Wat als.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Eyoore
Berichten: 9
Geregistreerd: 26-03-04

Wat als.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-04 15:18

... je super veel om een jongen geeft en hij geeft ook veel om jou. Maar 1 probleem zijn ex heeft een kind (van nog geen week oud) van hem en hij woont nog samen met haar. Het is voor de volle 100% zeker over tussen beide, maar door omstandigheden wonen ze toch nog samen.

Dit is al een hele tijd aan de gang en we geven echt heel veel om elkaar. Misschien klinkt het een beetje ongeloofwaardig van zijn kant omdat hij nog bij zijn ex zit, maar door reacties weet ik het gewoon.

We hebben al een aantal malen geprobeerd om er een stop achter te zetten omdat ik denk dat het zo niet gaat. Maar steeds komen we toch weer bij elkaar terug. Ja misschien dom, maar als je graag bij elkaar bent en door die reden toch weer niet bij elkaar kan zijn is het heel dubbel. Hij heeft geen moment getwijfeld aan onze relatie, ikke wel omdat ik mezelf onzeker voel.

Wat is jullie mening hierover. Ik verwacht dat er een aantal zijn die mij misschien heel dom vinden en dat mag best gezegd worden. Ik voel me ook weleens een grote kluns dat het zo constant doorsukkelt.

Gooi los. Ik kan tegen een stootje.

Ik zit nu op een ander account omdat ik liever mijn eigen naam hier niet vrijgeef. Misschien dat er al een aantal weten wie ik ben omdat ik ook ooit in een ander topic hierover heb gesproken.

......


Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 15:44

ff een paar vraagjes, dan kan ik er misschien een mening over geven, want nu zou ik t echt niet weten.
Waardoor is het uitgegaan met zijn ex? En woont hij nog bij haar vanwege de baby?

Maxjes for lifetime!
Peggy fan

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 15:49

sinds wanneer is het uit tussen hem en zijn ex?

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 15:52

klinkt een beetje als standaard. Man gaat vreemd, beloofd maitresse gouden bergen en verteld haar dat zijn huidige relatie niks meer voorstelt, heeft tijd nodig maar gaat wel vreemd(soms jaren), maitresse wil zekerheid, en dan blijft hij toch maar bij zn ex en kind, omdat ze het niet aan kunnen/zielig zijn, en de maitresse maakt het na tijden met veel verdriet uit.
Ze heeft dan een hele tijd van haar leven weggegooid.

Verder is het vaak zo van als een man 1 keer vreemdgaan, kun je er van uit gaan dat hij dat bij jou ook weer doet, mocht hij zn partner verlaten.
Laatst bijgewerkt door missnynke op 26-03-04 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 15:53

Eyoore schreef:
Het is voor de volle 100% zeker over tussen beide, maar door omstandigheden wonen ze toch nog samen.


Dat is het standaard verhaal van al die misselijke maar boterg**le bokken die zonodig buiten hun huwelijk moeten n***** Misselijk
Niet intrappen, hij bedondert je.

EN even als nadenkertje: wat hij nu met z'n ex doet he, zou hij dat later nooit met jou doen denk je? (dus vreemdgaan tijdens een relatie)

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 16:16

Hem heel snel vertellen dat hij maar weer terug moet komen als hij alleen woont en zijn zaakjes op orde heeft. Dit kan zoals je zelf al denkt inderdaad niet. Wat een l*l zeg.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 16:18

Lijkt me geen fijne situatie...

Als hij bij z'n ex woont... Nee, ik zou het niet doen. Als hij echt om je geeft komt ie wel naar je toe als ie daar weg is. Maar aan de andere kant: ik gun die baby een vader én een moeder.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 16:21

Als hij niet twijfelt aan jullie 'relatie' dan wordt het langzaam tijd dat hij vertrekt bij z'n ex!! Anders is het niet zo gek dat jij onzeker bent! Bedenk je goed of je dit gevoel leuk vindt, en is het antwoord nee: Dumpen! Je zult je namelijk altijd zo blijven voelen bij hem omdat je hem niet kan vetrouwen, ook al denk je dat je dat wel doet...

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 16:37

dimmelim schreef:
Hem heel snel vertellen dat hij maar weer terug moet komen als hij alleen woont en zijn zaakjes op orde heeft. Dit kan zoals je zelf al denkt inderdaad niet. Wat een l*l zeg.



Haha, zwangere! Haha!

Maarre... ik ga ook stijgeren als ik dit lees, eerlijk gezegd.
Lekkere mentaliteit heeft die man om wel te kiezen voor een kindje maar tijdens de zwangerschap zich weer terug te trekken... wat er ook is gebeurt, krijg het gevoel dat ie in iedere geval bijzonder voor zichzelf kiest. Dus of hij het nou wel of niet goed met je meent, Eyoore... wil je echt iemand die zo is met de kans dat hij jou ook in de steek laat als je net bevallen bent???

Sterkte met je keuze!

Eyoore
Berichten: 9
Geregistreerd: 26-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-04 17:37

Voor de duidelijkheid en is mijn fout dat ik het niet eerder verteld heb. Vorig jaar half juni is het uit gegaan tussen die 2, ze waren niet getrouwd en hij wist nog niks van een baby. Het ging al een tijdje niet goed tussen hun en het was een jaar eerder ook al uit gegaan tussen die 2. Ze hebben het toen na die pauze nog maar een tijdje samen geprobeerd, maar daarna ging het ook weer verkeerd en heeft hij uiteindelijk er een punt achter gezet omdat hij dit zo niet wilde.

Toen het net een aantal weken over was tussen die 2, vertelde zij hem in 1x dat zij zwanger was van hem. Daar schrok hij natuurlijk heel erg van (ff voor de duidelijkheid, wij hadden op dat moment contact op een VRIENDSCHAPPELIJKE manier, er was nog niks gebeurd). Hoe of wat weet ik niet, maar ze hebben toen wel gekozen om het kind te houden alleen hij vond het geen reden om het weer goed te maken. Ze hadden het namelijk al een keer geprobeerd en na een paar maanden waren ze weer terug bij af. En een baby moest daar geen reden van zijn om terug bij haar te komen.

Zij had het waarschijnlijk graag anders gezien. Voor haar hoogstwaarschijnlijk ook een geldkwestie aangezien hij ontzettend rijke ouders heeft. Ik mag het niet zeggen want ik ken haar verder niet, maar heb er wel zo mijn gedachten bij hoe zij zwanger is geraakt, of ja voor welke reden.

Dus nogmaals hij is NIET vreemd gegaan met mij. Het was alweer 3,5 maanden uit tussen die 2 voordat wij voor de eerste keer met elkaar zoende. Voor die tijd hadden we wel een goede vriendschap.

Hij woont nog bij haar om de baby. Eigenlijk had hij al eerder weg willen zijn, maar een huis vinden valt ook niet mee en hij kan niet tijdelijk terug naar zijn ouders omdat die 2 uur rijden verder wonen. Hier heeft hij zijn baan enz. En zijn ex wil het huis niet uit. Nu het met verhuizen niet snel genoeg lukte heeft hij ervoor gekozen om nog daar te blijven wonen op 1 voorwaarde, ieder een apart bed. Nu de kleine er is zal hij toch weer een woning voor zichzelf gaan zoeken. Hij was al bezig voor de geboorte, dus het begin is er al.

......

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:58

Sorry, wanneer ik je kwets, maar dit klinkt niet goed. Hij klinkt als een lapzwans............

Been there, done that but didn't buy the T shirt.......

Kap er mee nu het nog kan!

Op zoek naar de zon!!!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:17

Citaat:
Been there, done that but didn't buy the T shirt.......


Offtopic: Haha!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:26

Ik zou me daar echt niet prettig bij voelen al zou mijn vriend nog bij zijn ex wonen. Ze hebben toch wat met elkaar gehad. En jij zegt dat zijn ex het liever anders had gezien, daar zou ik me helemaal niet prettig bij voelen! Ik zou hem gewoon voor het blok zetten; Of je komt bij mij (of ergens anders, maar niet bij zijn ex)wonen of het is over. Want als hij daar nog woont geeft hij denk nog wel om haar. Maar het lijkt mij idd ook een hele moeilijke keuze.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 20:50

Ik ga met Sonja mee.
Kappen met hem! Pas wanneer hij op zichzelf woont, en niet meer bij zijn ex, dan kun je hem geloven. Ik durf te wedden dat hij bij haar thuis de lieve vader uithangt.
Je kan er beter nu mee kappen, dan over een half jaar. Nu ben je emotioneel nog minder aan hem gebonden dan na een half jaar echt een 'relatie'. Kappen dus. Eerst het huis uit bij z'n ex, en dan pas verder met jou.

Hoe weet je zo zeker dat het echt uit is? Hoe weet je dat ie op zoek is naar een ander huis? Dat zegt HIJ, maar daar kun je echt niets van aannemen. Er zijn zo verschrikkelijk veel mannen die dat zeggen, en ondertussen zo een 'slachtoffer' zoeken om mee vreemd te kunnen gaan.

Ik vind het heel goed van je dat je zegt dat je tegen een stootje kan. Ik hoop dan ook echt dat je wat aan deze adviezen hebt. Succes ermee.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

japke
Berichten: 265
Geregistreerd: 28-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 20:56

het kan zijn dat ik het verkeerd begrijp Blond maar hij niet weten dat zij zwanger is al zo, n lange tijd ziet hij die dikke buik dan niet??? erg vaag Verward

japke
Berichten: 265
Geregistreerd: 28-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 20:58

sorry ik lees het weer en snap het nu Bloos sterkte ermee ik heb geen oplossing alleen kijk uit dat je niet gebruikt word ofzo maar verliefde mensen doen rare dingen Ach gut


Eyoore
Berichten: 9
Geregistreerd: 26-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-04 21:09

Nou er is op het moment dus ook niks meer tussen ons. We zijn er eigenlijk al mee gekapt omdat ik het zo niet aankon. Ik heb hem ook gezegd dat ik de situatie niks vind en het gevoel heb dat ik het 5e wiel aan een wagen ben. Dit begrijpt hij gelukkig wel. Ik zie hem nu hooguit 1x in de week. Dan is het even bijkletsen en verder niks omdat ik het niet wil.

Maar mijn gevoelens voor hem zijn wel heel sterk, dus zit te vechten met mijn verstand en gevoelens. Mijn verstand heeft het al een aantal malen van mijn gevoelens verloren, maar toen zag ik hem ook bijna dagelijks. Nu niet meer, dus gaat het naar mijn mening wat makkelijker. Al zijn mijn gevoelens voor hem nog lang niet weg. Heb ook al eens geprobeerd om negatieve en positieve dingen van hem naast elkaar te leggen en het rare is dat de positieve dingen ondanks de klote-situatie het winnen. Raar maar waar. Nu gaat het op zich wel goed met me en kan mijn verstand er gelukkig goed bij houden. Hij probeerd mij ook niet in de verleiding te brengen als hij hier is zodat we weer zoenen of wat dan ook. Dus dan vind ik dat hij wel respect voor mijn keuze heeft.

We zijn laatst wel voor haar naar de woningbouwvereniging geweest omdat hij over een maand of 2 toch een keer ergens anders wil wonen. Alleen daar werkt het ook allemaal niet mee. Ik woon nog thuis, dus heb niet makkelijk praten dat hij wel een tijdje bij mij kan komen wonen. Als het via de woningbouwvereniging niet gaat lukken heeft hij misschien nog 1 oplossing en dat is om tijdelijk bij een collega te wonen. Maar op dat aanbod is hij nog niet echt in gegaan omdat hij anderen niet met zijn probleem wil opzadelen, ook omdat het kind straks om het weekend bij hem blijft. En bij een vrijgezelle collega te gaan wonen die dan ook om het weekend in 1x een baby in zijn woning heeft vind hij wat te belastend voor die collega. Maar het zou een noodoplossing kunnen zijn.

En Carola, mij maakt het niks uit, iedereen heeft er een mening over en mag deze uiten. Anders zou ik dit topic ook niet op moeten starten als ik er niet tegen zou kunnen want het vraagt om commentaar.

Nogmaals voor de duidelijkheid, ik heb er een paar weken geleden een punt achter gezet. Maar het frustrerende is gewoon dat mijn gevoel tegen mijn verstand vecht.

......

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 22:31

Heel veel sterkte meis! Het zal niet makkelijk zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat het de juiste keuze is!

Voor jou loopt er op deze aardkloot ook een geweldige vent rond. Eentje die voor de volle 200% voor jou kiest! DAAR heb je recht op! VOor minder moet je het niet doen!

Kop op!

Op zoek naar de zon!!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 01:26

Je hebt er al een punt achter gezet dus dat hoef ik niet meer te vertellen Haha!

Als je gevoelens zo sterk blijven kunnen jullie het toch weer oppakken als die ene eigen woning heeft?
Ik weet niet hoe oud die is maar het moet toch wel te doen zijn?

In ieder geval niet aan beginnen zolang die nog bij haar woont, het zekere voor hjet onzekere, er zijn genoeg vrouwen die ook dachten dat ze de man in kwestie *of andersom gebeurt natuurlijk ook weleens* wel te vertrouwen was....en dat ze echt gek op elkaar waren, maar na maanden bleek dat toch weer anders in elkaar te steken.

Simpel....zodra die los is van zijn ex mag die weer bij je aankloppen *als je dan nog wilt* ik zou dit al niet kunnen omdat hij toch in 1 huis woont met zijn ex....denk dat het jaloerse goed in kunnen beelden karakter trekje van mij omhoog zou komen en daar kunnen hele nare beelden van komen Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 01:37

Jee, zit je nou nog met die situatie? Laat 'm maar bellen als 'ie echt op zichzelf woont, denk ik dan.

En een punt om over na te denken - weet die 'ex' wel dat ze z'n ex is? Of zit die nu vertwijfelt met een jonge baby en de hoop dat haar vriend wat minder afstandelijk zal worden nu het kindje er is? Wat als hij haar dit allemaal *niet* vertelt heeft? Denk je even in de situatie waar zij in zou kunnen zitten. Het gebeurd verdomde vaak hoor, dat het 'helemaal over is met z'n ex' en dat die 'ex' daar niets vanaf weet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 02:01

Waarom helpen zijn rijke ouders hem niet aan een huis??

Verder ben ik het met de rest eens, ga je eigen gang zonder hem en laat hem voorlopig met rust. Hij kiest namelijk toch voor zijn gezinnetje!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 03:06

Yep ga met de meeste mee. Gewoon die jongen met rust laten. Zo kan hij helemaal zelf de beslissing nemen.

Laat hem dan op zichzelf wonen en laat hem nog een tijdje alleen. Zo kan hij later ook nooit verwijten dat jij degene bent waarom hij het uit heeft gemaakt. En je wordt door zijn vriendin niet als "de vrouw die" gezien.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 09:56

Het lijkt mij ook het beste al je maar even een tijdje afstand houd, zodat hij kan laten zien hoe serieus e.e.a. is. Als hij eenmaal zijn eigen leven heeft opgebouwd en het gevoel is er nog steeds, kan je altijd proberen er nog wat van te maken. Laat hem eerst maar losworstelen uit die situatie waarin hij nu zit, zodat jullie samen daarna een nieuwe start zouden kunnen maken.

Sterkte ermee!

Eyoore
Berichten: 9
Geregistreerd: 26-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 13:42

Ik heb hem gisteren aan de telefoon gehad, hij belde in 1x. Natuurlijk reageerde ik helemaal niet vrolijk en kreeg ik dus de vraag waarom ik zo deed. Ik heb hem toen ook verteld dat ik het gevoel had dat ik niet bij hem in zijn leven pas en als ik dat volgens hem wel doe dat hij het me dan maar moet laten merken en er wat voor moet doen. Wat hij voor me moet doen heb ik hem ook nog een keer duidelijk verteld. Hierna heb ik snel opgehangen, ik was toch niet vrolijk, liep hem af te zeiken en had helemaal geen zin om met hem te praten.

Na het telefoontje kreeg ik allemaal smsjes, dat hij weet wat ik wil en dat hij er wel aan wil gaan werken. Maar dat hij er nu nog niet helder over na kan denken over wat hij daaraan wil gaan doen. Waarschijnlijk komt het omdat hij net vader is geworden (ergens wel begrijpelijk). Ik heb hem terug gesmst dat ik het eerst wil zien en dan pas geloof en dat we daarna wel eens verder kijken over het hoe of wat verder.

Op het moment voel ik me weer ff beresterk, maar ooit heb je je dagen dat het allemaal niet meezit en het liever door een roze bril gaat zien. Nu gelukkig niet, hopelijk hou ik dit lang vol tot hij echt stappen heeft genomen.

......

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:06

Dat beresterk moet je effe volhouden! Voor jezelf!
Je moet hier nu even doorheen!

Het klinkt allemaal als loze verhaaltjes!! Geloof me maar, hij weet zelf niet wat hij wil omdat hij niet sterk genoeg is voor geen van beide van jullie!

Zijn 'ex' zou ook verstandig moeten zijn en hem er ook uit moeten zetten. Laat het hem maar een poosje zelf gaan regelen.

Op zoek naar de zon!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Gea99, Pytje en 144 bezoekers