Wat een dag! Een baan én een winstpunt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Wat een dag! Een baan én een winstpunt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 11:47

Gisteren had ik 's avonds wedstrijd.

Ik was lekker vroeg naar Mack gegaan. Eerst Mack even lekker in het grasland gezet. Kon ik mooi eerst even mijn zadel en hoofdstel poetsen. Toen was Mack aan de beurt. Beentjes gewassen, staartje gewassen, spons over de manen en Mack was weer schoon Tong uitsteken

Dan de vlechtjes. Dat vind ik echt een rotklus... Ben er nog niet zo handig in... Koe

Halverwege de vlechtjes ging mijn telefoon. En ja hoor, ik zag het nummer al staan... Wow! Het bedrijf waar ik dinsdag op sollicitatie ben geweest. Ze boden me een contract aan! Ik helemaal happy Hyper!
Gelijk mijn vriend en m'n moeder even gebeld Haha! Als het goed is ligt vandaag het contract in de brievenbus!

Dus mijn dag kon al niet meer stuk Clown

Maar ik moest toch nog even verder met die verdraaide vlechtjes Zij zijn groot en ik is klein!
Gelukkig waren ze nog aardig goed gelukt uiteindelijk...

Gauw naar huis om me even om te kleden en wat te eten. Vriendlief kwam er ook al aan, dus konden we mooi samen weer naar stal.

Mackie ingeladen, hij loopt er altijd zo braaf in, da's echt super OK dan!
En op naar de wedstrijd. De eerste proef ging redelijk, maar voor mijn gevoel iets rommelig. Mijn hoofd was er duidelijk niet bij Bloos! De tweede proef ging geheel de mist in *LOL* Schijnheilig 3 onderdelen gemist, omdat ik mijn vriendje niet zo goed verstond en hij vervolgens niet begreep dat ik gewoon doorreed Tong uitsteken Ach ja, er zijn ergere dingen in de wereld. Lovers

Ik verwachtte er dus niet bijster veel van, maar ach, mijn dag was toch al top!

Dus eerst Mack even uitgestapt en daarna op de trailer gezet. Toen naar binnen voor de prijsuitreiking. Ze waren al begonnen.
Wij naar binnen, gaan zitten en gelijk wordt mijn naam geroepen... Een tweede plaats *LOL*

Voor de eerste proef uiteraard, want van de tweede proef was het resultaat echt niet zo best Schijnheilig

Voor mij echt weer een superdaggie!

Huisje, boompje, beestje...


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 11:51

Nou dat is toch hardstikke mooi !! Hoop dat het een goed contract is,is niet onbelangrijk en gefeliciteerd met je winstpunt !

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 11:57

Ja, ik heb de voorwaarden telefonisch al besproken, dus ik weet al wat er in staat! Is zekers niet verkeerd voor een eerste job!

Huisje, boompje, beestje...

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:26

Heerlijk, dit nieuws voor een weekend!! Geniet ervan en natuurlijk, GEFELICITEEEEERD!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:51

Hey wat goed zeg!! OK dan!

Voor wat voor soort job ben je aangenomen?

Nou gefeliciteerd Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:54

proficiat. ik heb deze week ook mijn eerste baan aangenomen.

waar ga je werken met wat voor functie?

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 13:24

Gefeliciteerd Caroline OK dan! Echt top, bij wat voor een bedrijf ga je werken? En lekker joh, dat het met Mack zo goed gaat

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 13:36

Thanx! Bloos

Het is een communicatiefunctie bij een vergelijkbaar bedrijf als mijn laatste afstudeerstage. Maar ik heb dinsdag nog een sollicitatiegesprek bij een bedrijf hier in de buurt (extern communicatie manager) dus dat wacht ik nog eventjes af... Schijnheilig

Huisje, boompje, beestje...

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 13:36

Succes alvast voor dinsdag dan

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:20

straks moet je nog kiezen

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:58

Ja ja ik had het al van jou gehoord maar nogmaals....
Van harte gefeleiciteerd .... je hebt het verdient OK dan!
Het gaat wel heel snel allemaal YOU GO GIRL Haha!
Gaan ze straks nog om je vechten Schijnheilig

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 00:56

Ja, echt maf! Eerst dacht ik voorlopig nog geen job te vinden en zo moet ik misschien wel kiezen... Haha!

Maar dat zullen we dinsdag dan wel merken. M'n contract heb ik iig vandaag in de bus gehad! Ik kan dus sowieso aan de slag. Maar eerst dinsdag nog even afwachten. Ben wel heeeeel benieuwd Tong uitsteken

Huisje, boompje, beestje...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 01:03

Leuk hoor, succes OK dan!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 01:51

Wat een luxe zeg dat je zou kunnen kiezen. Ik duim voor je dat je de keus krijgt.

Proficiat met je baan en je wp natuurlijk.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:21

Gefeliciteerd met je baan en je winstpunt!

Ohh dat wordt veel gebak op de achterhoekmeeting (als die nog een keer doorgaat). Extreme duivel

Sprakeloos

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:22

gefeliciteerd dan maar he

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, hokke, Kimm4, Larissa123, Nef1985, Pommier, rocky_1995, Xayah en 103 bezoekers