Wat een toplokatie!!! Het Swarte Paert.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Wat een toplokatie!!! Het Swarte Paert.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 13:34

Gisteravond een latertje; kon pas om half 11 starten..... Scheve mond
Maar wat heb ik genoten van de sfeer daar in het Swarte Paert (ik hoop dat ik het goed geschreven heb, mijn fries is a bit rusty *LOL* ). Ik startte als nr. 25 in een veld van 29 combinaties. Heb echt mijn ogen uitgekeken. Een jaar of twee geleden heb ik nog in pension gestaan bij het toenmalige FPC, ook een mooie lokatie, maar zonder sfeer. Dit is echt geweldig, een baan met witte hekjes en plantenzuilen (mijn hart klopte overigens in mijn keel; paard is nogal "kijkerig" Haha! ). HEt laatste stuk van de bak was afgezet met schermen en daarachter mochten maximaal 4 combinaties losrijden. Er werd om de combinatie de scores bekend gemaakt en dat werkte perfect, zo kon iedereen meteen beslissen of ie bleef of naar huis kon gaan. HEt rijden op zich ging wel aardig, het kijkerige was er na twee rondjes door de ring wel redelijk af, al bleef ie nog best wat gespannen waardoor de middenstap en middendraf iets minder uit de verf kwamen. (het was overigens mijn vierde L2 wedstrijd). Al met al kon ik best tevreden de ring verlaten en daarna rustig plaatsnemen in de oergezellige kantine. We hadden een plaatsje bemachtigd bij de openhaard op de banken en wachtten daar heel relaxed de prijsuitreiking af Haha! . OMdat ik als één van de laatste combinaties had gereden hoefden we niet lang te wachten. Normaal gesproken perfect, nu zat ik prima en had ik het niet zo erg gevonden dat we een klein beetje langer hadden moeten wachten Haha! Anyway, ik kon tevreden huiswaarts keren met een vierde prijs en een puntenaantal van 168, jammer van dat ene puntje anders had ik er 2 gehad..... Ik had trouwens een 8 op houding en zit en het effect van de hulpen, *glimt van trots* Bloos Haha! OK dan!

Vier wp, vier wedstrijden; outdoor here we come!!! Haha!



liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 13:43

Gefeli

Leuk dat het zo goed ging, maar volgens mij moet dit bij wedstrijden staan Knipoog

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 13:44

Gefeliciteerd Lachen !
Klinkt inderdaad als een heerlijke locatie!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:22

Ja wat stom, dacht dat ik in Wedstrijden zat Bloos Bloos!
Kan het verplaatst worden???

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:30

Al op het rode vraagtekentje gedrukt? Lachen

Gefeliciteerd met je punten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:05

Dank je wel. Lachen
Volgens mij staat ie nu goed. Bloos

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 17:31

Ik ben er nog nooit geweest, maar dat van een toplocatie heb ik vaker gehoord. Mensen van mijn club gingen er ook heen, met aanhang die deze superlocatie eens wilden bekijken! Gefeliciteerd met je prijs!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 19:45

He dank je Pinacolada, als je de kans hebt volgend jaar moet je er zeker eens gaan starten; vond het heel geslaagd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:10

Super joh! Hardstikke leuk dat het met die gekke vos zo goed gaat!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:35

hardstikke goed, gefeliciteerd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:23

Dank jullie wel! Lachen

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:36

Super Nina, gefeliciteerd!!
Ik heb er een tijdje les gehad, het is echt een mooie locatie. Iets om te onthouden voor het komende winterseizoen Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:44

Naz schreef:
Super Nina, gefeliciteerd!!
Ik heb er een tijdje les gehad, het is echt een mooie locatie. Iets om te onthouden voor het komende winterseizoen Lachen



Heb je les gehad van Leidy?
Ik was er nog nooit geweest, maar ga zeker terug als er volgend jaar plaats is. Op tijd opgeven dus Lachen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 09:29

Goed gedaan joh! Een 8 voor houding en zit dat is niet mis!! OK dan!

Nog even en je zit in het M .

Toos paardloos

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:08

Picasso schreef:
Heb je les gehad van Leidy?


Yup, jaaaaaren geleden trouwens hoor, ook nog voor ze op deze locatie zaten. Maar ook om te lessen een super locatie, heerlijk ruime bak.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:12

Klopt het is een hele mooie locatie. Alleen laatst bij het Z deden de lampen van de buitenbak het niet Boos! Dus moest iedereen kort inrijden in de binnenbak en dan direct wedstrijd rijden in de binnenbak.... En de prijzenpotten zijn ook altijd errug hoog daar! Het is een erg gewilde wedstrijd daar!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 13:13

Super gedaan, 4 winstpunten in 4 wedstrijden.
Kun je je het buitenseizoen op de L2 concentreren, en dan in de hersft naar het M.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 13:35

essie79 schreef:
Super gedaan, 4 winstpunten in 4 wedstrijden.
Kun je je het buitenseizoen op de L2 concentreren, en dan in de hersft naar het M.



Hoop toch iets eerder over te gaan.......mijn instructrice zit me achter de broek *LOL* Bloos! Voordeel is dat ik buiten weer twee proeven kan starten, dat is altijd wel lekker. Heb je één verknald, heb je nog een kans Lachen

Hoe gaat het met jouw wedstrijden??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers