Wat zou je doen als je vriend(in) vreemd gaat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Wat zou je doen als je vriend/in vreemd gaat???

Gelijk uitmaken! Wat denkt ie wel, als ie van me houdt doet ie dat niet.
63 (100%)

Totaal aantal stemmen: 63


Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Wat zou je doen als je vriend(in) vreemd gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 23:32

Ben ik wel benieuwd naar en dan kan ik gelijk kijken hoe zo een Poll werkt. M'n vriendin staat namelijk voor zo een probleem.....

[edit:BartVB]Titel[/edit]

Play Like A Man, Win Like A Woman!


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 23:34

geen idee wat ik zou doen. erg makkelijk om te zeggen dat je het gelijk uitmaakt als ik eerlijk moet zijn. moeilijk hoor....
maar ik denk toch wel dat ik het uiteindelijk uit zou maken. toch wel

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 10:20

Dan is hij nog niet jarig!
Ik weet dat wanneer hij met een ander zou zoenen, het meteen tegen me zou zeggen.
Als eerste krijgt hij een gigantische knock-out *LOL*
Dan loop ik weg, en kom nooit meer terug.
Er is absoluut geen smoes te verzinnen, vreemd gaan is vreemd gaan, en er valt niets goed te praten, met wie t ook is.

Hij is dan gebanned uit mn leven. Extreme duivel

Gelukkig hoef ik dit allemaal niet te doen, want zoiets zou hij me nooit flikken. Schijnheilig

Als je zonodig met een ander moet gaan, maak het dan eerst uit, vind ik tenminste. Knipoog

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 10:24

Nou als mijn man dat zou flikken dan zou ik hem dumpen. Dat weet ie vandaar dat hij het niet doet. *LOL*

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Wat zou je doen als je vriend(in) vreemd gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 13:56

Imposante schreef:
Ben ik wel benieuwd naar en dan kan ik gelijk kijken hoe zo een Poll werkt. M'n vriendin staat namelijk voor zo een probleem.....

[edit:BartVB]
Titel[/edit]


Stout geweest Imposante?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 13:59

Vreemdgaan is iets waar ik in een relatie het meest voor vrees. Ik vind het echt afschuwelijk en kan er totaal geen begrip voor opbrengen. Mijn stem mag dus duidelijk zijn.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 15:30

De keuze is me iets te ongenuanceerd. Ik zou het iig niet meteen uitmaken, als het zover is moet er meer aan de hand zijn. Eerst dus praten over het echte probleem.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 15:34

ik sluit me bij lielle aan.

ik denk dat de jongere mensen onder ons het meteen zouden uitmaken....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 15:43

Dank je Prima, voor het met me eens zijn maar van de opmerking 'de jongere mensen onder ons' word ik toch een beetje Huilen Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig
Okay, ik ben al 30 maar ik dacht toch ook nog wel een beetje jong te zijn, toch?

Grapje, ik begrijp wel wat je bedoelt. Wijsheid en nuancering komt met de jaren, zullen we maar zeggen.

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 15:49

ik zeg nu wel dat ik het gelijk uit zou maken, maar als het zover is.... ik weet het niet. het ligt echt aan de reden, maar ik zou hem echt niet meer vertrouwen. ik weet het echt niet. ik heb het ook nog nooit mee gemaakt, gelukkig, dus ik vind dat ik er nog niet over kan oordelen.
maar mijn vriend zal het me dan wel heel moeilijk maken!
mijn vriend zegt trouwens dat hij het meteen zou uitmaken als ik vreemd ga, telt zijn stem ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 16:11

Als mijn vriend meent dat ie het ergens anders beter of leuker heeft, dan is dat prima en mag ie gelijk vertrekken. Linea recta opsodemieteren dus, want ik wil er dan niks meer mee te maken hebben.
Het boeit verder niet hoe en waarom, smoesjes ben ik niet in geinteresseerd.

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 16:38

Maar wanner ga je vreemd? Een keer zoenen? Nou dan ga ik vele malen per jaar vreemd. Als we elkaar weer zien bij de NVVR dan wordt er altijd zeer uitgebreid gezoend. Toch heb ik niet het gevoel de levenspartner van deze personen te bedotten, nog afgezien van het feit dat die er soms bij is. Zelfs als er zeer intieme gesprekken plaatsvinden, dan nog, ik weet niet hoor. Ik heb respect voor mijn medeleden, probeer ze wat te leren, probeer wat van hen te leren en verder vrijheid, blijheid.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 18:29

Tja Ikke, wat vind jij zoenen? Een onschuldige zoen op de wang is niet vreemdgaan, maar als je uitgebreid gaat staan te bekken....

Als mijn vriend vreemdgaat, betekent dat dus dat hij het ergens anders beter kan krijgen. Nou, dan ben ik heel lief voor hem, want ik sodemieter meteen al z'n spullen over het balkon zodat hij daar zo snel mogelijk naartoe kan! Is toch juist hartstikke aardig van me? Schijnheilig

En als ik zelf ooit vreemdga, ren ik meteen naar Dick toe om het op te biechten en daarna meteen m'n spullen in te pakken.
Vreemdgaan DOE je gewoon niet. Punt.

En wat versta ik onder vreemdgaan? Alles dat verder gaat en sexueler is dan een zoen op de wang. Dus ja, ook als er getongzoend wordt, want bij mijn weten sta je niet zomaar 'per ongeluk' met je tong in iemand anders' mond.....
"Dronken" is bij mij trouwens ook geen excuus; als je zoveel zuipt dat je jezelf niet meer in de hand hebt, veracht ik je toch dus dat is al helemaal geen basis voor een relatie!

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 20:12

Ik zou het niet uitmaken, welke jongen van mijn leeftijd gaat niet vreemd?
Ik ken er geen.
Als hij maar van mn vriendinnen afblijft.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 20:15

Ik ben dan wel redelijk jong, maar heb ondertussen al 6 jaar "verkering"
Vind ik altijd zo'n gek woord *LOL*

Hij vliegt er onherroepelijk uit! Als hij denkt dat ie het bij een ander beter kan krijgen? MAg, maar dan kan hij mij er ook niet nog eens bij houden. Het een of het ander. Hij heeft dan voor het ander gekozen, dus verliest ie het een, ikke dus.
Ik zou van geen kant kunnen begrijpen waarom hij iets met een ander moest doen. Was ze mooier? Deed ze iets beter? Dan kan ie het voortaan bij haar verder zoeken, ik onterf hem!
( *LOL* vind ik ook al zo grappig zeggen Haha! )

Ik versta onder vreemdgaan iets waar lichaamsappen bij vrijkomen *LOL*
Dus tongzoenen valt daar ook zeker onder!
Ohje, Jantina, ik wist niet wat me overkwam, ik stond inenen met mijn tong in iemand anders zijn mond...
Yeah right!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 21:52

tja...
ik zou het ook denk ik wel uitmaken..
kom op zeg...
als hij nie tevreden is dan zoekt ie maar n ander.

maar waar ik nog veel banger voor ben is dat je er nooit
achterkomt..
dat hij vreemdgaat en dat je gewoon niks verteld wordt...
(en voor de mensen die zeggen dat ze t zien als ie liegt... ik betwijfel het.. vast wel in sommige gevallen maar lang nie in alle)

..... leeg .....

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 00:11

Heb t met m'n ouders meegemaakt....Mijn vader is een keer vreemd gegaan en mijn moeder heeft dat (natuurlijk na veel ruzie) toch geaccepteerd en is bij hem gebleven. Maar bij alles wat ie deed en waar ie heen ging controleerde ze hem en was ze bang dat ie het weer zou doen. Daardoor ontstaat er juist ruzie en groei je alleen maar verder uit elkaar. Ik denk dus dat het het beste is om de relatie dan meteen te beeindigen in de meeste gevallen....

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 00:13

Een jaar later (nu alweer zo'n 3 jaar geleden) zijn ze toch uit elkaar gegaan, tot grote opluchting van mij en mijn zusje.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 00:19

Lieke schreef:
Ik zou het niet uitmaken, welke jongen van mijn leeftijd gaat niet vreemd?
Ik ken er geen.
Als hij maar van mn vriendinnen afblijft.

Pardon??Wat is dat nou voor instelling? Ken zat jongens die niet vreemd gaan hoor...
IK zou graag zeggen dat ik hem meteen zou dumpen, maar of ik het ook echt zou doen weet ik niet. Uiteindelijk wel, want het vertrouwen is weg.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 01:46

ik maak het meteen uit,wat denkt ie wel niet.Keej,als ie superbezopen is,wil ik er nog ff over na denken.
Ik hoop alleen dat die jongen dan wel mans genoeg is het mij eerlijk te vertellen,want als ik er zelf achter moet komen is ie nog voor een hele lange tijd niet jarig.

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Hendrik

Berichten: 234
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Loon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 10:55

Ze mag haar verhaal even vertellen, dan luister ik daarna en daarna mag ze opzouten!!!! ik heb het een paar jaar geleden al een keer meegemaakt. niet echt leuk. ik denk niet dat ik het vertrouwen weer kan vinden als ze zoiets zou doen.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 12:26

diegene kun je dus blijkbaar niet vertrouwen, dan zou ik het dus uitmaken maar voor ik dat zou doen zal ik eerst ff naar zijn verhaal luisteren

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 13:50

ik heb gestemt op hangt ervanaf ofsu.
Misschienw as ie wel stomdronken en pakte dat kind hem op de bek Haha!
als ie bewust was van wat ie deed zou ik hem lekker naar laten voelen van wat hij mij zou aangedaan hebben! en uitmaken natuurlijk.
Ik vind dat iets van dat ie enit van je houd ofsu.

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 13:53

Ik zou het gelijk uitmaken!! Als een jongen echt van je houd doet ie dat niet. En zoals ik aaaaaaaltijd al heb gezegd:
Once a cheater always a cheater...

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, corinec, Facebook, GoogleAdsense, GrapeshotBot, kaatje89, Lugea, Tigerboy en 174 bezoekers