vandaag is het zover+HOE HET GING:)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

vandaag is het zover+HOE HET GING:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-01 11:16

vandaag heb ik me allereerste springwedstrijd
ik ben best zenuwachtig.Het paard waar ik op ga(Jackson Lovers )heeft nog altijd 3x geweigerd bij me nichtje,en dus steeds gediskwalificeerd
maar than again,ik ben me nichtje niet

ow,ik ben zenuwachtig Haha!
Laatst bijgewerkt door Missy op 16-12-01 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 11:17

Succes!!!! Party!!
Ik zal voor je duimen.

liefs layla d


zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 18:25

hoe ging het??

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 18:39

ja, hoe ging het?? enne, waar was het?

Haha!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-01 21:08

weeh Huilen ik was ook gediskwalificeerd
ach schijt Haha! scheelt me niets

zo verliep de dag.
11 urr kwamen me nicht en ik aan op de manege(manege de canneburgh trouwens)We waren echt veelst te vroeg,we hebben alleen iets geholpen met het opbouwen en we moesten pas om 3 uur beginnen
We hadden iets gepoetst,en het parcour een paar keer gelopen.
Ik heb trouwens niets gedaan.Jackson was al ingevlochten,was al gewassen,hij was al helemaal klaar Boos! dat vondt ik best wel balen.Ze stonden daar met z'n 180en aan hem te frutsen terwijl er behalve mij maar 1 meisje verder op zat.Maar iig,ik hielp dus anderen met het poetsen enz. en daarna gingen we maar naar binnen,want we moesten nog een lange tijd wachten.Naar de kleine kindjes gekeken.Was wel heel grappig toen er 1 ponytje ging racen en hij was niet meer te stoppen.Hij sprong alles wat ie zag.Het meisje was er gelukkig niet afgevallen

Toen moesten de paarden,dus ik met me nicht mee naar de bak,en jackson reed daar al.De bakgrond was best hard(dat was de buitenbak trouwens),maar die vent die jackson ff reed,ging galopperen Boos! Frusty Het meisje dat er ook op reed was harstikke zenuwachtig.

Toen mijn nicht moest,kreeg ze te horen(vlak voordat ze de ring inging)dat ze een ander paard moest kiezen want haar paard was blijkbaar kreupel.Stress stress stress maar uiteindelijk ging ze op lambiek.

Het meisje op jackson moest rijden,bij de derde sprong al gediskwalificeerd;weigering.
Dus ik moest nu jackson overnemen.Ik moest er verdomme achteraan rennen want ze brachten hem alweer naar de stal Boos! ik was toen dik pissed off,want je kunt toch wel ff na denken dat er misschien wel meerdere op een manegepaard rijden.Van inrijden met sprongetjes maken,kwam niet veel.Het was te druk in het stukje bak om te draven en er stonden massa's mensen in dat stukje Frusty

En toen het grote moment,ik moest Scheve mond\
dus ik ging de ring in,en meteen klieren.Het belletje ging en ik draafde weg.1ste hindernis goed,tweede hindernis geweigerd Verdrietig
3de ging goed en bij de 4de weigerde hij ook.Dus ik zet hem in z'n achteruit om ruimte te maken zodat ik nog een keer kan.Was ik gediskwalificeerd.Het zou een weigering zijn.Ik zette hem zelf duidelijk in zijn achteruit,maar dat mag dus blijkbaar niet. Dat wist ik dus niet,is me nooit verteld.

Ach ja,dikke schijt.Volgende keer beter.Ik ga echt nooit meer op jackson een springwedstrijd rijden.Hij kan heel goed springen,maar in de ring wordt ie gek.Het kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat degene voor mij keizenuwachtig was,en jackson ook al zo'n beetje had uitgeput(rijden in de bak door die andere kerel)maar ik ga voortaan op nindo.
ik weet niet wie er gewonnen heeft,ik ga niet blijven zodat ik kan horen dat ik verloren had *LOL*

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 22:44

Achja, kan gebeuren! Hoe hoog was het eigelijk? Ach, volgende keer beter! Lachen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-01 17:35

twas tachtid centimeter hoog Bloos Tong uitsteken

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 17:41

volgende keer beter
in de B ben ik ongeveer 8 x uitgebeld met queen en daarna was ik pas foutloos.
in de L ben ik nou ook al 2x uitgebeld
1x vanwege val
1 x vanwege 3 weigeringen
kan gebeuren he.....

Love the life that you live, live the life that you love

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 13:43

wat jammer!! hopelijk gaat het beter met Nindo

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, BritHittepit, Dunkeedoo, Karintich, Lanoca, schumiegirl, Sterrenpony en 155 bezoekers