Ik wil ik wil ik wil....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Ik wil ik wil ik wil....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-04 10:17

Ik liep gisteren in het tuincentrum (hihi) en ik heb besloten dat mijn volgende huis tenminste een balkon of een tuin moet hebben... Ik woon vanaf december op mezelf op een geweldige verdieping (ik bedoel, ik heb gewoon een stoomcabine op de badkamer Haha! ) maar dat mist alleen nog. Ik heb nu ter compensatie maar een stel bloembakken meegenomen voor onder mijn raam.

En wat hadden ze daar ook een leuke hond- en katspullen! En hele lieve konijntjes... Lovers Nu mag ik helaas geen huisdier van de huisbaas. (is ook niet te doen zonder buiten/balkon) Dus tsja...

Dus op mijn nieuwe verlanglijstje komt een huis met balkon of tuin en een huisdier. (Liefst een grote tuin in combi met een Berner Sennen. Maar ik denk dat dat nog een stapje te ver is Knipoog ) En als we toch bezig zijn, ik zag een hele mooie tuinset met banken bij een tuinopenhaard. Die mag er dan ook wel in...

Wat staat op jullie streeflijstje??

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 10:28

die stoomcabine staat op mijn streeflijstje. verder nog zon groot bubbelbad voor buiten, en pad om onze boerderij, een tuinhuisje met veranda bij de bak, het stuk weiland achter ons huis (huren of kopen), een mitsubishi l200, een trailer, en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 10:31

Wat meer bergruimte Lachen

Ik leef nu op een studentenkamer van 3.5 bij 3.6 Lachen

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 10:33

Allereerst een huisje met badkamer met bad!!
En een tuintje zou ook erg welkom zijn.

Ja en NATUURLIJK komt er later een boerderij-achtig iets met stallen en een flink stuk land! Lachen

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 11:21

Een huisje aan een dijk oid, met 2 stallen!!!
Eerst ga ik maar in mijn a.s. huisje een paar jaar wonen, lijkt me een beter plan...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 11:27

Ehm... om maar meteen groot uit te pakken: een dikke auto die mijn 2paardstrailer kan trekken. Moet ik alleen eerst nog even mijn rijbewijs halen en een geldboom kweken.

* To Belg, or not to Belg *

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 11:30

Een eigen huisje samen met mn vriend Lachen
Maar dat zal nog wel even duren, haha.
Zoals Yorghos ookal zegt; een dikke BMW x5 met een luxe trailer erachter zou ook zeker niet verkeerd zijn!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 11:54

Mijn huis in Florida met een stuk landschap waar mijn paardjes staan (en waarvan een paardje zon amerikaanse bonte moet zijn Tong uitsteken Haha! )

haha I know.. ben veeleisend... Bloos
verders ben ik op dit moment redelijk tevreden!

en dat huis in Florida kom er zeker, misschien wel over 1,5 jr!!
Vingers aflikken

--- maar wat ik op dit moment wl hebben is mijn auto uitbouwen tot een 2fast2furious auto.. dus ik wil mooie velgen en spoilersss (kwijl kwijl)

Ik miste mijn ex ;( volgende keer schiet ik raak

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:00

hm kun je nagaan wat een mazzel ik heb, ik heb die dingen allemaal al Bloos!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:21

Ik zou wel een bak aan huis willen. Nu oefen ik op gras, dat is toch niet hetzelfde als een bak.
Verder zit ik, als ik bovenstaande reacties lees, toch wel aardig gebakken.

Toos paardloos

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:23

Ik zat gebakken maar dat is straks afgelopen. Nu hoop ik heel hard dat het huisje wat ik straks ga huren dankzij een urgentie-verklaring een niet al te grote verschrikking zal zijn. Als het in een redelijke buurt staat en redelijke afmetingen heeft met een normale tuin ben ik heel blij want het zal toch wel inkrimpen en wennen worden.


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:26

eigenlijk ben ik heel tevreden met wat ik heb.

Amor Vincit Omnia

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:05

hmm...wat ik nu graag zou willen hebben zijn huisgenoten die snappen hoe je haren uit het doucheputje haalt....jak!! en later ooit eens een heel groot mooi huis in Duitsland in de bergen, dat ik kan ombouwen tot een klein hotel met paardjes.....

Spero melior

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:55

Ik wil zo graag dat ons schuurtje omgebouwd wordt tot stalletje zodat ons paard zo nu en dan es een nachtje bij ons kan logeren. Het is typisch luxe hoor want hij staat prima op de manege hier 500 meter vandaan.. maar het lijkt me zo leuk als hij in de zomer gezellig erbij is...
Mijn vriend vind dit echt grote onzin dus ik blijf hem trachten te bewerken... Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:00

Ik zou heel graag een huisje bezitten met vriendlief, ben niet veeleisend verder.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:07

Zo pinkygirl, jij hebt ook smaak.. Tong uitsteken
Zo'n X5 wil ik ook wel, dan mag mijn vader erin rondrijden, zolang ie me ermee naar de wedstrijden brengt Haha!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:09

Barb schreef:
hm kun je nagaan wat een mazzel ik heb, ik heb die dingen allemaal al Bloos!


Heb je dan echt niks meer te wensen over? Knipoog

Zoiets als een.............
Zwembad in de tuin,
ECHTE binnenbak Haha!
Nog meer huishoudster?? hihihi.

Ik weet voor mijzelf nog wel wat te bedenken *effe lekker overdrijven*
Een Volvo XC 90 met bijpassende 2 paards trailer (oh ja, en doe dat E rijbewijs er dan ook effe bij *LOL* )
Vrijstaand huisje aan de dijk met ruimte voor 2 paardjes! Niet meer hoeven werken (ga wel vrijwilligerswerk doen) en een huishoudster die alles in huis doet en iemand voor in de tuin (tja, wat ik dan de rest van de dag ga doen zie ik dan wel weer Haha! )

Nee hoor, ik ben een tevreden mens, heb alles wat mijn hartje begeert. Zou graag van mijn astma af zijn, maar dat kan nu eenmaal niet.

Mijn allergrootste wens is een donkerbruine merrie van +/- 1.65 mtr van een jaartje of 5................. Helemaal voor mijzelf

Op zoek naar de zon!!!

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:41

Zwembad in de tuin wil ik wel maar staat nog niet in boven aan mijn lijstje, in ons vorige huis hadden we een binnenzwembad en daar lag ik ook niet echt elke dag in. Maar als er ooit een zwembad komt dan wil ik hem wel overdekt hebben Haha!

een echte binnenbak zou ik ook wel willen, al vind ik het wel fijn om straks ook weer buiten te rijden hoor. Lekker in de frisse lucht met de zon op je bol

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:47

mooie woonboerderij met flinke lap grond, stallen, binnenbak...
mooie jeep voor de deur met trailer...
en uiteraard een flinke beestenbende om de boel op te vullen

En een geldboom zou ook wel handig zijn, of een grote kluis die goed gevuld zit (en blijft Schijnheilig )

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:58

Barb schreef:
een echte binnenbak zou ik ook wel willen, al vind ik het wel fijn om straks ook weer buiten te rijden hoor. Lekker in de frisse lucht met de zon op je bol


Ja maar dan heb je gewoon een binnen EN buitenbak!! OK dan! Haha!

Geld moet rollen, anders hadden ze het niet rond gemaakt Haha!

Op zoek naar de zon!!!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 15:11

Ethelate schreef:
mooie woonboerderij met flinke lap grond, stallen, binnenbak...
mooie jeep voor de deur met trailer...
en uiteraard een flinke beestenbende om de boel op te vullen

En een geldboom zou ook wel handig zijn, of een grote kluis die goed gevuld zit (en blijft Schijnheilig )


Dit is ook mijn verlanglijstje. Haha!

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 15:28

Dimple schreef:

Geld moet rollen, anders hadden ze het niet rond gemaakt Haha!



Was me toch laatst iemand die me haar aankomende reis beschreef... pfeee... als ik hier toch geld voor zou hebben.... Knipoog

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 15:34

Zeg Nique, bijdehandtje!! Haha!

Je mag nog steeds mee hoor! Maar ja, jij wordt snel weer mama....... En om hem/haar Knipoog nu al mee te nemen?? Tong uitsteken

Op zoek naar de zon!!!

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 15:42

Ronald kan toch oppassen???....... Schijnheilig

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 16:12

Ik wil graag NU mijn cottage in Schotland! Haha! maarja... dat komt er vanzelf wel, mijn streven is om samen met mijn broer voor mijn 35ste (pfff.... dat klinkt echt oud!! Haha! ) verjaardag, dus over 5 jaar onze cottage te hebben in de Highlands

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, alweerkwijt, BingBot, Carowl, F_Orumster, Firegirl, Frummel01, GoogleAdsense, Jintexx, Laj1, Lanoca, Leukertje, lindo, Marjo, meniekske, mmajar, ogidni, Saaams, Selina, Siebel, Silly_Woman en 66 bezoekers