Kopers die niks meer van zich laten horen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Kopers die niks meer van zich laten horen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:02

Bah, daar baal ik nou zo ontzettend van Boos! We hadden een koper voor Novalee, overal duidelijke afspraken over gemaakt. Op de dag dat ze opgehaald zou worden, zou hij even bellen wanneer hij langs zou komen. Ik wachten en wachten, maar om twee uur s middags nog geen telefoontje. De voicemail maar ingesproken. Half uurtje later belt hij terug om te zeggen dat hij een 'ongeluk' met de trailer heeft gehad dus dat hij die dag niet meer zou kunnen komen.

Hij zou dus binnen een paar dagen terug bellen. Weer een week verder, en nog steeds niks van hem gehoord. Weer bellen, voicemail. De daarop volgende dagen weer geprobeerd hem te berijken op zijn mobiel, huistelefoon en via email. Op alledrie geen gehoor. Na een week begon ik het echt zat te worden, en heb ik hem gebeld op de huistelefoon. Krijg een medewerker van hem aan de telefoon, hij zal me zo spoedig mogelijk terug bellen. Hehe, eindelijk gehoor.... dacht ik.

Weer een week verder, en nog steeds niks van hem gehoord. Weer bellen, voicemail. Op de huistelefoon en op zijn mobiel werd alletwee niet gereageerd, ook op de email niet.

Bah, ik kan hier echt zo boos om worden Boos! Tjonge jonge, je kan toch wel even laten horen hoe of wat?! Nu zijn we inmiddels ruim 3 weken verder en ik vind het gewoon echt onbeschoft. Je kan toch even wel iets laten horen? Hij heeft notabene thuis een eigen bedrijf, dus dan kan hij toch wel even terugbellen Boos!

Ik ben echt klaar met die vent, asociale gast. Bah, sorry voor mijn taalgebruik maar ik vind dit echt asociaal Boos!

Gelukkig heb ik vanmiddag weer een reactie gehad op Novalee, en ze is 'alweer' verkocht. Volgende week donderdag of vrijdag wordt ze opgehaald.

Hebben jullie dit ook wel eens gehad, ik weet niet of het aan mij ligt hoor, maar als je duidelijke afspraken over alles hebt gemaakt en dan vervolgens drie weken niks meer van je laat horen Boos! Btw is hij niet op vakantie, die medewerker had dat anders wel even gemeld.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:04

Zeer irritant...maar de ervaring leert weer dat een paard pas verkocht is als je het geld in handen hebt. Mondelinge afspraken tellen blijkbaar niet meer. Daarom zou ik een eventueel paard pas voor iemand vasthouden als hij op zijn minst een aanbetaling heeft gedaan. Tot dan: wie het eerst met geld over de brug komt, maalt het eerst.

Helaas, maar schijnt tegenwoordig niet anders te kunnen....

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 23:05

Join the club...

Ik zou vanavond kijkers krijgen voor Ontario, maar heb zoals gewoonlijk echt niemand gezien
Ik geloof pas dat ik kijkers krijg als ze voor me staan en ik geloof pas dat hij verkocht is als hij op een vreemde trailer het erf afgaat en ik met een gevulde enveloppe sta Bloos

En het ergste is nog dat je er nooit aan went Je blijft je eraan ergeren Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 23:08

Inderdaad welkom bij de club! Ik heb weleens uren zitten wachten op mensen. Mensen die belde we zijn een half uurtje later en vervolgens gewoon niet komen opdagen.

Maar dat mensen geld bieden en dat we overeen komen en dat ze vervolgens het paard niet komen opdagen heb ik nog nooit meegemaakt!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 02:05

Cassidy schreef:
Zeer irritant...maar de ervaring leert weer dat een paard pas verkocht is als je het geld in handen hebt. Mondelinge afspraken tellen blijkbaar niet meer. Daarom zou ik een eventueel paard pas voor iemand vasthouden als hij op zijn minst een aanbetaling heeft gedaan. Tot dan: wie het eerst met geld over de brug komt, maalt het eerst.

Helaas, maar schijnt tegenwoordig niet anders te kunnen....



Je hebt helaas HELEMAAL gelijk cassidy.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 10:57

Benk ut ook mee eens..

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 11:31

Ik noem ze ook nooit meer kopers, maar potentiele kopers Knipoog

Loeke

Berichten: 58
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 11:38

ASO'S!!!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:37

Tja, erg iritant.

Ik hoop dat je nu een leuk plaatsje voor haar gevonden hebt Lachen .

LDRD

Berichten: 9870
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:47

Andersom gebeurd ook: je maakt een afspraak om een paard te gaan bekijken en na 2 uur rijden ben je ter plekke....jammer maar paard is verkocht.

Leo

Berichten: 50127
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:02

Aardig vervelend, je zei laatst nog dat ze opgehaald zou worden..

Nou dan maar hopen dat deze 'koper' wel komt en je niet laat stikken.

Ik heb het trouwens ook zeer vaak meegemaakt met Spike. Maar toch was hij opeens inene weg...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:04

LDRD schreef:
Andersom gebeurd ook: je maakt een afspraak om een paard te gaan bekijken en na 2 uur rijden ben je ter plekke....jammer maar paard is verkocht.


En hoe vaak komt dat voor? Verward

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:34

Wat ook irri is als je haast denkt een koper gevonden te hebben zeggen ze ineen dat het te ver is, dit komt ook vaak voor.
Als ik er een zou willen rijd ik heel nl af hoor....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:45

Dennis schreef:
Ik hoop dat je nu een leuk plaatsje voor haar gevonden hebt Lachen .


Gelukkig wel, ze gaat naar Friesland. Een vrouw zocht een leuke kinderpony voor haar dochtertje van 3 jaar, om lekker te knuffelen en poetsen. Noof krijgt ook gezelschap van een oudere Fries, dus dat komt wel goed Lachen

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:55

Cassidy"]
[quote="LDRD schreef:
Andersom gebeurd ook: je maakt een afspraak om een paard te gaan bekijken en na 2 uur rijden ben je ter plekke....jammer maar paard is verkocht.


En hoe vaak komt dat voor? Verward
[/quote]

Toch redelijk vaak. Maar dit hangt natuurlijk samen met het feit dat andere kopers niet komen opdagen of niet op tijd het geld voor elkaar hebben.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 18:00

voortaan maar handgeld vragen als je een deal maakt Knipoog

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 18:33

Da's zeker zeer irritant!
Ben blij voor je dat je weer een nieuwe (potentiele Knipoog ) koper hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 18:40

Dankjewel, als deze niet op komt dagen dan schiet ik helemaal uit mijn slof Scheve mond

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:34

he das balen zeg!
en wat cassidy zegt is helemaal waar!
hopen dat het nu wel goed is!