pony gek komt dat door het weer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

pony gek komt dat door het weer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-01 01:12

m,n jaguar is de laatste tijd een beetje gek!!
heel fris bokkerig en schrikkerig,is hij anders nooooiiit,helemaal dus niet maar de laatste tijd heeft hij nogal wilde kuren. Boos!
Laatst bijgewerkt door diana op 16-12-01 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 10:25

Idd, komt door het weer. Ze hebben het kouder dan normaal en willen zichzelf warm maken. Door bijv. rennen en bokken. Ze zijn met kou dus altijd wat frisser.

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 13:47

het komt ook omdat het weer ineens veranderd maar gewoon blijven rijden en net wat nathalie zei dat is ook waar!
naja verder weet ik er ook niet veel over!
-xxx-marije

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 14:28

Klopt helemaal. t is idd door t weer, ik ken er ook wel een paar die gekker zijn dan anders!!!
Ze willen zich idd warm lopen, laat ze ff uitrazen (wel onder controle dan he?) dan moet de meeste frissigheid er wel uit zijn.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 15:08

Evita is ook een beetje aan het dollen de laatste tijd. Funny was gisteren helemaal gek!! komt gewoon door het weer hoor, vooral door blijven rijden en veel beweging geven.

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 15:48

Jerai is ook lekker fris, maar dat is ze in de zomer ook dus maakt niet uit }> *LOL*
Maar ik longeer haar ff van te voren, dan is ze daarna wel iets rustiger.
Als je paard op stal een deken op heeft, kun je als je gaat rijden zo'n speciale deken op doen, die je onder het zadel door moet doen en voor het zadel vast moet doen, poeh ben niet in de stemming om uit te leggen Haha! maar dat helpt maybe ook wel

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 17:04

zoals gezegd hebben ze het waarschijnlijk koud en gaan ze dingen bedenken om warm te worden. Ik stap 3 rondjes los en dan ga ik draven en galoperen en dan stap ik misschien 2 rondjes tussendoor anders krijgt hij het koud en dan gaat hij bokken. En aangezien hij verschrikkelijk kan bokken houd ik hem liever even bezig.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 17:46

ja dat ligt aan het weer, ik rijd ook een pony die dus met dit koude weer als een speer is.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

valt mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 18:03

Met Toscar valt het wel mee, is super cool gewoon (is ook een coole haflinger) maar als ik met hem naar buiten loop snuift hij wel een paar keer heeeeeeeel diep! en heel de tijd BRRRRRRRR (je weet wel met die lippen) Maar het valt best mee met gek doen (het is een gekke pony dus daar leer je mee leven!)
Terwijl hij helemaal niet in zijn winterpak zit...

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 18:04

zeker, Kyra wordt ook wakker als het gaat vriezen. gisteren ging ze nog met iemand crossen door de bak en vandaag was ze ook heel erg fris. na ja, ik vind het altijd wel grappig

brithany

Berichten: 96
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: holland

lekker fris.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 21:09

Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers
Ja Gipsy is ook al zo gek ,de hele week al,dat komt inderdaad door het weer ,Gipsy loopt alleen nog maar aan het halster mee ,maar ik ga dan dus echt de weg niet met hem op,ik gooi hem dan lekker in de bak,en dan gaat hij tekeer,dat doet hij misschien inderdaad wel om warm te worden.