Alphenaren -> Avifauna Ruiters!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24035
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Alphenaren -> Avifauna Ruiters!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 13:19

Even een klein oproepje voor de mensen die op avifauna hebben gereden.
Ik was gisteren mijn fotos aan het bekijken, en baal er nog steeds heel erg van dat ik er geen van Lindra heb, en zo missen er nog wat manege pony's.

Omdat er toch wel een aantal mensen op avifauna hebben gereden die hier op bokt zitten, lijkt het me leuk om mischien een paar fotos uit te wisselen (inscannen etc).

In ieder geval ben ik op zoek naar een foto van Lindra, en lijkt me leuk om andere fotos van mensen te bekijken die op avifauna hebben gereden.

Dus bij deze, hopelijk zijn er meer mensen die het een leuk idee vinden!

Groetjes Ingrid

Tancreda4

Berichten: 24035
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 18:21

Schijnheilig

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 09:35

heel misschien heb ik nog een foto van lindra maar dan moet ik eff heel goed naar zoeken, en zoals ik je gisteren heb verteld heb ik beauty verzorgt dus daar heb ik ook nog erg veel foto's van. Als je zondag komt probeer ik de foto's te hebben. Knipoog

Tancreda4

Berichten: 24035
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 15:34

Oke, leuk Haha! Zal ik de mijne ook wel even mee nemen

Chara
Berichten: 72
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:59

Sluit ik me ook bij aan, ben ook nog steeds op zoek naar een foto van Lindra en van Flyer ook trouwens. Leuk trouwens al die oude foto's van avi die ik in een ander topic zag. Ik heb ook nog heel veel foto's van Avi!

Groetjes Aranka

Tancreda4

Berichten: 24035
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 13:53

Chara schreef:
Sluit ik me ook bij aan, ben ook nog steeds op zoek naar een foto van Lindra en van Flyer ook trouwens. Leuk trouwens al die oude foto's van avi die ik in een ander topic zag. Ik heb ook nog heel veel foto's van Avi!

Groetjes Aranka


Mocht je er een van lindra vinden, stuur me een pbtje!
Overigens heb ik ook geen foto van Nicolai, Naturel, Carlo... DIe paardjes die maar even waren gebleven.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 14:55

aranka heeft er genoeg van Carlo he arank Schijnheilig wil je alsjeblief die van mij en Carlo niet laten zien. Die is echt Bloos

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:18

Ik heb nooit op Avifauna gereden, maar nadat ie gesloten was heb ik een paar keer Black Jack gedaan..
Daar heb ik misschien nog ergens wel een foto van, maar waarschijnlijk op de andere computer staan die,maar daar kan ik tijdelijk niet bij doordat die kapot is.

Tancreda4

Berichten: 24035
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 22:01

samantha5 schreef:
aranka heeft er genoeg van Carlo he arank Schijnheilig wil je alsjeblief die van mij en Carlo niet laten zien. Die is echt Bloos


Je begrijpt natuurlijk dat je me nu heeeel schieuwnierig hebt gemaakt en ik die dus WEL heel graag wil zien Haha!

Tancreda4

Berichten: 24035
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 22:01

Nero schreef:
Ik heb nooit op Avifauna gereden, maar nadat ie gesloten was heb ik een paar keer Black Jack gedaan..
Daar heb ik misschien nog ergens wel een foto van, maar waarschijnlijk op de andere computer staan die,maar daar kan ik tijdelijk niet bij doordat die kapot is.


Een van de 1209812987982348723498723 verzorgsters dus van BlackJack... Hoeveel heeft hij er wel niet gehad toen hij van dat meisje was Rolleyes Ben blij dat hij nu een ander baasje heeft Lachen

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:20

Tancreda4"]
[quote="Nero schreef:
Ik heb nooit op Avifauna gereden, maar nadat ie gesloten was heb ik een paar keer Black Jack gedaan..
Daar heb ik misschien nog ergens wel een foto van, maar waarschijnlijk op de andere computer staan die,maar daar kan ik tijdelijk niet bij doordat die kapot is.


Een van de 1209812987982348723498723 verzorgsters dus van BlackJack... Hoeveel heeft hij er wel niet gehad toen hij van dat meisje was Rolleyes Ben blij dat hij nu een ander baasje heeft Lachen
[/quote]

Idd, en dat is dan ook de reden dat ik het maar een stuk of 5 keer heb gedaan.. ze vroeg toen heel veel geld voor 2 dagen per week en elke dag iemand anders en dan op zondag haar eigen dag ging ze heel veel kinderen er op laten rijden, arm beesie