Statisch haar

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Statisch haar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 20:14

Argh... Scheve mond
Wat een rotweer, met die vrieskou....

Wie krijgt er ook zo'n statisch haar van? En heeft iemand tips? Ik vind het echt vreselijk irritant!!
Heb van alles geprobeerd, maar niets helpt.. Ik kam mijn haar door de dag niet, schuim, haarlak, andere shampoo... Maar geen resultaat tot nu toe..

Wie heeft DE tip???

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:17

ik heb het ook met dit weer.
vanochtend was het weer zo ver...
meestal is het heel erg als ik een dag me haar niet gewassen heb en dan me haar uitborstelen..
wat ik er altijd in doe is dan kokos vet..
dat ruikt echt heel erg lekker en bij mij helpt het ook ..
je moet het alleen niet in je hele haar smeren want dan word het echt heel erg vet,maar gewoon in de puntjes.
veder als ik geen kokos vet heb smeer ik er gewone wax in dat helpt ook

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:21

Ik heb dat dus ook. Wilde ik me haar gewoon los doen, stond het alle kanten op. GRR Boos! Dus maar een staart ingedaan Knipoog Voor de verandering

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:24

Ik heb het ook wel eens, en ik gebruik ook kokosvet. Te koop bij de Etos, zit in een rond plastic potje van het merk Palmer's.

Je hoeft er idd niet veel van te gebruiken, anders wordt je haar te vet. Maar het helpt wel goed tegen statisch worden.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:33

ja, vet irri man!
ik heb nu de shampoo van andrelon, glad en steil. bij mij helpt het echt wel, maar bij mijn zus niet Knipoog


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 20:37

Kokoswax? Maar hoeveel doen jullie dan in je haar?? Want ik heb steil haar, en volgens mij wordt dat daar ontzettend vet van?

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:38

Misschien moet ik dat ook maar eens gaan halen. Lachen
Alleen ik vind het dan zo vies aanvoelen, zo vet (als je er teveel in doet dan he Tong uitsteken)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:39

ik heb t ook, en nog irritanter is dat ik van alles en iedereen stroom krijg, en zij ook van mij!

als de hond met zn neus tegen mn hadn komt hoor je een tik van de stroom en wordt de hond agressief, die snapt er nix van!
zelfde bij de paarden, echt zo irritant!
en alles van metaal wat ik vastpak levert me een knal op Scheve mond

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:40

valt op zich wel mee als je het maar niet aan het begin van je haargroei gaat smeren.
maar aan het uiteinden en in het midden zo.n beetje moet je maar eens proberen het helpt echt

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 20:41

Renske20 schreef:
ik heb t ook, en nog irritanter is dat ik van alles en iedereen stroom krijg, en zij ook van mij!

als de hond met zn neus tegen mn hadn komt hoor je een tik van de stroom en wordt de hond agressief, die snapt er nix van!
zelfde bij de paarden, echt zo irritant!
en alles van metaal wat ik vastpak levert me een knal op Scheve mond


Hier nog zo iemand... Doet nog flink pijn ook!
De auto: PETS.. Andere mensen: PETS..tv...video... noem maar op.. Scheve mond

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:42

Ik heb t ook heel vaak, heel irritant.
Ik gebruik dan altijd gladmakende melk van fructis, ruikt ook nog eens heel lekker!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 20:43

samantha23 schreef:
Ik heb t ook heel vaak, heel irritant.
Ik gebruik dan altijd gladmakende melk van fructis, ruikt ook nog eens heel lekker!


Daar heb ik al eens aan gedacht, maar alle kapsters die ik ken raden Fructis af, het schijnt ontezettend slecht te zijn voor je haar (alle producten van fructis dan).

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:45

Misja schreef:
Kokoswax? Maar hoeveel doen jullie dan in je haar??


Klein bolletje (nog geen knikker groot) fijnwrijven tussen je handen en dan over je haar wrijven. Of eigenlijk eerst in de punten wrijven en daarna over de rest van je haar. Gewoon een keertje proberen, dan weet je meteen of je meer of minder nodig hebt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:48

Renske20 schreef:
ik heb t ook, en nog irritanter is dat ik van alles en iedereen stroom krijg, en zij ook van mij!


ja dat heb ik ook! vandaag nog, was diasy(verzorghaf) aan het borstelen...en yeps, pets...stroom...en een minuut later weer. en dat heb ik ook vaker als ik in de zon de hond aan het borstelen ben, eerst een keer was het een best harde pets, en ze gaf echt zo'n jankgeluidje...kei irri!

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:59

Misja"]
[quote="samantha23 schreef:
Ik heb t ook heel vaak, heel irritant.
Ik gebruik dan altijd gladmakende melk van fructis, ruikt ook nog eens heel lekker!


Daar heb ik al eens aan gedacht, maar alle kapsters die ik ken raden Fructis af, het schijnt ontezettend slecht te zijn voor je haar (alle producten van fructis dan).
[/quote]
Is dat zo? O dat wist ik niet. Scheve mond
Die stroom is ook heel irritant ja, ik heb t altijd als ik in m'n auto stap, als ik het portier vasthoudt. En als ik de katten ga aaien, geef ik ze altijd schokjes. Haha!

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 21:08

Babyolie voor in het haar, wil ook wel eens werken Lachen Maar ook hierbij geldt.....niet te veel want dan ziet het er vies vettig uit.

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 21:22

En dan nog een vraagje: als je dan je haar wast is die kokos er dan ook echt uit? Een vriendin van me heeft na een wax-avontuur eens 2 weken met mega vette haren door het leven moeten gaan.. Scheve mond

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 21:22

ja het is er dan wel uit ja naar het wassen alleen niet als je er achtelijk veel ingedaan hebt maar ik heb er nooit geen problemen mee

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 21:23

Bij mij is die kokoswax er altijd na een wasbeurt weer uit (wel met shampoo of conditioner wassen). Sterker nog: als ik er na het wassen geen kokoswax in doe, dan pluist het weer alle kanten op. Geen beter bewijs dat die wax er dus weer uit is. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:41

Had ook alles geprobeerd (ik heb dus 6 maanden van het jaar statisch haar. En dan is het nog hanghaar ook, dus alles wat ik erin smeer, maakt het nog platter en vet), wat super helpt is Timotei shampoo. Die haal ik dus uit Londen (daar zit ik nogal vaak voor werk). OF de shampoo van de Lidl, perzikgeur. Heel raar, maar deze werken wel. Ik heb EN volume (zover mogelijk) En het is niet statisch. Jippeee!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 09:20

Als ik maar een beetje kokoswax in doen wordt mijn haar super slap en vet, dat ziet er echt niet uit. Ik heb ook een tijdje last gehad van statisch haar maar dat was omdat ik elke dag m'n haar waste. Misschien moet je een keertje andere shampoo gebruiken (mildere bijv baby shampoo) en dan na het wassen wanneer je haar nog nat is een bolletje ter grootte van een pruim Taft schuim in je haar doen.. dat helpt bij mij iig wel, en mn haar word lang niet zo vet!

"What we call human nature, is actually human habit.."

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 09:24

ik laat het maar gewoon zo,vind haar dat alle kanten opstaat een minder belachelijk zicht dan haar met vettige dingen erin.Kan het écht niet verdragen als m'n haar vet is Scheve mond

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 10:09

Renske20 schreef:
ik heb t ook, en nog irritanter is dat ik van alles en iedereen stroom krijg, en zij ook van mij!

Ja dat heb ik ook. Standaard als ik op school iets uit mn klusje pak krijg ik een schok Boos!
En mn haar ook, als ik het los draag wordt ik soms echt helemaal gek ervan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:31

Ik heb er ook last van, en mijn haar is ook ontzettend lang dus het is niet even wat !! Mijn moeder had laatst een "anti-statische" borstel gekocht, die helpt op zich wel, verder heb ik er nu eigenlijk geen last meer van.. ik was mijn haar met Dove shampoo Lachen

Fructis producten zijn overigens heel slecht voor je haar, net als ehmm andrelon, en nog een merk..

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 12:34

Ik was mijn haar met die Herbal shampoo, extra volume, maar ik geloof dat ik daar ook maar weer vanaf stap.. Toch maar eens die van de Liddl proberen dan! Want als ik iets haat..dan is het wel statisch haar!!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AndreaB, Cantheon, carola, DenieesB, IASCrawler, janna, linoleum, LouLi, Marjo, Martje80, Paardjes83, pjer, Renee1991, rollyjogered, sariba, SemrushBot, tessaenhenk, vikawiek, Vuri, warvel, xPabloBokt en 67 bezoekers