Weather Beeta dekens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Weather Beeta dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-01 16:37

een beetje depressief na het slechte nieuws dat Paard 2001 niet doorgaat..
Nu gaan we dus naar Tentenkamp.. en in de Paard en Sport stond dat ze daar Weather Beeta dekens hadden.
Ik zal wel dom overkomen, maar wat zijn dat precies?
Groetjes

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Weatherbeeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 18:23

Weather Beeta is gewoon een merk, wel 1 van de betere merken. Volgens mij is dit een staldeken, die is dus niet waterdicht. Ikzelf heb twee dekens van WB, een staldeken, maar daar stond ze een paar weken geleden erg onder te zweten en een dikkere buitendeken, maar die is absoluut niet waterdicht, terwijl er helemaal geen naden in gestikt zijn.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 18:33

ik heb div. weather beeta dekens, ook waterdichten.
vind het onwijs fijne dekens, je doet er jaren mee en zijn super sterk.

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

te gekke deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 22:35

vindt ik de weather beeta. Hij is volgens mij na al jaren deze dekens te gebruken waterdicht. Let wel op je hebt hier ook soorten in.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 12:27

Ik vind het gewone middenklasse dekens. "Eén van de betere merken" zoals Jet zei, vind ik het absoluut niet. De betere merken zijn ongetwijfeld merken zoals Rambo, BR, Bucas, enz.

Een weather Beeta is gewoon, een leuke deken. Niet echt duur (tot 300,= ofzo) en dat geld zijn ze ook waard. Ik heb er nu één van 7 jaar oud, vroeger was het een superdikke winterdeken, nu, na vele stoombeurten, is het een dun zomerdek geworden.

De pasvorm is vrij goed, en sluit goed aan bij de hals. Maar let op, ook bij die merk heb je verschillende types.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 18:56

Sevin heeft ook een Weather Beeta en ik ben er tevreden over. Het zijn gewone middenklasse dekens voor een fijne prijs.

golda1

Berichten: 137
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 19:45

ik vind de deken echt super!!! Heb m gekocht toen golda een jaar of 3 was en gebruik m nog steeds, en ook nog steeds waterdicht, maarre heb m nog nooooiiiit gewassen. alleen is ie nu bij de staartflap en de borst op de naad gescheurd, maar dat mag ook wel na al die jaren. golda is nu trouwens 13.5 jaar. Haha! Haha!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 20:33

Ik vind deze dekens toch echt waardeloos, zou er zelf nooit een nemen. De 'buurman' van mijn paard heeft er zo 1, nou de waterdichtheid is er al snel vanaf, als je paard een beetje speels is hangen de scheuren erin en de sluitingen zijn slecht. Als je dan toch een deken wil kopen, koop dan een bucas of rambo, vind ik persoonlijk het beste en zijn ook de enigste die langdurig overleven bij mij.