neusuitvloeiing

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

neusuitvloeiing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 13:34

Ik kwam vandaag bij mijn pony en zag dat hij allemaal geel witte korsten bij zijn neus had, er zat ook wit bij zijn neusgat enz. Hij had al dat snot ook aan zijn benen gesmeerd, alleen toen ging ie heel hard briezen en toen kwam er echt een hele grote dikke witte klodder uit zijn neus, net of ik wormspuit in zijn neus had gespoten ofzo, niet zoveel natuurlijk maar die kleur had het ongeveer. Hij eet wel gewoon normaal en ziet er niet ziek uit, zijn poep is een heel klein beetje slap, en best wel erg groen maar het zijn wel redelijk harde ballen (klinkt lekker) Hij heeft die uitvloeiing bij het ene neusgat meer dan bij het ander, en onder het rijden hoest ie ook alsof het van heel die moet komen maar daarna briest hij wel steeds, dit is alleen aan het begin, maar normaal gesproken klinkt het niet zo alsof het van diep komt en krijg ik geen consumptie in mijn gzeicht. Ik maak me eigenlijkw el erg bezorgd, want ik weet wat er allemaal heerst... En ik ben zuperbezorgd dat hij hetgene wat hij al eens gehad heeft terugkrijgt namelijk een stuk wildvlees in zijn neus, maar toen waren het bloedneuzen uit een neusgat, en nadat ie naar utrecht was geweest en dar een spuit voor had gehad ook snotneuzen maar dan wel wat groen geel, en nu is het dus echt wit en niet helder....Ik ben dus bang dat het zich nu zo uit en dat dat vlees dus werer is teruggekomen... Weten jullie het misschien, sorry voor het lange verhaal maar ik ben slecht in samenvattingen maken... Clown

Eindelijk foto's in profiel!!!!


nygwen
Berichten: 59
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:17

ik denk dat je je niet zo heel erg druk hoeft te maken want bij ons snottert en hoest de hele stal, en het lijkt lang te duren.
De weersomstandigheden zijn ook een beetje raar , dan weer warm dan weer koud.
Bij goed weer gooit iedereen die dekken af en laat het paard zo de hele middag op de wei staan terwijl het eigenlijk nog te koud is
Mocht je pony nu echt problemen hebben door het vele hoesten vraag dan info bij de dierenarts of laat hem langs komen.

nygwen
Berichten: 59
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:22

Als je echt zo bezorgd bent dan is er maar een iemand die jou kan helpen en dat is je dierenarts.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 21 bezoekers