De Single vs. De Vasthoudende Man

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

De Single vs. De Vasthoudende Man

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 11:29

Wat is dat toch met mannen? Als je niet hapt word je des te aantrekkelijker ofzo...? Verward

Ik heb een paar weken geleden de aandacht getrokken van onze Plaatselijke Player. Haha! Cq, de meneer die alle dames in de omgeving wel eens versierd heeft. Heb hem toen min of meer een blauwtje laten lopen door voor zijn neus met mijn ex te gaan zoenen (duidelijker kan niet, toch?)

Vervolgens probeert ie me op alle mogelijke manieren uit te dagen. Best grappig, ik amuseer me wel. Hij is druk aan het bekijken hoe hij mij onder de indruk krijgt (..niet Doei, doei) Wie heeft mannen trouwens ooit verteld dat vrouwen onder de indruk raken van een vrij plastisch verhaal over 'wat ze allemaal wel niet met je zouden willen doen' Verward Frusty

Was ik een week niet geweest, staat ie al op de uitkijk. "Ik had nog naar je gezocht, waar was je nou, wanneer gaan we elkaar nou eens uitdagen..." *LOL* etc etc. Nou moet ik toegeven dat ik het spelletje wel een beetje meespeel, ik geef hem net een heel klein beetje aandacht.. smaakt naar meer natuurlijk... Schijnheilig Okee, okee, ik heb een avond gehad dat ik me verveelde, zijn kroeg in ben gelopen, hem eens even heftig gezoend heb, vervolgens me heb omgedraaid en net zo snel weer ben weggelopen - ik bedoel, soms moet je het spelletje een beetje meespelen. En zijn gezicht was het waard *LOL*

Gisteravond kon ie het niet meer hebben. Ik kreeg zijn telefoonnummer, of ik alsjeblíeft wilde bellen. Dan nam hij vrij... gingen we een keertje uit... Nagelbijten / Gniffelen

Gewéldig. Deze meneer is gewend om met een knip met de vingers een gespreid bedje te hebben (hihi woordspeling..) en dat het niet lukt daar baaaaalt ie nu van. Ach gut Ik ben natuurlijk van plan om stug vol te houden.

Wat ik me nu afvraag, is met de hard-to-get strategie altijd succes gegarandeerd? Dan probeer ik dat in het vervolg ook maar eens uit bij iemand die wel een kansje maakt Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 11:54

Vergis ik mij, of plaats jij vaker een dergelijk mannen-topic? Volgens mij is er niet zozeer iets mis met de mannen in jouw omgeving, maar meer het feit dat jij (althans zo komt dat op mij over) nogal een drang naar aandacht hebt. Ik bedoel dit beslist niet als een insult, toch lijkt het mij misschien eens handig om je eens vaker bezig te houden met jezelf ipv het ''mannelijke soort'' probeert te ontrafelen. Bij het lezen van een topic zoals deze (maar er zijn er meerdere geweest) proef ik alleen maar heel sterk een gebrek aan zelfwaardering..

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:09

Laura schreef:
Wat ik me nu afvraag, is met de hard-to-get strategie altijd succes gegarandeerd?

Nee

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:18

marel schreef:
Vergis ik mij, of plaats jij vaker een dergelijk mannen-topic? Volgens mij is er niet zozeer iets mis met de mannen in jouw omgeving, maar meer het feit dat jij (althans zo komt dat op mij over) nogal een drang naar aandacht hebt. Ik bedoel dit beslist niet als een insult, toch lijkt het mij misschien eens handig om je eens vaker bezig te houden met jezelf ipv het ''mannelijke soort'' probeert te ontrafelen. Bij het lezen van een topic zoals deze (maar er zijn er meerdere geweest) proef ik alleen maar heel sterk een gebrek aan zelfwaardering..


Ik sluit me helemaal aan bij marel!
Jouw tig-ste mannen-topic... Rolleyes
en elke keer komt het weer op hetzelfde neer...

Jeetje ik vind het wel een heel onvolwassen manier van hoe jullie met elkaar omgaan! Voor iemand's neus met je ex gaan zoenen, Gaaaap , please...
wie gebruikt hier nou eigenlijk wie ?? En waarvoor ??

Volgens mij lopen er leuke, eerlijke, grappige, lieve, good-looking mannen genoeg rond, maar op deze manier zul je ze niet vinden nee... die houden namelijk echt niet van dit soort kinderlijk gedoe Lachen (en gelukkig maar!)

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:21

haha ik vind het leuke topics altijd Haha! ben ik nou de enige of??


Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:26

Neej, dit is zo melig Haha! Mannen zijn zo makkelijk door te hebben...

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:29

ik neem aan dat er wel meer is in haar leven dan allen mannen hoor Knipoog ik vind jouw topics altijd erg leuk om te lezen, gewoon zo doorgaan Haha!
enne... over het algemeen werkt de "hard tot get" strategie wel, mannen willen immers altijd wat ze niet kunnen krijgen. maar ja, bij vrouwen is dat ook wel een beetje zo Haha!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

pmarena

Berichten: 47934
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:36

Romkabouter"]
[quote="Laura schreef:
Wat ik me nu afvraag, is met de hard-to-get strategie altijd succes gegarandeerd?

Nee
[/quote]

Dit Rommetje bevestigd wat ik zelf denk :

Hard-to-get werkt fantastisch bij de stoere macho veroveraars / players ,
oftewel de haantjes ,
maar bij lieve leuke mannen voor het leven , vaker NIET denk ik Lachen

Ik vind de topics van Laura altijd wel leuk eigenlijk Haha!
Laatst bijgewerkt door pmarena op 27-03-04 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:36

Ik vind die topics van Laura over de mannen ook altijd prachtig Tong uitsteken En ik denk dat jullie dit allemaal iets te serieus opvatten Knipoog
Ik neem ook aan dat er in haar leven meer is dan alleen maar mannen en uitgaan, maar zij maakt tenminste nog leuke dingen mee!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:50

Ik vind de topics van Laura altijd wel leuk om te lezen, al maakt ze soms toch wel een wanhopige indruk Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:08

Er blijven natuurlijk altijd mensen die dergelijke verslagen amusant vinden, en daar is niets mis mee. Echter ben ik van mening dat je op een bepaalde leeftijd een daarbij behorend inzicht moet hebben verworven en er dus een besef komt dat bepaalde gedragingen infantiel zijn en ook weinig respectvol, zowel naar jezelf als naar de ander toe.
Het is niet mijn bedoeling om ophef te gaan maken over futiliteiten als deze, maar probeer alleen mijn punt te maken Lachen
En Laura, eerlijk gezegd denk dat als je er een spelletje van maakt (door bijv. met een ex te zoenen) je uiteindelijk alleen maar mensen zult afstoten in plaats van aantrekken.

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:21

Ik vind deze soap ook altijd erg leuk om te lezen Lachen .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:22

marel schreef:
En Laura, eerlijk gezegd denk dat als je er een spelletje van maakt (door bijv. met een ex te zoenen) je uiteindelijk alleen maar mensen zult afstoten in plaats van aantrekken.

was dat niet de bedoeling dan Tong uitsteken

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:07

Yessy schreef:
haha ik vind het leuke topics altijd Haha! ben ik nou de enige of??

j

neee hoor, ik lig meestal dubbel om haar mannen-verhalen, leuk toch !

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 15:14

Marel, jij studeert zeker psychologie Haha! Volgens mij ontgaat jou het sarcasme en de karikatuur van het hele verhaal...

Citaat:
Echter ben ik van mening dat je op een bepaalde leeftijd een daarbij behorend inzicht moet hebben verworven en er dus een besef komt dat bepaalde gedragingen infantiel zijn en ook weinig respectvol, zowel naar jezelf als naar de ander toe.

Kom kom, wel een beetje serieus voor een kroeg-avond he? Mag een mens wat lol hebben? In het dagelijks leven gedraag ik me goed genoeg Knipoog

Citaat:
was dat niet de bedoeling dan

Yessy, je hebt 'm door Knipoog

En drang naar aandacht heb ik zeker. Vind het heerlijk om in de kroeg een beetje te versieren en verleiden. Men neme een kerel en een leuke avond en viola, een mooi verhaal voor op bokt.. Haha! Niks mis mee, toch? Lachen

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

pmarena

Berichten: 47934
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:46

Laura schreef:
Men neme een kerel en een leuke avond en viola


Viola ? Wie is dat ? Clown

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:49

Ik vind het wel leuk om te lezen hoor, gewoon zo doorgaan Clown

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:49

Laura schreef:
Wat is dat toch met mannen?


Op zich niets mis met spelletjes spelen, maar bedenk wel dat een spelletje altijd 'actie/reactie' is. Dus IMO kun je je net zo goed afvragen: 'wat is dat toch met vrouwen'? Of ja, sommige vrouwen dan. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:51

jep karin, soms wordt je behandeld zoals je je wilt laten behandelen. er is niets mis met soms een beetje gek doen, maar ik denk dat in laura's geval het niet alleen de mannen zijn die soms niet zijn te volgen Knipoog

Amor Vincit Omnia

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 19:28

Laura schreef:
Marel, jij studeert zeker psychologie Haha! Volgens mij ontgaat jou het sarcasme en de karikatuur van het hele verhaal...


Idd word ik dan toch echt zo'n stereotype psych Bloos!

Citaat:
En drang naar aandacht heb ik zeker. Vind het heerlijk om in de kroeg een beetje te versieren en verleiden. Men neme een kerel en een leuke avond en viola, een mooi verhaal voor op bokt.. Haha! Niks mis mee, toch?


Niets mis met drang naar aandacht (vind het ook leuk dat je dat ook gewoon zegt *LOL* ) maar ik vind dus niet dat het ten koste moet gaan van anderen. En die zoenen-met-ex-voor-je-neus-actie valt voor mij onder het kopje opzettelijk kwetsen. Maar ieder zijn eigen morele principes, en verder wil ik het er dan ook maar bij laten Lachen

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:05

Het is ook niet echt mijn manier van doen, maar moet zeggen dat ik me niet zo aan Laura's topics erger. Opzettelijk kwetsen vind ik in dit geval wel een erg groot woord.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:11

marel schreef:
Er blijven natuurlijk altijd mensen die dergelijke verslagen amusant vinden, en daar is niets mis mee. Echter ben ik van mening dat je op een bepaalde leeftijd een daarbij behorend inzicht moet hebben verworven en er dus een besef komt dat bepaalde gedragingen infantiel zijn en ook weinig respectvol, zowel naar jezelf als naar de ander toe.
Het is niet mijn bedoeling om ophef te gaan maken over futiliteiten als deze, maar probeer alleen mijn punt te maken Lachen
En Laura, eerlijk gezegd denk dat als je er een spelletje van maakt (door bijv. met een ex te zoenen) je uiteindelijk alleen maar mensen zult afstoten in plaats van aantrekken.



Gaaaap

Wat een taal... Als ik zo zou praten zou ik inderdaad bepaalde mensen afstoten geloof ik (in mijn omgeving dan toch).. Sorry hoor...

Ik zie er de humor wel van in.. :d

En Laura: Hard-to-get werkt zeer zeker.. Hoe 'harder to get' hoe interessanter je voor mannen wordt
Werkt perfect!!

Enne..ga je nou nog toehappen of?? *LOL*

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:25

Citaat:
Wat een taal... Als ik zo zou praten zou ik inderdaad bepaalde mensen afstoten geloof ik (in mijn omgeving dan toch).. Sorry hoor...


Sja gelukkig voor mij dan dat ik in een omgeving verkeer waarbij ik hen en zij mij wel begrijpen Lachen

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:31

marel schreef:
Citaat:
Wat een taal... Als ik zo zou praten zou ik inderdaad bepaalde mensen afstoten geloof ik (in mijn omgeving dan toch).. Sorry hoor...


Sja gelukkig voor mij dan dat ik in een omgeving verkeer waarbij ik hen en zij mij wel begrijpen Lachen


Het was niet bedoeld als een of andere aanval.... Maar om dit nou zo serieus op te vatten? En wat betreft dat aandacht willen: iedereen vindt het toch fijn om tijdens het stappen aandacht te krijgen van iemand van het andere geslacht? Je maakt me niet wijs dat die mensen zich zo opdoffen voor de fun...
Interessante discussie? Knipoog

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 20:35

Opzettelijk kwetsen? Hahaha... dat is wel een mooie Haha!
De meneer in kwestie was er in het geheel niet van onder de indruk. Let wel, het gaat hier niet om een zielig verliefd puberjongetje die jarenlang verliefd op mij is, maar meer om een macho eerste klas die een beetje te gewend is om te krijgen wat hij wil...

Misja:
Hij heeft gevraagd of ik hem alsjeblieft zaterdag wilde bellen. Vandaag dus. Eigenwijs als ik ben, wordt dat sowiezo niet vandaag, en ik denk ook niet dat ik bel... ik sms eerder.
Iets van 'Als je mijn naam weet dan zal ik er nog eens over nadenken om je te bellen' Ofzo Haha! Iemand nog andere leuke suggesties? *LOL*

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, _kimm, Anouk_H, Ashleytjuhh, Besje, Eefje_Sammy, GrapeshotBot, heidiLOVER, IASCrawler, Iccc, janneke_S, katinker, koenlover, Lisewiesje, luxx, Marcella, MarjanB, Miran, Momo94, Paloma_Janet, sassefras, Sjokki, Sorro, Thami, TheNovelist, thequeensmum, winnetou4502, xSCWx en 56 bezoekers