Verzorgpaard aangeboden gekregen, maar...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Verzorgpaard aangeboden gekregen, maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 17:05

Ik kwam vanmiddag thuis uit school, vertelde mn moeder dat er was gebeld, een meisje die een verzorgster zocht voor haar merrie hier vlak in de buurt. Had nl. een advertentie op Marktplaats gezet met dat ik weer een paardje zoek voor iig de zomermaanden. Nix mis mee op het eerste gezicht.

Maar dit meisje 'ken' ik dus, ik heb al 2x eerder met haar contact gehad over haar paard waar ze iemand voor zocht. De 1e keer stond het paard nog hier in Woerden, maar zou verhuizen naar Waarder, dat is gewoon te ver weg voor mij dus ging het over. De 2e keer had ze een advertentie geplaatst op Marktplaats, paard stond inmiddels weer in Woerden en het zou gratis zijn. Toen vroeg ze er ineens toch een bijdrage voor, naja oke, vond het wel een beetje raar maar goed. Heel wat heen en weer gemaild, mogelijkheden, rechten, plichten, dat soort info. Maar van afspreken kan het niet, en op een gegeven moment reageerde ze ook niet meer op mn mails enzo Verward Had geen telefoonnr. van dr dus kon haar niet bellen ofzo, dus uiteindelijk maar laten hangen.

Nou hoorde ik dus van het meisje dat nu Image (mijn oude verzorgpaard) verzorgd, dat zij ook in gesprek was geweest met datzelfde meisje. Zelfde verhaal, na een tijdje ook nix meer gehoord, nix afgesproken en ineens kreeg ze het bericht dat ze al een verzorgster had.

Ik heb deze keer het telefoonnummer gekregen van dat meisje, dus ga haar binnenkort eens bellen denk ik, maar zit een beetje in dubio, zal ik het wel doen? Straks flikt ze weer wat ze me (en dat andere meisje) al eerder geflikt heeft of werkt ze me er gauw weer uit (half jaar geleden dat ik iemand zocht voor Image en dat ik dat verhaal hoorde van dat meisje dat hem nu doet). Klinkt dus alsof haar verzorgsters het niet lang meer volhouden.

Wat zal ik doen, wel bellen maar het afwimpelen, of kijken hoever het komt met de kans dat het weer fout gaat? Ik weet het echt niet... Sowieso gaat het echt pas om de zomermaanden, stond er ook bij, ja nu maximaal 2x per week omdat ik nog middenin mn examens zit.

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:14

ik zou het eens proberen
nu misschien in het begin voor 1/2 maal per week, en als het goed gaat wat meer
wie niet waagt die niet wint
en gaat het niet, zeg dat het ,niet mer gaat en ga we en doe gewoon verder met je leven Haha!
succes

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:14

Ik zou het wel proberen. Je hebt eigenlijk niks te verliezen en misschien gaat het ook wel goed, dus...
Misschien een goed idee om de afspraken die je maakt op schrift te zetten.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:20

Zou het niet doen...

Ik zit met hetzelfde, maar dan van de andere kant: ik zocht een bijrijder. Een hele tijd met een meisje zitten mailen en uiteindelijk had ze besloten het niet te doen, vanwege de bijdrage. Nu opeens mailt ze me weer, dat ze het toch wél wil doen... Denk dat ik het niet meer wil, krijg hier een vieze smaak van in mijn mond....

Succes met wat je ook beslist!

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:20

ik zou het gewoon proberen je kunt altijd nog weg toch? Clown

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:40

Ik zou iig wel belen Leg haar het probleem voor en bespreek gelijk de twijfels die je er over hebt met haar.
Wie weet heeft ze wel een redelijk verklaring voor haar eerdere gedrag (hoewel ik dat betwijfel Knipoog). Het verschil tov eerder keren is dat ze jou nu heeft benaderd ipv andersom.
Succes!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:46

Ik ben het wel eens met wat Richtje zegt.
Proberen kan nooit kwaad, en zo krijg je (misschien) opheldering van hoe het nou daadwerkelijk zit.
Succes en sterkte in ieder geval!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:48

Als ik jou was zou ik het nog één keertje proberen. Als dat niet lukt, gewoon lekker wachten totdat je een ander aanbod krijgt.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:52

Nee heb je en ja kun je krijgen, dus ik zal het gewoon proberen als ik jou was. Is het niks kan je nog zo opstappen toch?

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 18:03

Ok ik ga het gewoon proberen, ga haar morgen ofzo eens ff bellen. Ben het wel met jullie eens, kan het altijd proberen en zien waar het op uitloopt, en belangrijkste is dat ik maybe zometeen weer lekker ff paar x per week kan rijden! Ik wacht denk ik nog wel ff met een verklaring vragen voor haar eerdere gedrag, eerst maar eens kijken waar dit op uitdraait. Thnx voor de reacties!

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:08

goede beslissling!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:16

Spreek gewoon een keer af joh. Misschien durfde ze niet af te spreken en heeft ze nu alle moed bij elkaar geraapt om je toch maar te bellen.

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 20:21

Je merkt gauw genoeg wel als je op haar kunt bouwen.
Ik hoop voor je dat het wat is.
Afbeelding

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 20:23

idd gewoon eens langs gaan en kijken wat het is en dan de voordelen nadelen afwegen en een keuze maken...