, gezien zijn toekomstige baan.
En ga dus ook niet meer alleen op pad, maar altijd met een groepje, of met de auto.
Eigenlijk is dat ook niet echt een oplossing, maar ja, dat is beter als in het ziekenhuis terecht komen. Succes ermee.

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:11

Bah wat een naar verhaal zeg!
Die mensen tergenwoordig, echt waar je kan niet meer normal over straat
En zeker aangifte doen bij de politie ja!
Succes!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 12:21

politie is er gisteren ook bij geweest!... maar B gaat morgen dus aangifte doen. Idd je kunt tegenwoordig niet eens meer fatsoenlijk over straat. Sinds de zomer toen Bart Raaymaker is neergestoken hier in tilburg, is alles veranderd! (het is op het nieuws geweest en alles van bart, dus ik denk dat sommige dat verhaal wel zullen kennen) de reeshofdijk waar bart raaymakers is vermoord is niet meer veilig, overvallen komen er VAAK voor... maar ook op andere plaatsen lijkt het gewoon een stuk onveiliger allemaal. en dat ik nu niet eens meer zonder zorgen en met volle plezier naar de dansschool kan! Verward

en ik maak me gewoon erg veel zorgen over P en B ... fleury het zit zeker niet in hun aard om te gaan vechten!

De politie heeft dus inderdaad ook geadviseerd op niet meer in kleine groepen te gaan fietsen, als het aan mij ligt ga ik helemaal niet meer op de fiets, maar komt mijn vader me maar gewoon halen!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:29

Getverdemme,ik herken het zo...Vorig jaar waren we met een klein groepje in Zeeland uit...Uit het niets kwamen een paar zeeuwen moeilijk doen,wat eindigde in een gevecht....Zeker een groep van 10 meiden aan mijn haren hangen. Scheve mond Schijnt dat ze dat vaker deden als ze niets te doen hebben Scheve mond Wonder boven wonder waren die meiden stuk voor stuk erger toegetakeld dan ik ..Ik had niets,alleen wat gouden kettingen kwijt en hoofdpijn van het getrek aan mijn haar...

Ik gegrijp helemaal dat je nu niet meer op je gemak bent in de dansclub..Erg hoor,dat er zulke zielige mensen rondlopen.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:35

Balen is dit he , en weet je wat het is het is niet alleen angst als je daar heen gaat maar overal heel de dag op straat want als je ze alsnog tegenkomt pakken ze je nog.....
Zo ben ik een paar jaar neit het centrum ingeweest alleen omdat er een paar marreokkaanse meiden achter me ankwamen (en natuurlijk ook niet alleen)
Ik hoop dat alles goed komt en dat het gauw over is!!
veel succes nog en pas op he!!
doe voorzichtig!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 18:56

nou ik ben echt niet zo bang voor mezelf, ik denk dat ze niet achter mij aan zullen komen oid. hij kan blijkbaar ook aangifte doen van bedreiging.

Ik hoop dat het verder rustig blijft, maak me er best wel zorgen over....

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:08

brrr echt niet normaal!
kan me goed voorstellen dat je er over in zit!
ik zou als ik jou was idd niet meer op de fiets gaan..
als je vader je kan ophalen dan zou ik wel zoiets regelen..

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:27

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, lijkt me echt doodeng om zoiets mee te maken, is niet nix! Dat je al niet eens meer rustig kan gaan stijldansen vind ik eigenlijk te belachelijk voor woorden, als je wil zuipen ga dan naar de kroeg maar niet naar een dansschool! Boos! Bij ons mag je wel iemand meenemen maar gebeurt eigenlijk nooit en als ik dit zo hoor, ben ik wel blij dat het niet gebeurt en dat de mentaliteit toch anders lijkt te zijn. Zou idd in het vervolg mooi met een grote groep over straat en never nooit meer alleen!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 23:52

Nee ik vind eigenlijk ook dat ze daar niks te zoeken hebben! Vorig jaar was de dansschool nog van een andere eigenaar, sindsdien is er erg veel veranderd. Bij die vorige eigenaar mochten er geen introducees mee, en daar was NOOIT tramalant....

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:05

hej hej

tjeeee wat een verhaal :S heb je net al gesproken via de msn
maar ik hoop dat alles goedkomt
sterkte en ook voor b en p
groetjes fabske

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 20:24

updateje...

aangifte zijn nu gedaan, maar veel zou er niet gebeuren. Scheve mond
A: omdat het al 2 weken geleden gebeurd is
B: omdat er geen letsel is
C: het maar 2 klappen waren ...

Maar goed, mocht er nu weer iets gebueren worden we in ieder geval in het gelijk gesteld en wordt het alles ook veel serieuzer genomen.

Ook niet geheel onverwacht.... ---> ze waren bij de politie bekend Verward