Vliegje jarig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Vliegje jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 18:30

Gister was mijn paardje vlieg jarig. Party!!
Ik kwam aan, heb hem een bakje met gesneden appeltjes en worteltjes gegeven, heb even met hem gestapt, borstel over heen gehaald en ik ging weer weg.

Oh wat BAAL ik Stoom uit je oren !!!!!!!!!
Ik heb sinds 2 weken de ziekte van Pfeiffer en echt al mijn plannen vallen in het water Verdrietig
Ik had voor vandaag al helemaal maanden van te voren gepland wat ik allemaal met hem zou doen, maar als ik al 5 minuutjes met hem over het erf stap, ga ik alweer bijna van mn graat. Ziek

En ik zou deze maand ook nog wel beginnen met inrijden!!!
Dit zal denk ik pas na de zomer worden, als het meezit...

Ik baal echt zo onwijs, want zolang heb ik hem nog niet 1 1/2 maand nu ongeveer, en ik had zoveel plannen.
Boos!

GODVER!!! Stoom uit je oren heb ik EINDELIJK mn eigen paard, kan ik er niks mee doen, gelukkig heb ik een lieve vriendin die hem nu elke dag buitenzet, en hem uitmest, anders had ik echt een probleem!!!!

Ben alleen bang dat ie dalijk meer gehecht aan haar raakt dan aan mij.. Huilen

Sorry voor het lange verhaal, maar het moest er even uit!!!

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 19:23

nou eerst ff nog van harte met je paard he! ! maar idd wel echt balen dat je nu net pfeiffer hebt ik heb het 2 jaar geleden ook gehad en ik kon toen ook bijna niks doen met mijn pony, borstelen was zelfs al te veel. en terwijl ik zo graag van alles wou doen. ik snap je dus echt helemaal en ik hoop dat je snel weer wat opknapt en dat je weer lekker de hele tijd bij je paard kunt zijn!! succes ermee Ach gut groetjes

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 19:46

pfeiffer is nooit leuk maar het zit voor jou echt in een rotperiode. het is nooit leuk als je plannen helemaal in het water vallen Boos! je wil zo graag van alles doen maar het gaat gewoon niet omdat je zo snel moe ben. binnenkort staat vlieg lekker op het land dus dan hoef je je er ook geen zorgen over te maken dat hij er bijvoorbeeld niet zo lang uitkomt Lachen beterschap he Ach gut

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:09

gefeliciteerd,leuke naam heeft je paardje Haha!

echt oliebol voor je dat je pfeifer hebt :'(
heel veel sterkte

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:45

ooooooow echt rot dat je pfeiffer hebt...ik ben afgelopen week ook op pfeiffer getest, maar had het (gelukkig) niet...moet er niet aan denken maar je moet wel positief blijven! kan je niet eens op een stoel bij je paard gaan zitten? dan word je niet zo moe en ben je toch bij je paard die ook blij is als jij er bent! veel succes

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 23:57

ja vandaag ging het gelukkig wat beter, ben lekker bijj hem geweest en het ging best goed!!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 09:31

Gewoon al die geweldige plannen onthouden en ze uitvoeren als je weer helemaal beter bent. Dan wordt Vliegje maar wat later ingereden, kan hij nog even lekker groeien. Misschien kan je vriendin in de zomer alvast langzaam beginnen met longeren?
Beterschap.