Vrijdag de 13e .... bijna in de sloot!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-01 21:28

Tussen de middag zat ik naar een of ander programma te kijken waarin ze zeiden dat het vrijdag de 13e was en dat je maar uit moest kijken met ladders e.d. Dus ik dacht nog bij mezelf wat een onzin!! Stom, stom.
Vanmiddag zou ik zitles hebben maar er stond best wel veel wind en aangezien mijn paard nogal ritselig is, zei ik direct al tegen mijn instructeur laten we dat maar een andere keer doen. Hij moest vreselijk lachen en vond het maar kinderachtig van mij.

Fitz liep dus inderdaad ouderwets te 'zeiken' om het maar even plat te zeggen en schrok overal van.
Bij de gastank in de hoek was een stukje groen verweerd plastic losgelaten, dus mijn instructeur dacht: weet je wat ik haal het er even vanaf.
Ik reed toen net op de rechterhand en dan rijd je van de gastank af.
Nadat ik van hand veranderd was (en wij dachten daar voor de rest niet bij mij) kwam ik op de lange zijde recht op de gastank af, naast de sloot.
En wroem, Fitz schrok zich opeens een hoedje van dat 'enge' witte stuk en draaide zich vliegensvlug om. En ja hoor, daar ging ik, rechts over zijn hoofd richting de sloot!!!
Nou het scheelde maar centimeters of ik had erin gelegen.
Gelukkig had ik voor de rest nietsen achteraf moet ik er dan wel om lachen. Wat een idioot is het toch ook! De rest van de les had-ie nog steeds een kijkje op de gastank, dus dat belooft wat voor morgen Vikki!! Suc6 met Fitzy!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 21:50

*LOL* *LOL* *LOL* , lol!!! Als je maar geen filmcamera mee neemt dan...hoewel we dan misschien wel hoofdprijs kunnen winnen bij de leukste thuis... *LOL* Maar eh...takelwagentje al in de olie gezet dan??? Ik doe morgen maar mijn wijdste spijkerbroek aan...en zelfs dan...ikke hark he...we zullen het wel zien morgen...hihihi...anders kan jij misschien ff op handen en knieen naast Fitz gaan staan, dan kan ik jouw rug mooi als opstapje gebruiken... Knipoog Tot morgen!

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-01 21:53

Weet je trouwens hoe hard je valt van 1.74m????? Party!! *LOL* Party!! Pling

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Fitzroy op 2001-04-13 21:54 ]</font>

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 22:26

Dus toch?!?!?!!?!?! Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 23:45

Ik wist het ...euh wij wisten het he Suuz Knipoog die sloot *LOL*

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 02:33

Je bent niet de enige die last heeft van vrijdag de 13e. Ik ging met een vriendin mee naar haar les. Zij moest op een enorm paard rijden (1.80 ik ben zelf 1.57) Ik had dat enorme beest voor haar gepoetst en als dank mocht ik op het laatst voor haar uitstappen. Ik probeer in het zadel te klimmen heb iets te veel vaart knal er zo aan de andere kant weer naast. Paard schrok zich helemaal te pletter ik ook trouwens.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 02:34

Hahahahah *LOL*

Sorry Lachen Ik zie het helemaal voor me Party!! Kewl Lachen

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 09:17

Vrijdag de 13de, hahaha Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel
Niet een beetje bijgelovig??? Schijnheilig
Geintjuh Vork

Ik heb er geen last van gehad, en toch genoeg gedaan... Cool

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 09:46

Gisteren was het voor ons ook een klein beetje vrijdag de 13e... Cindy, meisje van 11, verzorgt de vier dartmoorpony's die vlakbij staan, en een van de drukste pony's, daar reed ze mee bij ons in de bak. Hij was lekker aan het bokken en ineens...hup lag ze in het zand. Alleen wel op haar rug en ze knalde hard neer. Zij huilen van de pijn, was echt rot voor haar. Ze wilde er niet meer op, we hebben haar toch zover gekregen, een rondje stappen terwijl iemand de pony vasthield. Dat ging prima. Hopelijk is haar rug stukken beter vandaag.
Verder hebben we geen echte ongelukken gehad vrijdag, voor mij was het eigenlijk wel een leuke dag! Groetjes, Dorine.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 13:48

een tijd geleden 3 jaar fzo ging iemand dood op vrijdag de 13e ik ben een heel klein beejte bijgelovig
Cool