Pff soms word ik er zo moe van...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Pff soms word ik er zo moe van...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 12:14

Helaas heb ik mijn rijbewijs nog niet en dus moet ik vaak met het openbaar vervoer. Zo ook naar stal en terug naar huis.

Ik snap wel dat ik niet erg lekker ruik als ik van stal af de bus in stap Schijnheilig maarja ik moet ook gewoon naar huis.

Gisteren dus ook. Het was een beetje druk, maar ik kon nog zitten. Iemand naast mij stapt de volgende halte eruit en er komt een meneer naast mij zitten. Eerst gaat hij uitgebreid snuiven en dan is het gatver het stinkt hier naar een kinderboerderij. Dus ik: Nee hoor meneer, dat heeft u mis, ik kom van een manege af. Schijnheilig

Hij weer: He bah douche je dan nooit ofzo??
Ik: Elke dag, u hopelijk toch ook?
Hij: Ja tuurlijk, ik ruik nu tenminste fris...
Ik: O bent u dat met die aftershave op, wat een graflucht zeg!

*iedereen in de bus lacht Tong uitsteken *

Hij: Nou liever een graflucht van een aftershave dan naar paardenzeik stinken.
Ik: Als ik thuis ben douche ik en dan merk je er niks meer van, dat kun je van uw aftershave helaas niet zeggen.

En toen waren we gelukkig weer bij het eindpunt.
Hij: zegt nog: Nou snel douchen, prettige dag nog.
Ik: U ook meneer Haha!

Dit was dan nog grappig vond ik, maar soms...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:18

Het heet niets voor niets openbaar vervoer, dus voor iedereen in alle geuren en kleuren bestemd Haha!
Kan me voorstellen dat je er soms moe van word.


Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:31

Misschien dat het aan mij ligt, maar ik ruik 10x liever de geur van vers zweet en paarden dan die chemische eau de toilettes of aftershaves. Van die zooi krijg ik vaak acuut hoofdpijn of wordt ik misselijk.

Pas ook nog, hoor ik zo'n tuthola klagen dat stallen altijd zo stinken. Terwijl ze zelf zo'n zware eau de toiletverfrisser walm verspreidde dat ik spontaan kokhalzend snel bij haar weg moest lopen voor ik echt over m'n nek ging Ziek

De laatste jaren lijkt ik wel steeds gevoeliger te worden voor geuren uit flesjes, of ze maken de geuren steeds sterker.
Niet van puur natuur luchtjes, die moeten wel heel erg worden voor ik daar last van heb.
Maar om nou tegen mensen te gaan lopen zaniken dat ze stinkluchtjes op hebben.... ?

*Het leven is te kort om moeilijk te doen!*

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 14:50

heyhey,

*LOL* In tha pocket! Je hebt in ieder geval je mond op de juiste plaats. Laat je niet gek maken.

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:08

Feufollet schreef:
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik ruik 10x liever de geur van vers zweet en paarden dan die chemische eau de toilettes of aftershaves.

Ik dus ook.
Gelukkig hoef ik niet meer met het OV sinds ik m'n rijbewijs heb. Maar ik denk dan altijd: Als ze er zo'n last van hebben dan gaan ze toch ergens anders zitten/staan. Dan hebben ze er ook geen last van.

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:40

Hihihihihi geweldig verhaal Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48198
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:41

haha wat een eikel joh.... had moet jou weer overkomen.. Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:46

Scheelt, meestal heb je alle ruimte in de metro en bus Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:46

GrienTie schreef:
heyhey,

*LOL* In tha pocket! Je hebt in ieder geval je mond op de juiste plaats. Laat je niet gek maken.



Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 15:49

Richtje schreef:
Scheelt, meestal heb je alle ruimte in de metro en bus Haha!


Hmm dat niet echt haha, maar gelukkig is het niet alle dagen zo en kan ik rustig naar huis zonder gezeur...
Ik vind idd die vieze aftershaves of hele wolken parfum veel erger.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:50

Ik moet toch zeggen dat ik als ik van Carlos kom/ naar Carlos ga erg vaak zonder iemand naast me zit Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:58

hahah Zo stond ik laatst in de kassa rij waar de mensen stonden te puffen van mijn paardenlucht(verzorg 12 haffen en poets er 6 per keer dat ik er ben)
Dus ik stonk nogal ja na 6 haffen een poetsbeurt gegeven te hebben en gemest hahah ach ja ik moest langs de winkel want ze gingen sluiten , jammer dan voor degene die achter me staat hoor hahaha
Ik heb er geen last van hahah Lachen

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:36

Weet je wat pas banketstaaf is? Haha! Ik liep stage bij een schapenboer, toen ik een keertje naar huis ging ging ik met de bus.
Ik stap uit vlakbij huis, moest nog een stukje lopen. Ik hoor wat roepen achter me maar ik dacht 'dat is niet tegen mij!' dus loop gewoon verder. Het komt steeds dichterbij, dus ik draai me maar even om om te kijken wat er aan de hand is. Komt er een man die meegesleurt word door zijn husky hond, en hij vraagt '' heb jij snoepjes bij je ofzo? ''
Dus ik '' Nee, maar ik denk dat ik wel weet wat die hond ruikt Haha! skapies Vingers aflikken '' Maar ik moet zeggen dat je je dan best wel voelt staan Schijnheilig Wat zouden die mensen in de bus gedacht hebben Schijnheilig

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:53

Whaha, super!! Ik heb het ook,als ik na een dag stage (hoefsmid) met de trein terug naar huis ga...Nog geen commentaar gehad,maar wel aparte blikken toegeworpen Haha!
Maar jij hebt je mond niet op de verkeerde plek zitten,super zeg! Ik zou er nooit op komen!

Roosch

Berichten: 36595
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:57

vind het hartstikke stoer dat je zo snel een antwoord klaar had (zou ik ook doen!) maar ik ga gelukkig met mijn vader mee en hij zeikt (pardon zeurt) heel erg over paardenharen als het weer rui tijd is! maarja hij brengt me wel! kisses roos alias vicolovertjuh

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:03

Tsja, gewoon zeggen: Ik dacht dat u naast me kwam zitten omdat ik zo lekker ruik Haha!
Istie gelijk uitgepraat Tong uitsteken

Goedgekeurd onderschrift :)

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:06

Hahaha, geweldig verhaal. Ik zou op zon moment met mn mond vol tanden staan maar daar heb jij gelukkig geen last van! *LOL* Ik krijg idd wel als ik op de fiets naar mn paardje toe ben, opmerkingen naar mn hoofd geslingerd als 'Ga je weer lekker naar je knol?' of ik wordt nagehinnikt. Verward Moet er meestal wel om lachen, de enige die ze ermee voor banketstaaf zetten zijn ze zelf, dus hinnik vooral door! Haha!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:28

Whahaha geweldig! Haha! Daarom ben ik ook zo blij dat ik meestal op de fiets ben Haha!
Al wordt ik ook wel eens nagehinnikt Verward Haha! Kan der ook meestal wel om lachen.
Of ze roepen: ''ga je je paard weer slaan?'' Pardon, omdat ik met zweep fiets wil dat nog niet zeggen dat ik m'n paard ook sla...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:41

Whaha! Ja joh, sommige mensen kunnen zo zeuren..
Ik fiets ook altijd. Ik word ook wel is door mensen raar nagekeken. En soms heb je van die irrietante jochies die dan iets dom zeggen ofzo, maar daar trek ik me niet zoveel van aan. Lachen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 18:28

haha ik heb ook altijd ruimte in de bus als ik van buddy af kom Haha!
en ze kijken je ook altijd zo leuk aan Knipoog

Dag lieve mama...

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 19:27

Billy schreef:
Tsja, gewoon zeggen: Ik dacht dat u naast me kwam zitten omdat ik zo lekker ruik Haha!
Istie gelijk uitgepraat Tong uitsteken

Haha geweldig, die onthoud ik voor de volgende keer *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:49

Hahahaha ik is blij met mijn tuuttuut Haha!

Alhoewel mede passagiers wel altijd klagen over de geur in dat ding Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:03

Sily schreef:
Hahahaha ik is blij met mijn tuuttuut Haha!

Alhoewel mede passagiers wel altijd klagen over de geur in dat ding Haha!


dan zet je ze er toch gewoon uit Schijnheilig

Dag lieve mama...

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 08:15

Dan moet je mijn auto zien als de paarden aan het eind van de zomer nog op ons weilandje staan. Dan ga ik nl. dagelijks een baal hooi brengen met mijn stationwagon. Die ziet er dus uit als een rijdende stal Haha!
Soms, als ik dan gelijk doorrijd om boodschappen te doen zie je mensen ook wel eens kijken naar mijn auto, waar uit de achterklep de plukken hooi uitsteken!

*Het leven is te kort om moeilijk te doen!*

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 08:33

Feufollet schreef:
Soms, als ik dan gelijk doorrijd om boodschappen te doen zie je mensen ook wel eens kijken naar mijn auto, waar uit de achterklep de plukken hooi uitsteken!

Ik zie die gezichten al voor mij Haha! Haha! Haha!
OK dan!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashkerlon, Moossie90 en 33 bezoekers