paardjes op het land

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

paardjes op het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 22:06

Vanaf vandaag huren we dan officieel een stuk land, heerlijk zeg.
Vorige week hadden de pony's er al een paar uurtjes opgestaan (in overleg met de vorige huurder). We waren vorige week al begonnen met paaltjes slaan maar het was zulk klereweer dat we er snel weer mee gekapt zijn.

Vandaag maar een berg nieuwe paaltjes gehaald, draad in de auto en isolatoren en een nieuwe poging gewaagd. We zijn nog niet helemaal klaar, het land is nu door de helft maar dat moet nog een keer in tweeën.
Sharif en Katinka staan nu lekker nog op het land, Polly heb ik maar wel binnengehaald...Wel lekker hoor, vooral voor hun, lekker buiten, niet opgesloten...ben benieuwd hoe ze morgen zijn..

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:36

wat leuk zeg. ik moet nog 4 dagen wachten voordat lotte naar buiten mag.

Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 00:38

JAAAAA, mijn ezels zijn vandaag ook weer voor het eerst het weiland ingegaan. Ik ben nog blijer dan zij, geloof ik Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 08:25

Leuk joh, als hier het gras even net iets harder gaat mag Tess er ook alweer op Haha!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 10:50

Lekker he!!!! Dennis heeft er gister(wel vast omdat nog niet alles 100% in orde is) ook een tijdje op het land gestaan. Eindelijk weer grasjes onder zijn voeten ipv wat zand.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 11:05

ze waren zoooo blij, toen ik Polly kwam halen lieten ze zich zowaar vangen en heb ik bij die kleintjes de halsters afgedaan (kreeg ik smidaags de kans niet voor omdat ik ze niet te pakken kreeg) ze waren wel wat verbaast maar wel blij geloof ik. Ga zometeen maar eens kijken of ze het hebben overleefd.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:15

Lekker voor je dat ze maar buiten kunnen op jullie landje, heerlijk hoor.
Bij ons staan ze nu ook overdag lekker buiten.